Ovatko suomalaiset miehet liian ujoja?Minun kokemukseni mukaan ovat.Jos en olisi uskaltanut mennä miehille juttelemaan niin minulla ei olisi ollut vielä yhtäkään miesystävää ja ei minulla olisi lastakaan jos en olisi uskaltanut jutella lapseni isän kanssa.
Yleensä minua lähestyvät vain ulkomaalaiset miehet,mutta loppujen lopuksi pidän enemmän ujoista miehistä ja olen ns.maskuliininen nainen eli haluan valita miesystäväni itse.
En ole yllättynyt etteivät suomalaiset tunnu lisääntyvän.Ehkä on niin että suomalaiset miehet ovat liian ujoja joten naiset olkaa itse rohkeita ja menkää miehille juttelemaan.Voit saada uuden kaverin tai voit tavata sen oikean.
Ujot miehet
8
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä tämä on ihan luonnollinen juttu että ankarassa ilmastossa lisäännytään keskimäärin vähemmän mutta lapsiin myös panostetaan enemmän kuin tuolla maailmalla. Näin se suunnilleen menee eläinkunnassa. Olemme Venäjältä (geneettisesti). Ehkä sellainen melankolisuus paistaa olemuksestamme, mikä vaikeuttaa sosiaalista elämää. Kylmyys, pimeys ja liukkaus siihen vielä päälle niin soppa on valmis. Tämä on ekstroverttien maailma.
- Anonyymi
ei vihti jutella naisille kun nykyään suomalaiset naiset on kauheita nirppanokkia
- Anonyymi
Itse ajattelisin niin, että suomalaiset miehet ovat heikommassa asemassa kuin ulkomaiset miehet, joilla on paljon enemmän oikeuksia? Samalla ulkomaiset miehet ovat vastuuttomampia, heiltä voi odottaa suuremmalla todennäköisyydellä pahoinpitelyjä ym.
- Anonyymi
Harva haluaa tulla jututetuksi. Kiire,napit korvissa,puhelin kädessä ym. Juttelee työnlomassa tai asioidessa jonkun sanan niin ei häiritse.
- Anonyymi
Tässäpä https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000011051376.html eräs kertomus ihannemiehestä, joka ei ollut liian ujo. Pian selviää, ettei ehkä ollutkaan suomalainen mies. Juuri tällaiset, linnankundit, ovatkin tavoiteltua ainesta suomalaisille naisille. Ei kelpaa ujot eikä kiltit suomalaiset miehet. Nössöt. Elämässä pitää olla jännitystä. Niin kauan kuin sitä elämää on...
- Anonyymi
Saat uuden kaverin? 😅
Ei nainen ja mies voi olla kavereita jos toisella on romanttisia tunteita.
Tiedän vuosien kokemuksella, ei ole aikaa tavata ja aina joku este. Siis jos se jolla on romattisia fiiliksiä kysyy. - Anonyymi
Jos osoitat kiinnostusta suomalaiseen naiseen, joudut hyvin suurella todennäköisyydellä syytteeseen vähintään ahdistelusta. Tähän ollaan Suomessa menty tiukkanutturaisten femakoitten ankaran painostuksen ja lobbauksen kautta. Sensijaan samat nutturapäät tuntevat voimaantuvansa, kun tumma tyhjäntoimittaja ja/tai rikollinen tunkee röyhkeästi nutturapään reviirille. TÄSSÄ se syy on, turha koettaa keksiä muita syitä.
Muutenkin, se totuus jonka kuulin jo yli 70 v sitten isoilta pojilta, pitää yhä paikkaansa:
"Mitä tekee suomalainen nainen nähdessään ulkomaalaisen miehen? Lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen!" - Anonyymi
Tässäpä https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000011051376.html eräs kertomus ihannemiehestä, joka ei ollut liian ujo. Pian selviää, ettei ehkä ollutkaan suomalainen mies. Juuri tällaiset, linnankundit, ovatkin tavoiteltua ainesta suomalaisille naisille. Ei kelpaa ujot eikä kiltit suomalaiset miehet. Nössöt. Elämässä pitää olla jännitystä. Niin kauan kuin sitä elämää on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007