Huh mikä viikonloppu!

Anonyymi-ap

Suuri kiitos sille varatulle, hoikalle ja vaalealle Tornion tytölle, joka kävi parina iltana piristämässä Komennusmiehen iltaa hotelli Mustaparrassa! Tornio on Suomen parhaita kaupunkeja.

25

1395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh, ei se mikään tyttö ole. Se tunnettu vähemmistöpoika, joka pukeutuu tytöksi ja käy muualta tulleita vikittelemässä. Tarkkana saa olla.

• Anonyymi

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

Ettet vaan sittenki 99%.

• Anonyymi

Joo tarkkana, minäkin erehdyin siihen.

• Anonyymi

Juu sama juttu tai en erehtyny oikeastaan vaan tiesin ja hän on ihana kyllä.ja otan uusiksi aina kun sattuu

• Anonyymi

törniössä on niin pienimunasia impotentteja juntteja,että on hienoa kun jotkut tyydyttävät naisten tarpeet.

• Anonyymi

Puhuu omasta kokemuksesta... ;D

• Anonyymi

Juu no naisena hänet otetaan ja tavallaan onkin.mutta mies hän on poikana syntyny .toki komennusmies juoppoja .komennusmies juoppo nyt ei huomaa.niin anatomian pieniä eroja.eikä siinä mitään

• Anonyymi

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

Kemi on pop ,ja tornio on pop.kumpiki kaupunki on kiva ihana pikku kaupunki..ja tietysti suomessa ei olekkaan isoja kaupunkeja.vähä ettäämmälle pittää mennä kyllä.

• Anonyymi

Kemin törniökirjoittelijan selvä Provo tämäkin aloitus. Kiitos hyvistä kommentoineista pojat.

• Anonyymi

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

Ehottomasti jakkara nuotioon kulkumulkku komennus juopolta.taudin levittäjältä pojille

• Anonyymi

No niin,herää jo unestas.Vanha äijä näkee päiväunia miehuutensa ajoista. Käy kävelyllä ja juo kuppi kanvia.

• Anonyymi

Sie et pysty ite muuten edes käveleen.kun sulla ei oo jalkoja enää.tauti vei sulta jalat ja aivot

• Anonyymi

Ei oo kanvia kaapissa. Menen kaupasta kysyyn. Mikä on hyvä kanvi merkki

• Anonyymi

Tais olla entisen Aitta-baarin känkkäränkkä, blondihan se sekin:)

• Anonyymi

Ettei vaan ollu Arvo? ArvottomaksiArvoksi itseään tituleeraa ja järjestelee joitain poppujuhlia kaikille kinnostuneille.

• Anonyymi

Juu se on ihana" tyttö "kyllä mie tykkään kyllä hänen kaa viettääväliin viikonlopun .hyvin harvoin kyllä.kun vaimoni on poissa.

• Anonyymi

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

Sory jos en asaa kaikkii oikein kirjoottaa

• Anonyymi

Tämä aloitus oli laitettu juurisiksi provokaation vuoksi mie laitoin.tämmöstä ole tapahtunu.Anteeksi kaikki.

• Anonyymi

muistaako kukaan torniossa turkkia semonen nainen lähiöpubista,

• Anonyymi

Joo sehän on se turkkilainen pizzan paistaja

• Anonyymi

Kyllä.muistan hyvin hänet .tullin pub oli kantapaikka myös

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe