Onko muilla kokemusta Äkäslompolon makkaraperunoista? Olimme mieheni kanssa laskettelemassa ja nälkä alkoi yhtäkkiä vaania vatsaamme, joten kiiruhdimme Äkäslompolon kaffelaan. Odotukset olivat kovat tilatessa ja olin pyörtyä nälkään. No sitten vasta riemu repesikin, kun sieltä putkahti 3 päivää vanhat väljähtäneet ranskalaiset jotka olivat niin kuivat että meinasin tukehtua! En voinut uskoa silmiäni nämä jäisivät karskeimmaltakin vahtikoiriltakin syömättä. Käsittämätöntä palvelua! Kun vaadin korvauksia mieheni kanssa kassalta vain tokaistiin, että pöperöt ovat ensisijaista luokkaa ja täysin syömäkelpoiset. Haluan tehdä erittäin selväksi että olen rauhaa rakastava 47 vuotias naishenkilö. Harrastan mieheni kanssa palapelejä ja laskettelua, käyn myös usein pilateksesdä. Mutta kun kuulin että en saa korvausta tästä syömäkelvottomasta koiranruuasta, olin menettää järkeni. Päätin että johonkin on tämä raja vedettävä. Vaadin korvauksia!! Niitä ei kuitenkaan saanut ja KAIKEN LISÄKSI MINUA KÄSKETTIIN TÖRKEÄSTI POISTUMAAN !!! Mitä tämä touhu on olevinaan ??
Makkaraperunat olivat pettymys
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Olit pyörtyä, sitten tukehtua sun muuta vastaavaa ja kuitenkin söit sen koiranmuonan. Eikö olisi ollut syytä reklamoida heti ensikosketuksen jälkeen.
- Anonyymi
Jos sä oot sen puolisos kanssa syönyt niin ei sillä baarilla oo mikään velvollisuus majoittaa teitä, ulos ja sassiin.
- Anonyymi
Ja vielä kerrot olevasi rauhaa rakastava.
Mietihän ap tuota kirjoituksesi sisältöä, ei siitä kamalasti rauhaa tule esiin.
Ehkä se mielikin rauhoittuu, kun jättää kokemuksen taakseen, ja menee seuraavalla kerralla muualle syömään.
Ei siihen maailma kaadu, jos jossain on huonoa ruokaa tai huonoa palvelua. Silloin voi rauhallisesti esittää palautteensa ja poistua ravitsemusliikkeestä.
Elämä on. Kaikki asiat ei mene aina niin kuin itse haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509