Nyt on hyvin tehty video, kaikki USAn presidenttien haastattelut, "Naton ei laajemissopimus tuumaakaan itään" ja mitä siellä luvattiin 1991.
https://youtu.be/RiK6DijNLGE?si=ip_c737oGxYWPn2w
Laita tekstitys päälle ja tutki itse. Menee just kuten historiankirjat on sen jo kirjoittanut. Katso ja opi.
Ukrainan sodan historia
30
230
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti Trump pyytää anteeksi ja korjaa Naton laajenemisen virheet. Samalla loppuisi kylmän sodN jatkuminen.
- Anonyymi
Mitä vikaa on kylmässä sodassa. Itä hävisi sen!
- Anonyymi
Juju (Julius Sarisalmi) on putiinille uskollinen tiltu!!!
Hän on vaatinut, että Suomen tulisi irtautua Venäjä-pakotteista ja pyytää Venäjältä anteeksi.
Näitähän riittää täällä SUOLI24 palstoilla!!!- Anonyymi
Juju on putinille uskollinen tiltu, ja sinä olet bidenistien aivopesemä, mutta totuuksia kaivataan esiin, eikä aatteita.
- Anonyymi
Juju kertoo sen, minkä suomen media yrittää peittää.
- Anonyymi
Haaveissako vain oot mun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juju kertoo sen, minkä suomen media yrittää peittää.
Mitään ei peitettä ja Tiltun jorinat on valetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei peitettä ja Tiltun jorinat on valetta!
Todista.
- Anonyymi
Sodan syy on Puuttinin pedofilius, sen tultua ilmi Puuttin on ollut raivoissaan mutta ei tiedä mihin sen purkaa.
Ukraina oli sopiva kohde, asia ei laantunut vaikka Litvinenko myrkytettiin.
https://youtu.be/5uWEaKLzwUg?si=43g_G6bgDI4PONxw - Anonyymi
Ukranan sodan syyt USA:ssa asti. Ukraina itse tottakai on sodan aloittaja osapuoli.
Miksi luottaisimme sinuun missään asiassa, kun valehtelet noinkin ilmiselvästi Venäjän rikollisen sodan aloittajasta ja syyllisestä?
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Miksi luottaisimme sinuun missään asiassa, kun valehtelet noinkin ilmiselvästi Venäjän rikollisen sodan aloittajasta ja syyllisestä?
Taas sinä sotahullu olet täälläkin mesoamassa. Mene pois, vaikka sinne Ukrainaan tappamaan ja tuhoamaan. Sitähän sinä kannatat.
Anonyymi kirjoitti:
Taas sinä sotahullu olet täälläkin mesoamassa. Mene pois, vaikka sinne Ukrainaan tappamaan ja tuhoamaan. Sitähän sinä kannatat.
Tiltu valehtelee aivan kaikesta, myös siitä, mitä minä oikeasti sanon ja haluan.
- Anonyymi
Venäjä itse aloitti sodan 24.2.2022! Kohta tulee kolme vuotta täyteen!
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltu valehtelee aivan kaikesta, myös siitä, mitä minä oikeasti sanon ja haluan.
"Tiltu valehtelee..."
leijona karjuu ,koira haukkuu, kissa maukuu ja tiltu valehtelee ... sellaista se on yksinkertaisuudessaan luonto - Anonyymi
Ukranan sodan syyt USA:ssa asti. Ukraina itse tottakai on sodan aloittaja osapuoli.
JÄTKÄHÄN JAUHAA PASKAA NIIN ETTÄ JYVÄT VAIN LENTELEE!
EI TUNNUSTA VIELÄKÄÄN ETTÄ PUTIN HYÖKKÄSI- Perusta oma Ruski Mir Venäjämielinen fasisti foorumi-👌🤣🤏 ruplat ja kuplat riehuu kallossa! 🤬👍
- Anonyymi
Tiltun valehtelu alkaa silloin kun hän avaa suunsa!
- Anonyymi
On tää niin viihdyttävää provosoida teitä yksinkertaisia 😃.
- Anonyymi
Hyvä video, mutta jos on joutunut valtamedian aivopesemäksi niin ei tuota pysty myöntämään vaan alitajunta puolustautuu ryssää hokemalla.
- Anonyymi
Mitäs jos on viettänyt rys...sissä jopa pari vuotta ja on vakuuttunut että on se vaikka voissa paistaisi kun on omin silmin nähnyt ja kokenut 😁
- Anonyymi
Jos asia lukee Hesarissa niin melkein kaikki sen uskoo vaikka olisi mitä kuraa. Monilta ihmisiltä on kadonnut taito ajatella itsenäisesti ja heillehän nuo maailman onnellisin maa jutut on suunnattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asia lukee Hesarissa niin melkein kaikki sen uskoo vaikka olisi mitä kuraa. Monilta ihmisiltä on kadonnut taito ajatella itsenäisesti ja heillehän nuo maailman onnellisin maa jutut on suunnattu.
Omilla aivoillaan ajattelevat ymmärtävät että "maailman onnellisin maa" on pelkkää puuta heinää.
- Anonyymi
Siitä historiapläjäys Natottajille. Mutta ei käy, vaikka muuta historiaa ei edes ole antaa.
Miten niin ei ole? Minäkin olen sen tuhat kertaa kertonut sinulle, kuinka Venäjä valheilla perustellen rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan
- Anonyymi
Nato ja länsimaat ovat selkeästi rikkoneet lupauksensa siitä että Nato ei laajene itään. Lisäksi he ovat rikkoneet kaikki Minsk-1 ja Minsk-2 sopimukset jossa länsimaat olivat takuumiehinä (Puola, Ranskka ja Saksa).
Tuollaisten kanssa on turha neuvotella, koska sopimukset eivät heidän kanssaan pidä. Siksi Trump päätti olla ottamatta näitä EU- pellejä, Ukrainan käytäviin rauhan neuvotteluihin.Sellaista lupausta, että NATO ei laajenisi itään, ei ole tehty. Gorbatshov itse sanoi, ettei asiasta edes ollut puhetta. Ja miten olisi voinut ollakaan, koska Neuvostoliiton hajoamista ennusti tuolloin vain Viktor Klimenko. Minskin sopimukset rikkoi Venäjä itse eikä sen ollut niitä tarkoitus noudattaakaan, kertoi Venäjän rikollisen sodan arkkitehti Putin Kalsarimyrkyttäjän neuvonantaja Surkov.
- Anonyymi
Nato ja länsimaat ovat selkeästi rikkoneet lupauksensa siitä että Nato ei laajene itään. Lisäksi he ovat rikkoneet kaikki Minsk-1 ja Minsk-2 sopimukset jossa länsimaat olivat takuumiehinä (Puola, Ranskka ja Saksa).
Tuollaisten kanssa on turha neuvotella, koska sopimukset eivät heidän kanssaan pidä. Siksi Trump päätti olla ottamatta näitä EU- pellejä, Ukrainan käytäviin rauhan neuvotteluihin.
TAAS 1 PÖSILÖ LÖYTYNYT TÄLTÄ FOORUMILTA-
- Anonyymi
Ja sitten realismia peliin. Ainoa syy sotaan oli Putinin vallan heikentyminen ja hän otti diktaattorin käsikirjan esiin ja sota päälle ja itselle rajaton valta ja vastustajien eliminointi helpoksi.
- Anonyymi
Ja sitten realismia peliin. Olet sinä onneton kaheli..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten realismia peliin. Olet sinä onneton kaheli..
VAROITUS! Venäjä mieliset sekopää fasistit riehuu! PROPAGANDAN ASTE NOUSEE!
https://www.apu.fi/artikkelit/suomenvenalaiset-kertovat-miksi-venajan-propaganda-uppoaa-kansaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007