Makkaraperunat olivat pettymys

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemusta Äkäslompolon makkaraperunoista? Olimme mieheni kanssa laskettelemassa ja nälkä alkoi yhtäkkiä vaania vatsaamme, joten kiiruhdimme Äkäslompolon kaffelaan. Odotukset olivat kovat tilatessa ja olin pyörtyä nälkään. No sitten vasta riemu repesikin, kun sieltä putkahti 3 päivää vanhat väljähtäneet ranskalaiset jotka olivat niin kuivat että meinasin tukehtua! En voinut uskoa silmiäni nämä jäisivät karskeimmaltakin vahtikoiriltakin syömättä. Käsittämätöntä palvelua! Kun vaadin korvauksia mieheni kanssa kassalta vain tokaistiin, että pöperöt ovat ensisijaista luokkaa ja täysin syömäkelpoiset. Haluan tehdä erittäin selväksi että olen rauhaa rakastava 47 vuotias naishenkilö. Harrastan mieheni kanssa palapelejä ja laskettelua, käyn myös usein pilateksesdä. Mutta kun kuulin että en saa korvausta tästä syömäkelvottomasta koiranruuasta, olin menettää järkeni. Päätin että johonkin on tämä raja vedettävä. Vaadin korvauksia!! Niitä ei kuitenkaan saanut ja KAIKEN LISÄKSI MINUA KÄSKETTIIN TÖRKEÄSTI POISTUMAAN !!! Mitä tämä touhu on olevinaan ??

3

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olit pyörtyä, sitten tukehtua sun muuta vastaavaa ja kuitenkin söit sen koiranmuonan. Eikö olisi ollut syytä reklamoida heti ensikosketuksen jälkeen.

• Anonyymi

Jos sä oot sen puolisos kanssa syönyt niin ei sillä baarilla oo mikään velvollisuus majoittaa teitä, ulos ja sassiin.

• Anonyymi

Ja vielä kerrot olevasi rauhaa rakastava.
      Mietihän ap tuota kirjoituksesi sisältöä, ei siitä kamalasti rauhaa tule esiin.
      Ehkä se mielikin rauhoittuu, kun jättää kokemuksen taakseen, ja menee seuraavalla kerralla muualle syömään.
      Ei siihen maailma kaadu, jos jossain on huonoa ruokaa tai huonoa palvelua. Silloin voi rauhallisesti esittää palautteensa ja poistua ravitsemusliikkeestä.
      Elämä on. Kaikki asiat ei mene aina niin kuin itse haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe