Alatalon keikalla vieraili mm Pate mustajärvi ja Heikki salo.
Ja bändinä oli Jussi syren&the groundbreakers jossa esim eräs soittaja esitti huikeaa kitarataidetta erittäin monimutkaisin koukeroisin soittokuvioin kuorrutettuna joka oli oikeastaan keikan suurin suola mulle ja Alatalon elämänviisaat ja kaukaaviisaat pohdinnat kappaleiden välillä. Monipuolisesti Alatalo keikalla esitteli eri genrelajeja = lastenlaulu = känkkäränkkä &kotimainen tanssi-iskelmä= minna &rock= hengitä sisko& kansansävelmä=leuhkat eväät& country mä vielä maalaispoika oon&kissanpentu= bossanova
mikko alatalon L-gaala joka televisioitiin eilen että katsoiko kukaan?
6
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ei paljon kiinnosta kepulaisen musaa kuunnella.
- Anonyymi
Alatalon joikumiset lavoilla ja politiikassa on kuultu jo moneen kertaan,
Ei kiinnosta pulleroisen konsertit, taitaa pullea Mikko lähteä toisen pallomaha Silvennoisen seuraksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta pulleroisen konsertit, taitaa pullea Mikko lähteä toisen pallomaha Silvennoisen seuraksi!moi oon avauspostaaja eli siis mä oon semmone keräilijä joka ostaa iha mitä tahansa mitä silimien etteen tulee että ostan niin demarimusaa, kepumusaa, kokoomusmusaa, vihreää musaa ja persumusaa ja ostan lastenmusalevyn, pop-levyn, oopperaa sisältävän levyn , ihan minkä tahansa kuten sanoin viestini alussa mikä etehen sattuu =)
Keskusta-aatteesta sellaisen huomion haluisin sannoo että kepupuolue on Suamen paras puolue.
Hanhiniemen paulia ja Mikko alataloa(kepumusaa molemmat tehneet) pijän kaikkein älykkäimpinä suomilyyrikkoina koska molemmat on kaukaaviisaita ja elämänviisaita että he ei ole ainoastaan älykkään rationaalisia vaan myös elämänviisaita. Sitä elämänviisautta kun ei ole suotu kauhalla ihan kaikille .Tässä miettimistä teille.
Alatalosta kun kyse niin nostaisin esille myös hänen yhden 10CD levyn kokoelmaboxin joka kattaa koko uran käytännössä. Sitä ei minulla ole. Sen sijaan yksi melko harvinainen C-kasetti on eli napapiirin huumaa jonka ostin 15 vuotta sitten kirpputorilta. Samalta kirpputorilta myös kaksi muuta Alatalon C-kasettia, kaikilla mausteilla ja sielun miljonääri ja iso harmituksen paikka oli kun tossa viime syksyllä sielun miljonääri C-kasetti mäni rikki. Sielun miljonääriltä on jääny kaksi biisiä mulla soimaan päähän eli nimibiisi ja varsinkin etkö ookkin ikipäiväks mun. poliittisia lauluja ALatalo esittänyt myös paljon urallaan.
hommasin vuonna 2010 melkein koko mikko Alatalon tuotannon että kyllä siinä rahaa paloi aikalailla kun samana vuonna hommasin myös melkein kaikki Kari peitsamon, Kauko röyhkän, tuomari nurmion, Dave lindholmin, pelle miljoonan, ismo alangon, juice Leskisen ja hectorin levyt ja kaikki siis samana vuonna 2010 =)
nettimusakaupat, kirpputorit ja huutonet joista ostin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta pulleroisen konsertit, taitaa pullea Mikko lähteä toisen pallomaha Silvennoisen seuraksi!ja myös eppu normaalin tuotannosta noin 95% tuli hommattua tuona samaisena vuonna 2010 .
Mutta siis nää on makuasioita nämä musankuuntelukuviot mut mun mielpije on se että musaa ei tulisi koskaan politisoida vaan mun mielestä tärkeintä on se että musa on hyvää.
- Anonyymi
Tykkäsin kovasti konsertista 👍
- Anonyymi
katsoitko sen suorana vai jälkilähetyksenä? Voiko sen katsoo areenasta tai jostain muualta? Voisitko antaa linkin silti vaikka varmaankin osaan itsekin mennä sinne??
Hyvä juttu oli se että melko monipuolisesti Alatalo esitti monipuolisia teoksiaan ja tietenkään ei ne kaikki ole Alatalon teoksia ainoastaan sävellyksistä vastannut myös Harri rinne. Yksi miinus tulee siitä että hasardihommia levyltä ei tainnut esittää yhtäkään progetyylistä kappaletta eli olis ollu hienoo jos ois esim esittänyt joko kappaleen tiedon lapset tai että jotain tuntisin. Alatalon hyvä reggae-laulu tukka takana, elämä edessä jäin kaipaamaan kuten myös symppislaulua etkö ookkin ikipäiväks mun ei ollut siinä live-esityksessä ja kappale saara myös puuttui ja alatalon kautta aikain minusta paras kappale enkeli(lensi huoneen poikki ) on kyl niin hämmentävän kovan tason laulu että sen poisjättäminen lähinnä miltä tahansa keikalta on huutava vääryys.
Muuten suurimmalta osin tyytyväinen kappalevalintoihin ja mikon ja muiden soittajien esitykseen.
Herääkö sulla jotain muita ajatuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007