Minua ei vielä ole haitannut mutta en asukkaan tuulimyllejen lähellä ,useat ihmiset valittavat suhina kuuluu vielä talon sisälläkin ,minäkin olen käynyt talon sisällä käymässä en ole kuullut siellä suhinaa .Jos tarkempi kuulo 40000megahertsiä ääniä kuulevat ja minä kuulen 3-4000 megahertin äänet vain.🤔👂🤫.
Maaseudulta pako jatkuu tuulimyllyjen suhinan takia
4
337
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku todella kuulee ääniä 40 000 MHz (eli 40 GHz) taajuudella, suosittelisin lämpimästi ottamaan yhteyttä viranomaisiin ei välttämättä ympäristöviranomaisiin, vaan ennemmin terveydenhuollon tai puolustusvoimien suuntaan, sillä kyseessä voi olla jotain paljon jännittävämpää kuin pelkkä tuulimylly! Kyseisellä taajuusalueella ei nimittäin esiinny ääntä, vaan se on millimetriaaltotaajuutta, jota käytetään esimerkiksi 5G-verkoissa nopeaan tiedonsiirtoon sekä sotilasteknologiassa, kuten tarkkuustutkissa ja ohjusohjausjärjestelmissä. Jos joku siis väittää kuulevansa 40 GHz:n taajuudella, on syytä pohtia, onko kyseessä yliluonnollinen ilmiö, huipputeknologinen koe vai tarvitseeko tilanteeseen muita asiantuntijoita arvioimaan tilannetta.
- Anonyymi
Herzeisgä en tiedä mutta tuulimyllyt humputtaa jos ei niitä kuule olisiko kannattanut käyttää kuulosuojaimia
- Anonyymi
Pako jatkuu tuommosten takia ku potti mautiainen. Täys idiootti.
- Anonyymi
Kiitos EU:n maaseutu tyhjenee,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133