Moi! Olisiko joku kiinnostunut ostamaan varvaskuvia? Minulla ja ystävälläni olisi kiinnostusta aloittamaan yhteistöitä.😊 Kuvia saisi omien toiveiden mukaan, mm. urheilun jälkeen, erilaisissa kengissä, lakattuna, lakanoissa tai vaikka suussa.😉 Jos olisit kiinnostunut, niin vastaa tähän niin sovitaan yhteydenpitomenetelmä!
Ystävällisin terveisin 20 ja 25-vuotiaat naiset
Varvaskuvat
12
462
Vastaukset
- Anonyymi
Teidän cameltoe kiinnostais kyllä
Tiukoissa legginseussä, ahh
Kurt56- Anonyymi
Moi! Kiitos kiinnostuksesta! Emme varsinaisesti myy tuollaisia kuvia, mutta jos hinnasta keskustellaan niin tietenkin harkitsemme asiaa!😘
- Anonyymi
Kiitos Misu,laitoin viestin
Kurt56 - Anonyymi
Älä tukehdu hönö,he he hee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Misu,laitoin viestin
Kurt56Kiitos,mutta käytetyt legginsit eivät kiinnosta ollenkaan,eivätkä varvaskuvat
Mieluummin haluaisin läimäytellä paljaita pakaroitasi Misu:)
Kurt56
- Anonyymi
Menkää töihin tai edes opiskelemaan
- Anonyymi
Sinä et itse ole tainnut pahemmin koskaan opiskella.
- Anonyymi
Olisin ehkä kiinnostunut jalkakuvista. Olisko s-postia josta vois kysellä ja keskustella asiasta?
- Anonyymi
Isovarpaiden välistä otetut kuvat kiinnostaa
- Anonyymi
Kuka muka ostaa varvaskuvia?
- Anonyymi
No nykyään riittää kaikenlaisia pervoja.
Jos joku kiihottuu naisen varpaista,niin siitä vaan.
Itse kiihotun naisen rinnoista ja pakaroista
Näitä katselen aina kun tilaisuus tulee.; kaupan kassalla,salilla, uimahallissa jne
Kuvat eivät korvaa livenä nähtyjä .
Paras aika on vielä edessä eli kesällä naisten sulot ovat paremmin näkyvillä.
Sitä odotellessa
Gunnar66
- Anonyymi
Haluatteko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224