Ei häpeää. Edelleen porukka "jälkiä katselemassa" "jänismetällä" ase olalla. Tappaminen hieno harrastus.
Mihin sitä nahoistaan pääsee
30
447
Vastaukset
- Anonyymi
Pippuria koirien jäljille
- Anonyymi
Lihhoo oltava pöyvässä,ei olla itu-hippejä taikka vihetr.-piiperöitä
- Anonyymi
Tyypillinen sukurutsatun juntin kommentti. Niistätkö edelleen nenäsi hihaan😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen sukurutsatun juntin kommentti. Niistätkö edelleen nenäsi hihaan😂
⬆️Yllä Helsingin vihreiden kuntavaaliehdokkaan älyn tason näyte.
Helsinkiymmärrykseen ei kuulu muunmuassa, millaiset ravinto- ja rahalliset menetykset mm. rusakot aiheuttavat rikkoessaan säilörehupaaleja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinkiymmärrykseen ei kuulu muunmuassa, millaiset ravinto- ja rahalliset menetykset mm. rusakot aiheuttavat rikkoessaan säilörehupaaleja.Itse pidin tuota kommentoijaa vaan hauskana, hyvä kun kerroit kestä kyse,pidän sitten ihan suorastaan naurettavana(ylennys) ja vielä, asun kyllä seudulla,mut ei sukujuuret täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinkiymmärrykseen ei kuulu muunmuassa, millaiset ravinto- ja rahalliset menetykset mm. rusakot aiheuttavat rikkoessaan säilörehupaaleja.Osui ja upposi🥳🥳😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinkiymmärrykseen ei kuulu muunmuassa, millaiset ravinto- ja rahalliset menetykset mm. rusakot aiheuttavat rikkoessaan säilörehupaaleja.No kerros miten mittavat ne vahingot sitten ovat? Jutuissasi on kyllä reilusti lapinlisää jos väität tosissasi, että rusakot syövät paalit niin että siitä tulee mittavat rahalliset menetykset. 30v olen maalla asunut ja siellä kasvanutkin noiden paalien keskellä ja ensimmäistä kertaa näin metsästäjänä kuuleen tällaisen selityksen ja puolustuksen salametsästykselle. Jos bisnes kaatuu rusakkojen syödessä rehupaaleja kannattaa harkita toista alaa. Metsästys tulisi teiltä kieltää kokonaan sillä pilaatte rehellisten metsästäjien maineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerros miten mittavat ne vahingot sitten ovat? Jutuissasi on kyllä reilusti lapinlisää jos väität tosissasi, että rusakot syövät paalit niin että siitä tulee mittavat rahalliset menetykset. 30v olen maalla asunut ja siellä kasvanutkin noiden paalien keskellä ja ensimmäistä kertaa näin metsästäjänä kuuleen tällaisen selityksen ja puolustuksen salametsästykselle. Jos bisnes kaatuu rusakkojen syödessä rehupaaleja kannattaa harkita toista alaa. Metsästys tulisi teiltä kieltää kokonaan sillä pilaatte rehellisten metsästäjien maineen.
PIJÄ SINÄ KUSPIÄ SE TURPAS KIINNI VIHERHIPPI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerros miten mittavat ne vahingot sitten ovat? Jutuissasi on kyllä reilusti lapinlisää jos väität tosissasi, että rusakot syövät paalit niin että siitä tulee mittavat rahalliset menetykset. 30v olen maalla asunut ja siellä kasvanutkin noiden paalien keskellä ja ensimmäistä kertaa näin metsästäjänä kuuleen tällaisen selityksen ja puolustuksen salametsästykselle. Jos bisnes kaatuu rusakkojen syödessä rehupaaleja kannattaa harkita toista alaa. Metsästys tulisi teiltä kieltää kokonaan sillä pilaatte rehellisten metsästäjien maineen.
Niinpäniin, talvipakkasella pakastesäilytys jotenkin onnistuu, lämpimämmällä rikottuun paaluun päässyt ilma REAKOI ja käyminen, pilaantuminen alkaa. Lopulta rehupaalu on ravinnoksi kelpaamatonta tunkiotavaraa. Siksipä vaikkapa tolvanoiden penikoilla ei ole mitään asiaa kiipeillä paalujen päällä ja rikkoa suojamuovia.
Menetys vaikkapa 50x100€, eipä paalujen omistajat turhaan kannusta rusakoita vähentämään.
- Anonyymi
Miksi kukaan ei ole vielä syyttänyt vihervassareita?
- Anonyymi
Tästä syystä otan maani pois muulta riistalta paitsi hirveltä, en anna oikeutta yhteislupaan enkä petojen lupiin tai jahteihin. Loppui minun osalta se "jälkien etsijöiden ja koirankouluttajien" pötypuheiden kuuntelu. Useammasta seurasta lähtee.
- Anonyymi
Siinä on järkevä mies!
- Anonyymi
Oikein sen minkä seurat sallii ei maanomistajien tarvitse sallia.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Joutaa olematon palanen. Ps. Salametsästäjä ei tarvitse lupia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitse myöskään puolustustakaan kun jää kiinni. Tosimies ja todellinen metsästäjä ei metsästä salassa kuin pelkuri, eikä keksi selityksiä kiinni jäädessään. Vain itsetunto-ongelmaiset pelkurit ampuvat salassa petoja ja rauhoitettuja eläimiä. Sellainen ei ole mies eikä paskakaan kuten meidän kulmilla on tapana sanoa.
- Anonyymi
Oikea teko. Ehkäpä metästysseurojakin alkaa kiinnostamaan siivoamaan jäsenistöstään nämä salametsästäjät kun maanomistajat kieltävät metsästyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvaton metsästys toisten mailla johtaa kiinnijäämiseen, sillä omistajat jotka kieltävät metsästyksen seuraavat tilannetta etenkin nyt kun näitten veijareiden toiminta tuli tietoisuuteen. He eivät pysty toimimaan salassa ja heidät on helppoa käräyttää.
- Anonyymi
Liki 90 vuotta maanomistajana olen metsästänyt, sinulle on naureskeltu koko aika.
- Anonyymi
#Tästä syystä otan maani pois muulta riistalta paitsi hirveltä, en anna oikeutta yhteislupaan enkä petojen lupiin tai jahteihin. Loppui minun osalta se "jälkien etsijöiden ja koirankouluttajien" pötypuheiden kuuntelu. Useammasta seurasta lähtee.#
Minun tanhuvilla karhut ovat repineet pilalle rehupaaleja runsaasti.
Kyllä lähtee, onhan kondiella hienot kynnet puuhaan.
Paalujen omistajat saattavat olla innokkaita korvaamaan paalunrepijöiden poistokuluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on järkevä mies!
Kehuitko itse itseäsi? Mistä tiedät, että kommentoija on mies? Käsialastako?
- Anonyymi
Nämä veijarit on leikkineet nahkojen kanssa😂
Esinahkojen😂- Anonyymi
Pittäähän sitä ruokaa olla emännälle.
Jouluna paistettu joutsenta.
- Anonyymi
Aloituksessa kerrottiin että porukka edelleen ase olalla jänismettällä.
Kuinka voivat olla jos aseet on kerätty poliisin varastoon?- Anonyymi
Soita ja kysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita ja kysy.
Kenelle soitan?
- Anonyymi
Osalle ne on palautettu jostain syystä.
- Anonyymi
Metsästys on hyvä harrastus.
- Anonyymi
Ei sille vaikuta.
- Anonyymi
Esinahkaa kehiin !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007