isot sotapäälliköt tahtoo Ukranailta maa rikkauksia , öljyä ja sun muuta palkkioksi jos sitä ja , tätä ei suostuta ja olla myötä vaatimksille. Eikös se tämä korvalle ammuttu ole yksi suurimmista "tien näyttäjistä" maailmojen kansoille. Moraali herralla on huippua josta kaiket kansat voi ottaa oppia
NATO K I I M A ja syytesuojat
36
264
Vastaukset
- Anonyymi
olihan osuva kirjoitus ja totta, raha voi olla vallan renki
- Anonyymi
kyllä tuore historia kertoo ja maailma on nähnyt tämän yhden aikojen suurimman pellen tekemiset ja jättämiset. Eihän selväjärinen voi tulla kuin yhteen lopputulokseen tämän henkilön moraalista ja eettisistä arvoista ja tämä on hurmannut lähes kokonaisen miljoona kansansa ja vieläpä meidän suomalaisten älmystön, kenraalit ja muun johdon ja ilmiö ulottuu kauas muuallekkin ja hamaan tulevaisuuteen. Eikö kilteillä ihmisillä olekkaan jumalan siunausta että varjeltuisi tältä huijarilta
- Anonyymi
mihin nämä trumpin kehuskelijat suomalaisen poliitiikan ylimmät ylistäjät kaiken tietävät ja tuntevat ristio j.e. ja aleksi suuri tuppi sun muut vastaavat. ei kannta kansaa sumuttaa ja olla paskan tärkeän tietäväinen kun ei edes tiedä asuvansa samassa talossa ruumiin kanssa.
- Anonyymi
ollaanko sitä väärässä kelkassa kun tuo kusipää Trumppi ei tunnu paikkaansa löytäneen. Eihän meidän kenraalit ole voineet erehtyä?
- Anonyymi
Ovat kadonneet telkusta,tarpeettomat.
- Anonyymi
USA ja Ryssä ei ikinä ala keskenään sotimaan, Se on nähty,mielellään tappeluttavat toisia maita kylläkin.Euroopan Nato-hullut omassa katkeruudessaan ja pöljyyksissään näin titenki toivoo,mutta erehtyivät,taas kerran. Eu;n jäseneksi ja heti perään Naton jäseneksi piti vanhat perseaukiset itäblockin maat saada,eivät täyttäneet,eivätkä täytä niitä kriteereitä millä esim.EU:hun pääsi jäseneksi.
Ilmainen työvoima piti saada helposti liikkeelle euroopan rikkaimille maille,siinä oli se motiivi.Nyt sitten Naton "jäsenmaksu" onkin 2%:in sijaan 5_10%:ia ? Perunoillako nämä maksetaan ja pyssyihin vaihdetaan. Niinistö,Lipponen,Stubbi ym.ym.viisaat,missä mennään? - Anonyymi
Ukrainassa oli sisällissota ja he kävivät siellä asuvien venäläisten päälle jotka ovat asuneet Ukrainassa kokoajan.
Sehän on totta, että ukrainalaiset ovat itse hyökänneet venäläisten päälle ensin ja Venäjä hyökkäsi vasta sen jälkeen Ukrainaan.
Suomen ei olisi pitänyt edes sekaantua koko Ukrainan ja Venäjän väliseen sotaan, koska kyseessä oli Ukrainan maan sisällä oleva ongelma jota heidän Presidentti ei halua edes myöntää, että maassa asuu myös venäläistä väestöä jotka ovat asuneet siellä jo ennen Ukrainan olemassa oloa.- Anonyymi
MINÄ HOLMAN HUORA-ÄITI EN VARMASTI OLE HOLMAN HUORA-MIESTEN KANSSA OLLUT PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN MIKÄ LIITTYY UKRAINAAN VAAN ME OLLAAN OLTU KOKOAJAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUOMEN VALTIO EI SAA SEKAANTUA UKRAINAN JA VENÄJÄN VÄLISEEN ASIAAN EIKÄ UKRAINASTA SAA HAKEA UKRAINALAISIA SUOMEEN TURVAAN VAAN PUOLAN VALTIOTA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA ANTAA HEIDÄN HOITAA UKRAINAN PAKOLAISET JOTKA PUOLAAN PAKENIVAT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ HOLMAN HUORA-ÄITI EN VARMASTI OLE HOLMAN HUORA-MIESTEN KANSSA OLLUT PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN MIKÄ LIITTYY UKRAINAAN VAAN ME OLLAAN OLTU KOKOAJAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUOMEN VALTIO EI SAA SEKAANTUA UKRAINAN JA VENÄJÄN VÄLISEEN ASIAAN EIKÄ UKRAINASTA SAA HAKEA UKRAINALAISIA SUOMEEN TURVAAN VAAN PUOLAN VALTIOTA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA ANTAA HEIDÄN HOITAA UKRAINAN PAKOLAISET JOTKA PUOLAAN PAKENIVAT.
KYLLÄ ME 3 HOLMAN HUORAA PYSYTÄÄN SANOJEMME TAKANA, KOSKA MINÄ OLEN HUORANA SENTÄÄN KÄYNYT JO VANKILASSAKIN!
EN MINÄ SENTÄÄN NIIN KYLMÄ NAINEN OLE, ETTÄ HUORA POLIISIN JA LÄÄKÄRIN HOLMAN HUORA-ÄITINÄ KUSEEN JÄRJESTÄN, KOSKA EI NÄMÄ HOLMAN HUORA-MIEHET OLE VAATINEET MUUTA, KUIN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ MYÖS HOLMAN HUORINA.
KYLLÄHÄN HUORA HUORAN TUNTEE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ ME 3 HOLMAN HUORAA PYSYTÄÄN SANOJEMME TAKANA, KOSKA MINÄ OLEN HUORANA SENTÄÄN KÄYNYT JO VANKILASSAKIN!
EN MINÄ SENTÄÄN NIIN KYLMÄ NAINEN OLE, ETTÄ HUORA POLIISIN JA LÄÄKÄRIN HOLMAN HUORA-ÄITINÄ KUSEEN JÄRJESTÄN, KOSKA EI NÄMÄ HOLMAN HUORA-MIEHET OLE VAATINEET MUUTA, KUIN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ MYÖS HOLMAN HUORINA.
KYLLÄHÄN HUORA HUORAN TUNTEE!Minun oma lääkäri on kyllä hyvä huora myös ja ei me kyllä häntä kuseen haluta järjestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun oma lääkäri on kyllä hyvä huora myös ja ei me kyllä häntä kuseen haluta järjestää.
Kuntoutusohjaaja on onneksi lähtenyt Coronariasta pois joka pakotti minut hakemaan KAUPPAAN TYÖHARJOITTELUUN.
EN OLE TEHNYT HÄNESTÄ RIKOSILMOITUSTA VIELÄ JA EI TUO ASIA OLE VIELÄ VANHENTUNUT KOSKA KORONAAN SAIRASTUU SEKÄ KUOLEE SUOMESSA EDELLEEN IHMISIÄ.
HÄN PAKOTTI KORONA RAJOITUSTEN AIKANA HAKEMAAN KAUPPAAN TYÖHARJOITTELUUN, KOSKA HÄN SEKÄ HÄNEN PERHEENSÄ OLI SAIRASTANUT KORONAN JA HÄNEN MIELESTÄ KORONA EI OLE VAKAVASTI OTETTAVA TAUTI VAIKKA IHMISET KUOLEE SIIHEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutusohjaaja on onneksi lähtenyt Coronariasta pois joka pakotti minut hakemaan KAUPPAAN TYÖHARJOITTELUUN.
EN OLE TEHNYT HÄNESTÄ RIKOSILMOITUSTA VIELÄ JA EI TUO ASIA OLE VIELÄ VANHENTUNUT KOSKA KORONAAN SAIRASTUU SEKÄ KUOLEE SUOMESSA EDELLEEN IHMISIÄ.
HÄN PAKOTTI KORONA RAJOITUSTEN AIKANA HAKEMAAN KAUPPAAN TYÖHARJOITTELUUN, KOSKA HÄN SEKÄ HÄNEN PERHEENSÄ OLI SAIRASTANUT KORONAN JA HÄNEN MIELESTÄ KORONA EI OLE VAKAVASTI OTETTAVA TAUTI VAIKKA IHMISET KUOLEE SIIHEN.FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT NIIN ARVOKKAITA SEKÄ TÄRKEITÄ IHMISIÄ JOTEN TUO KORONA ASIA JÄI ROIKKUMAAN.
KUNNIANLOUKKAUS ON IHMISARVOON LIITTYVÄ ASIA. FACEBOOK ON OIKEIN HYVÄ IHMISARVO MITTARI JA MITÄ SE HAITTAA VAIKKA TUKEHDUTAAN SEKÄ KUOLLAAN KORONAAN TAI JOHONKIN MUUHUN EPIDEMIAAN JOTA EI VOI FACEBOOKISTA SAADA EDES VAIKKA PUSSAILIS NÄIN 😘. KYLILLÄ JOS PUSSAILEE NOIN NIIN VOI SAADA KORONAN JA VAIKKA HERPEKSEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT NIIN ARVOKKAITA SEKÄ TÄRKEITÄ IHMISIÄ JOTEN TUO KORONA ASIA JÄI ROIKKUMAAN.
KUNNIANLOUKKAUS ON IHMISARVOON LIITTYVÄ ASIA. FACEBOOK ON OIKEIN HYVÄ IHMISARVO MITTARI JA MITÄ SE HAITTAA VAIKKA TUKEHDUTAAN SEKÄ KUOLLAAN KORONAAN TAI JOHONKIN MUUHUN EPIDEMIAAN JOTA EI VOI FACEBOOKISTA SAADA EDES VAIKKA PUSSAILIS NÄIN 😘. KYLILLÄ JOS PUSSAILEE NOIN NIIN VOI SAADA KORONAN JA VAIKKA HERPEKSEN.Minusta parisuhteessa olevat voisivat keskittyä hoitamaan omia PARISUHTEITAAN, koska heillä on jo IHMISARVOT KUNNOSSA.
EN MINÄ OLE HEIDÄN PARISUHTEISIIN OLLUT TUNKEMASSA ITSEÄNI.
Minä olisin sanonut HEIDÄN PUOLISOILLE JOS HE OLISIVAT TEHNEET KUNNIANLOUKKAS RIKOSILMOITUKSEN MINUSTA, ETTÄ : KUVITTELET ITSESTÄS JO LIIKOJA, KOSKA MINUA EI KIINNOSTA NOIN TÄYDELLISET MIEHET JA EI TUO VAIMOSKAAN LÄPÄISE TÄYDELLISEN NAISEN KRITEEREJÄ VAIKKA KUINKA NIIN KUVITTELETTE!
MINÄ EN OLE IKINÄ EDES VÄITTÄNYT OLEVANI TÄYDELLINEN VAAN MINÄ OLEN ILMOITTANUT OLEVANI OMAN ELÄMÄNI PÄÄTÄHTI! - Anonyymi
Minun pitäisi leikkauttaa selästä noin 10 senttiä selkärankaa pois tai pyytää pidentämään jalkoja niin SELKÄ lyhenee.
Sen jälkeen pitää vielä lihottaa itseäni ainakin 20 kiloa niin PÄÄSEN TÄYDELLISTEN NAISTEN MITTOIHIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitäisi leikkauttaa selästä noin 10 senttiä selkärankaa pois tai pyytää pidentämään jalkoja niin SELKÄ lyhenee.
Sen jälkeen pitää vielä lihottaa itseäni ainakin 20 kiloa niin PÄÄSEN TÄYDELLISTEN NAISTEN MITTOIHIN.Minun exän äidillä on 2 HOLMAN POIKAA ja minä olen äitinä YHDENVERTAINEN hänen kanssa.
Joten HOLMAN HUORA-ÄITINÄ MINULLA PITÄÄ TIETENKIN OLLA MYÖS 2 HOLMAN HUORA-ÄIDIN POIKAA. KYLLÄ POLIISI HUORA-POIKA SAA AJAA REKKAA JA KYLLÄ HÄN OSAA HUOLTAA AUTOJA. LÄÄKÄRI HUORA-POIKA OSAA MYYDÄ VARAOSIA MYÖS IHMISIIN.
EI ME KYLLÄ KENENKÄÄN KUNNIOITA VOIDA LOUKATA, KOSKA ME KUNNIOITETAAN HOLMAA KOSKA HÄN ON SENTÄÄN MEITÄ VANHEMPI JA VIELÄ HOLMAN SUVUN KUNNIALLINEN ISÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun exän äidillä on 2 HOLMAN POIKAA ja minä olen äitinä YHDENVERTAINEN hänen kanssa.
Joten HOLMAN HUORA-ÄITINÄ MINULLA PITÄÄ TIETENKIN OLLA MYÖS 2 HOLMAN HUORA-ÄIDIN POIKAA. KYLLÄ POLIISI HUORA-POIKA SAA AJAA REKKAA JA KYLLÄ HÄN OSAA HUOLTAA AUTOJA. LÄÄKÄRI HUORA-POIKA OSAA MYYDÄ VARAOSIA MYÖS IHMISIIN.
EI ME KYLLÄ KENENKÄÄN KUNNIOITA VOIDA LOUKATA, KOSKA ME KUNNIOITETAAN HOLMAA KOSKA HÄN ON SENTÄÄN MEITÄ VANHEMPI JA VIELÄ HOLMAN SUVUN KUNNIALLINEN ISÄ.MINUN HOLMAN HUORA-ÄIDIN HUORA-POJAT OVAT SENTÄÄN PERINEET ÄLYKKYYDEEN HOLMAN HUORA-ÄIDILTÄ EIKÄ HOLMAN KUNNIALLISELTA ISÄLTÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINUN HOLMAN HUORA-ÄIDIN HUORA-POJAT OVAT SENTÄÄN PERINEET ÄLYKKYYDEEN HOLMAN HUORA-ÄIDILTÄ EIKÄ HOLMAN KUNNIALLISELTA ISÄLTÄ.
SE ON IHAN NORMAALIA, ETTÄ HOLMAN KUNNIALLINEN ISÄ VAATII UUDEN VAIMONSA KANSSA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA VAATIVAT HOLMAN HUORA-ÄITIÄ NÖYRTYMÄÄN, KOSKA HUORA-ÄITI KOULUTTAUTUI SUOMI 100 VUONNA VANHEMMAKSI PANOSTAJAKSI JA KURITTOMAT HUORA-ÄIDIN HUORA-POJAT ALKOIVAT POLIISIKSI JA LÄÄKÄRIKSI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON IHAN NORMAALIA, ETTÄ HOLMAN KUNNIALLINEN ISÄ VAATII UUDEN VAIMONSA KANSSA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA VAATIVAT HOLMAN HUORA-ÄITIÄ NÖYRTYMÄÄN, KOSKA HUORA-ÄITI KOULUTTAUTUI SUOMI 100 VUONNA VANHEMMAKSI PANOSTAJAKSI JA KURITTOMAT HUORA-ÄIDIN HUORA-POJAT ALKOIVAT POLIISIKSI JA LÄÄKÄRIKSI.
En minä kyllä suostu siihen, että minun pitää mennä naimisiin jonkun noiden kanssa tai, että SIIRTOLAN RAINERI ALKAA MINUN MIEHEKSI JA POIKIENI ISÄPUOLEKSI!
MINÄHÄN OLEN SENTÄÄN HOLMAN HUORA-ÄITINÄ KASVATTANUT SEKÄ KOULUTTANUT HUORA-POIKANI HYVIIN SEKÄ TÄRKEISIIN AMMATTEIHIN.
TOINEN HUORA-POIKANI HOITAA TYÖKSEEN TURVALLISUUTTA JA TOINEN HUORA-POIKANI HOITAA TERVEYTTÄ, KOSKA MEIDÄN HOLMAN HUORA PERHE ARVOSTAA TURVALLISTA SEKÄ TERVETTÄ YHTEISKUNTAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kyllä suostu siihen, että minun pitää mennä naimisiin jonkun noiden kanssa tai, että SIIRTOLAN RAINERI ALKAA MINUN MIEHEKSI JA POIKIENI ISÄPUOLEKSI!
MINÄHÄN OLEN SENTÄÄN HOLMAN HUORA-ÄITINÄ KASVATTANUT SEKÄ KOULUTTANUT HUORA-POIKANI HYVIIN SEKÄ TÄRKEISIIN AMMATTEIHIN.
TOINEN HUORA-POIKANI HOITAA TYÖKSEEN TURVALLISUUTTA JA TOINEN HUORA-POIKANI HOITAA TERVEYTTÄ, KOSKA MEIDÄN HOLMAN HUORA PERHE ARVOSTAA TURVALLISTA SEKÄ TERVETTÄ YHTEISKUNTAA.Kyllä tässä oikeesti jo loukataan Holman HUORA-ÄIDIN ja hänen HUORA-POIKIEN kunnioita, koska kyllä ISÄÄ JA HÄNEN UUTTA VAIMONSA PITÄÄ KUNNIOITTAA.
ISÄ HOLMA JA HÄNEN VAIMONSA OVAT SENTÄÄN ANSAINNEET KUNNIANSA JA MINÄ HOLMAN HUORA-ÄITINÄ OLEN JO OPPINUT HUORA-POIKIENI KANSSA ELÄMÄÄN HUORIEN ELÄMÄÄ.
EI MEITÄ VOI VAATIA KOKOAJAN MUUTUMAAN. SE ON SYRJINTÄÄ, KUN EI HYVÄKSYTÄ HOLMAN HUORA-ÄITIÄ JA HÄNEN HUORA-POIKIA KOSKA TOINEN ON POLIISI JA TOINEN ON LÄÄKÄRI, MUTTA KYLLÄ OLLAAN VINKUMASSA JOTAIN SATTUU JOKO POLIISILLE TAI LÄÄKÄRILLE!
VOISIVAT OPETELLA ENSIN ITSE KUNNIOITTAMAAN JA LOPETTAA SYRJIMISEN.
MINUN POLIISI HUORA-POIKA JOUTUU TIETENKIN VIEMÄÄN NUO VIELÄ KAVEREIDENSA KANSSA VANKILAAN JA LÄÄKÄRI HUORA-POIKANI JOUTUU KAVEREIDENSA KANSSA VIELÄ TUTKIMAAN SEKÄ HOITAMAAN HEITÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä oikeesti jo loukataan Holman HUORA-ÄIDIN ja hänen HUORA-POIKIEN kunnioita, koska kyllä ISÄÄ JA HÄNEN UUTTA VAIMONSA PITÄÄ KUNNIOITTAA.
ISÄ HOLMA JA HÄNEN VAIMONSA OVAT SENTÄÄN ANSAINNEET KUNNIANSA JA MINÄ HOLMAN HUORA-ÄITINÄ OLEN JO OPPINUT HUORA-POIKIENI KANSSA ELÄMÄÄN HUORIEN ELÄMÄÄ.
EI MEITÄ VOI VAATIA KOKOAJAN MUUTUMAAN. SE ON SYRJINTÄÄ, KUN EI HYVÄKSYTÄ HOLMAN HUORA-ÄITIÄ JA HÄNEN HUORA-POIKIA KOSKA TOINEN ON POLIISI JA TOINEN ON LÄÄKÄRI, MUTTA KYLLÄ OLLAAN VINKUMASSA JOTAIN SATTUU JOKO POLIISILLE TAI LÄÄKÄRILLE!
VOISIVAT OPETELLA ENSIN ITSE KUNNIOITTAMAAN JA LOPETTAA SYRJIMISEN.
MINUN POLIISI HUORA-POIKA JOUTUU TIETENKIN VIEMÄÄN NUO VIELÄ KAVEREIDENSA KANSSA VANKILAAN JA LÄÄKÄRI HUORA-POIKANI JOUTUU KAVEREIDENSA KANSSA VIELÄ TUTKIMAAN SEKÄ HOITAMAAN HEITÄ.Tässä huomaa, että YHDENVERTAISUUSLAKI ON HYVÄ LAKI, KOSKA MINÄ HOLMAN HUORA-ÄITI PÄRJÄÄN PALJON PAREMMIN, KUN OTAN POLIISI JA LÄÄKÄRI HUORA-POIKANI AVUKSI NIIN SUOMI HOLMAN HUORA-PERHE KYLLÄ PÄRJÄÄ!
MEILLÄ EI OLE EDES ISÄÄ APUNA EIKÄ ASEITA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä huomaa, että YHDENVERTAISUUSLAKI ON HYVÄ LAKI, KOSKA MINÄ HOLMAN HUORA-ÄITI PÄRJÄÄN PALJON PAREMMIN, KUN OTAN POLIISI JA LÄÄKÄRI HUORA-POIKANI AVUKSI NIIN SUOMI HOLMAN HUORA-PERHE KYLLÄ PÄRJÄÄ!
MEILLÄ EI OLE EDES ISÄÄ APUNA EIKÄ ASEITA!TAIVAAN JUORUKANAVALTA SAIN VIESTIN JOSSA SANOTTIIN, ETTÄ: LÄÄKÄRI TOIVOO, ETTÄ MANIFESTOIT MYÖS HÄNEN AVULLA.
MINÄ MUUTIN ASETELMA ELI MANIFESTOIN NIIN, ETTÄ MINÄ OLEN HOLMAN HUORA-ÄITI JA POLIISI SEKÄ LÄÄKÄRI HUORA-POIKIANI.
AVIOMIES EI OIKEIN TOIMI, KOSKA SE POTKAISEE TAKAISIN. JOS HE OVAT MINUN POIKIA NIIN EI POTKI TAKAISIN VAAN PITÄISI RÄJÄHTÄÄ KUNNON POTTI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAIVAAN JUORUKANAVALTA SAIN VIESTIN JOSSA SANOTTIIN, ETTÄ: LÄÄKÄRI TOIVOO, ETTÄ MANIFESTOIT MYÖS HÄNEN AVULLA.
MINÄ MUUTIN ASETELMA ELI MANIFESTOIN NIIN, ETTÄ MINÄ OLEN HOLMAN HUORA-ÄITI JA POLIISI SEKÄ LÄÄKÄRI HUORA-POIKIANI.
AVIOMIES EI OIKEIN TOIMI, KOSKA SE POTKAISEE TAKAISIN. JOS HE OVAT MINUN POIKIA NIIN EI POTKI TAKAISIN VAAN PITÄISI RÄJÄHTÄÄ KUNNON POTTI.Etelä Suomesta muuttaa Inariin nainen joka ollut omien sanojensa mukaan museossa tutkijana ja hän on vielä antanut haastatteluja.
Minun pitää KUNNIOITTAA häntä, koska hän SAAMENKIELEN OPETTAJA eikä SAAMELAISEN MIEHEN RAISKAAJA.
Minusta hän on SAAMELAISEN MIEHEN RAISKAAJA JOKA EDUSTAA SAAMELAISIA.
SAAMELAINEN MIES VOI OLLA VAIKKA POLIISI JOKA ON SYNTYNYT SAAMELAISENA JA OPPINUT KOTONA SAAMEA ELI KYSEINEN OPETTAJA KYLLÄ VOI RAISKATA HÄNET SEKÄ KAIKKI SAAMELAISET HÄNEN KAUTTA. KANSAN RAISKAUSTA TEHDÄÄN NOIN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä Suomesta muuttaa Inariin nainen joka ollut omien sanojensa mukaan museossa tutkijana ja hän on vielä antanut haastatteluja.
Minun pitää KUNNIOITTAA häntä, koska hän SAAMENKIELEN OPETTAJA eikä SAAMELAISEN MIEHEN RAISKAAJA.
Minusta hän on SAAMELAISEN MIEHEN RAISKAAJA JOKA EDUSTAA SAAMELAISIA.
SAAMELAINEN MIES VOI OLLA VAIKKA POLIISI JOKA ON SYNTYNYT SAAMELAISENA JA OPPINUT KOTONA SAAMEA ELI KYSEINEN OPETTAJA KYLLÄ VOI RAISKATA HÄNET SEKÄ KAIKKI SAAMELAISET HÄNEN KAUTTA. KANSAN RAISKAUSTA TEHDÄÄN NOINMinä asuin Raaseporissa, kun minä hain SAAK:n artesaani linjalle ja Valkeapää soitti minulle sekä haastatteli minua puhelimessa.
Hän kysyi mistä minä olin löytänyt SAAK:in koulun tiedot. Minä kerroin, että minä olen syntynyt Inarin kunnassa ja minä olen muuttamassa Ivaloon takaisin, koska minun vanhemmat asuvat Ivalossa.
Sain opiskelupaikan, mutta en minä ole koskaan ALOITTANUT OPISKELUA.
Minä olen suomalainen ja en minä voi VALMISTAA SAAMEN KÄSITÖITÄ.
EN MINÄ VOI EDES TUOLLA KOULUTUKSELLA VALMISTAA SUOMALAISIA KÄSITÖITÄ. KAIKKI MITÄ HE VALMISTAVAT PITÄÄ VIEDÄ SIIHEN LIIKKEESEEN MYYNTI JA HEIDÄN PITÄÄ OSTAA OMAT TEKEMÄNSÄ PUKUNSA SIITÄ LIIKKEESTÄ NIIN HEIDÄN PUVUT OVAT AITOJA SAAMENPUKUJA. LIIKE ON PERUSTETTU SITÄ VARTEN, ETTÄ SAAMELAISET SAAVAT SUOJATTUA KÄSITYÖNSÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä asuin Raaseporissa, kun minä hain SAAK:n artesaani linjalle ja Valkeapää soitti minulle sekä haastatteli minua puhelimessa.
Hän kysyi mistä minä olin löytänyt SAAK:in koulun tiedot. Minä kerroin, että minä olen syntynyt Inarin kunnassa ja minä olen muuttamassa Ivaloon takaisin, koska minun vanhemmat asuvat Ivalossa.
Sain opiskelupaikan, mutta en minä ole koskaan ALOITTANUT OPISKELUA.
Minä olen suomalainen ja en minä voi VALMISTAA SAAMEN KÄSITÖITÄ.
EN MINÄ VOI EDES TUOLLA KOULUTUKSELLA VALMISTAA SUOMALAISIA KÄSITÖITÄ. KAIKKI MITÄ HE VALMISTAVAT PITÄÄ VIEDÄ SIIHEN LIIKKEESEEN MYYNTI JA HEIDÄN PITÄÄ OSTAA OMAT TEKEMÄNSÄ PUKUNSA SIITÄ LIIKKEESTÄ NIIN HEIDÄN PUVUT OVAT AITOJA SAAMENPUKUJA. LIIKE ON PERUSTETTU SITÄ VARTEN, ETTÄ SAAMELAISET SAAVAT SUOJATTUA KÄSITYÖNSÄ.Kyllä minä kerroin hänelle, että minun tyttäreni on isänsä suvun puolelta saamelainen. Minä sain tietoa ja minä lähdin mielummin töihin, kun opiskelemaan.
En minä olisi loukannut saamelaisten kunnioita vaikka olenkin suomalainen, koska minä olen SAAMELAISILLE sukua.
He loukkaavat jotka eivät ole joten minä päätin, että MINÄ EN MENE SAAK:n OPISKELEMAAN MITÄÄN KOSKA SAAK ON PERUSTETTU SAAMELAISIA VARTEN JA SUOMALAISILLE KYLLÄ OPISKELUPAIKKOJA LÖYTYY MUUALTAKIN, KUIN SAAMELAISILLE PERUSTETUSTA AMMATTIKOULUSTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä kerroin hänelle, että minun tyttäreni on isänsä suvun puolelta saamelainen. Minä sain tietoa ja minä lähdin mielummin töihin, kun opiskelemaan.
En minä olisi loukannut saamelaisten kunnioita vaikka olenkin suomalainen, koska minä olen SAAMELAISILLE sukua.
He loukkaavat jotka eivät ole joten minä päätin, että MINÄ EN MENE SAAK:n OPISKELEMAAN MITÄÄN KOSKA SAAK ON PERUSTETTU SAAMELAISIA VARTEN JA SUOMALAISILLE KYLLÄ OPISKELUPAIKKOJA LÖYTYY MUUALTAKIN, KUIN SAAMELAISILLE PERUSTETUSTA AMMATTIKOULUSTA.Minä häpeän tyttäreni isää joka EI SAA EDES LAPSENSA ÄITIÄ KURIIN VAAN MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HÄNTÄ SEKÄ HÄNEN KAUNISTA ENSI RAKKAUTTA JOSTA HEILLE SYNTYI KAUNIS RAKKAUS LAPSI!
HÄN OLISI VOINUT REHELLISENÄ MIEHENÄ VOINUT AIKOINAAN SANOA, ETTÄ HÄNELLÄ ON KAUNIS MORSIAN ETELÄ SUOMESSA JOTEN INARIN KUNNAN RUMAT NAISET KÄYVÄT RUMUUDELLA HÄNEN MORSIAMEN SEKÄ SUVUN KUNNIAN PÄÄLLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä häpeän tyttäreni isää joka EI SAA EDES LAPSENSA ÄITIÄ KURIIN VAAN MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HÄNTÄ SEKÄ HÄNEN KAUNISTA ENSI RAKKAUTTA JOSTA HEILLE SYNTYI KAUNIS RAKKAUS LAPSI!
HÄN OLISI VOINUT REHELLISENÄ MIEHENÄ VOINUT AIKOINAAN SANOA, ETTÄ HÄNELLÄ ON KAUNIS MORSIAN ETELÄ SUOMESSA JOTEN INARIN KUNNAN RUMAT NAISET KÄYVÄT RUMUUDELLA HÄNEN MORSIAMEN SEKÄ SUVUN KUNNIAN PÄÄLLE!Ensin Aikion Leo uhkaa tappaa kaikki miehet jotka hän yhdistää minuun ja sen jälkeen AMMUTTAA saatana ensi rakkautensa minun kimppuun ja vaativat kunnioittamaan heitä, koska he ovat AINOAT KAUNIS JA KOMEA!!!
KYLLÄ MINÄ VÄHEMMÄLLÄKIN OLISIN USKONUT!!! - Anonyymi
Kyllä minua oikeesti alko pelottamaan, koska KERRANKIN OLISIN SAAMASSA RAHAA NIIN HELVETTI JOUDUN SUORAAN NAIMISIIN POLIISIN KANSSA JOKA VOIS TÖISTÄ MÄÄRÄTÄ IHME KIELTOJA JOILLA VOIS MÄÄRÄTÄ MINUT PYSYMÄÄN KOTONA JA VARSINKIN, KUN HÄN VIELÄ TIETÄIS ETTÄ MINÄ KÄRSIN SIITÄ.
ONNEKSI EI EDES LÄÄKÄRI OLE NIIN RAAKA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua oikeesti alko pelottamaan, koska KERRANKIN OLISIN SAAMASSA RAHAA NIIN HELVETTI JOUDUN SUORAAN NAIMISIIN POLIISIN KANSSA JOKA VOIS TÖISTÄ MÄÄRÄTÄ IHME KIELTOJA JOILLA VOIS MÄÄRÄTÄ MINUT PYSYMÄÄN KOTONA JA VARSINKIN, KUN HÄN VIELÄ TIETÄIS ETTÄ MINÄ KÄRSIN SIITÄ.
ONNEKSI EI EDES LÄÄKÄRI OLE NIIN RAAKA!Kaikista pelottavinta maailmassa on oikeesti tuo, että minulla olisi rahaa ja aviomies joka sanois : Et sinä tarvi mitään, koska sinulla on niin paljon vaatteita sekä kenkiä joita en ole edes nähnyt sinun käyttävän ikinä. / Ei me lähdetä mihinkään, koska mehän ollaan vasta menty naimisiin ja meillä on uusi elämä joten nyt keskitytään tähän meidän parisuhteen. Me saadaan kyllä vaihtelua, koska sinulla on ADHD joten käytä sitä luovuttaa joka on sentään sinun SUPERVOIMA!
Minä varmaan sanoisin miehelle, että: Joo hyvä idea ja et sitten ala itkemään etkä valittamaan, kun minä käytän luovuttaa sekä SUPERVOIMAA.
Hän maailman onnellisin mies, koska hänen vaimonsa on sentään niin luova että hän osaa yllättää ja antaa nyrkki hierontaa sekä sanoa, että: Olet kyllä juonut liikaa SMURFFI limua, koska sinä olet alkanut sinertämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista pelottavinta maailmassa on oikeesti tuo, että minulla olisi rahaa ja aviomies joka sanois : Et sinä tarvi mitään, koska sinulla on niin paljon vaatteita sekä kenkiä joita en ole edes nähnyt sinun käyttävän ikinä. / Ei me lähdetä mihinkään, koska mehän ollaan vasta menty naimisiin ja meillä on uusi elämä joten nyt keskitytään tähän meidän parisuhteen. Me saadaan kyllä vaihtelua, koska sinulla on ADHD joten käytä sitä luovuttaa joka on sentään sinun SUPERVOIMA!
Minä varmaan sanoisin miehelle, että: Joo hyvä idea ja et sitten ala itkemään etkä valittamaan, kun minä käytän luovuttaa sekä SUPERVOIMAA.
Hän maailman onnellisin mies, koska hänen vaimonsa on sentään niin luova että hän osaa yllättää ja antaa nyrkki hierontaa sekä sanoa, että: Olet kyllä juonut liikaa SMURFFI limua, koska sinä olet alkanut sinertämään.Minun tyttäreni on tehnyt vasta aikuisena itselleen toisen saamenpuvun ja opiskellut Inarin saamea.
Isänsä äiti teki hänen ensimmäisen saamenpuvun joka hänellä oli lapsena. Minä ostin riskun hänelle Inarista Näkkäläjärven liikkeestä, koska minä en halunnut että hän käyttää isänsä siskon vanhaa riskua.
Hän on käy minun sekä minun tyttäreni kunnian päälle ja minä olen sanonut sekä opettanut tyttöä pitämään omasta saamelaisuudesta huolta sekä olemaan tarkkana, että hänen saamelaisuus on hänen arvonsa mukainen EIKÄ SUKUNSA, koska hän edustaa myös Suomen Petsamon suomalaisia sukuja.
Minun tyttäreni on SAAMELAINEN HUORA, koska minä olen hänen äitinsä eli Holman huora-äiti, mutta tuo on HÄNEN SISKONSA ÄIDIN TAHTO. - Anonyymi
Onneksi en sentään ole yksin Holman huora-äiti vaan näköjään sain vaikka kuinka paljon huoria aikaan.
Positiivistä on se, että MEIDÄN HUORIEN EI TARVI AINAKAAN OLLA KUNNOLLA.
Mehän ollaan sentään SYNNYTTY HUORIKSI.
Kyllä HOLMAN HUORA-ÄITI SENTÄÄN JOTAIN HYVÄÄ SAA AIKAAN VAIKKA ENSIN PASKALTA VAIKUTTI.
HELPOMPI ELÄÄ HUORANA, KUN KUNNIALLISENA NAISENA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en sentään ole yksin Holman huora-äiti vaan näköjään sain vaikka kuinka paljon huoria aikaan.
Positiivistä on se, että MEIDÄN HUORIEN EI TARVI AINAKAAN OLLA KUNNOLLA.
Mehän ollaan sentään SYNNYTTY HUORIKSI.
Kyllä HOLMAN HUORA-ÄITI SENTÄÄN JOTAIN HYVÄÄ SAA AIKAAN VAIKKA ENSIN PASKALTA VAIKUTTI.
HELPOMPI ELÄÄ HUORANA, KUN KUNNIALLISENA NAISENA.Sain sen verran PALJON HUORIA AIKAAN, ETTÄ EI MEIDÄN TARVI LÄHTEÄ MIHINKÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain sen verran PALJON HUORIA AIKAAN, ETTÄ EI MEIDÄN TARVI LÄHTEÄ MIHINKÄÄN.
Minä olen sentään yksin Holman huora-äitinä loukannut kunnioita joten minä voin vedota SYRJINTÄÄN eli ei minua Holman huora-äitiä ja minun huora-poikia sekä huora-tyttöä saa syrjiä.
Näkkäläjärven raiskaaminen pitää lopettaa. Hän on sentään poliisi.
Minä huomenna kirjoitan korkeimpaan oikeuteen ja onhan se hyvä, että Aikion Leo tarvii sentään lain itselleen ja saamelaiselle tytölleen sekä koltansaamelaisille.
HUORAT KYLLÄ PÄRJÄTÄÄN! - Anonyymi
Inarin saamelaiset naiset jotka ovat syntyneet sekä asuvat Inarin kunnassa ovat VÄHEMMISTÖJÄ ja ei heitä saa syrjiä eikä käyttää myöskään hyväksi.
En minä voi suojata itseni kautta muita, kuin Inarin saamelaisia naisia jotka ovat yhdenvertaisia minun tytön kanssa.
En minä tykkää siitä, että minun tyttö tai muutkaan inarin saamelaiset naiset ovat töissä matkailu ja ravintola yrittäjillä jotka maksavat vielä SURKEAA PALKKAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inarin saamelaiset naiset jotka ovat syntyneet sekä asuvat Inarin kunnassa ovat VÄHEMMISTÖJÄ ja ei heitä saa syrjiä eikä käyttää myöskään hyväksi.
En minä voi suojata itseni kautta muita, kuin Inarin saamelaisia naisia jotka ovat yhdenvertaisia minun tytön kanssa.
En minä tykkää siitä, että minun tyttö tai muutkaan inarin saamelaiset naiset ovat töissä matkailu ja ravintola yrittäjillä jotka maksavat vielä SURKEAA PALKKAA.Korkeasti koulutetut ihmiset tulevat tänne ja EIVÄT EDES YMMÄRRÄ OPETTAA OMIA TAITOJAAN MEILLE, MUTTA HEILLE KYLLÄ PITÄÄ MAKSAA PALKKAA!
MINÄ JOUDUN KOKOAJAN OPETTELEMAAN UUSIA ASIOITA JA KOKOAJAN MINÄ NÄEN VAIN RAHAA.
MINÄ ALOIN HOLMAN HUORA-ÄITINÄ NOIDEN HUORA-POIKIENI KANSSA TEKEMÄÄN RAHAA NIIN OLI PAKKO OTTAA JO SAAMELAINEN HUORA-TYTTÖKIN TÖIHIN.
MINULLA ON KOHTA TÄÄLLÄ TEHDAS JOKA TAKOO RAHAA MENEMÄÄN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeasti koulutetut ihmiset tulevat tänne ja EIVÄT EDES YMMÄRRÄ OPETTAA OMIA TAITOJAAN MEILLE, MUTTA HEILLE KYLLÄ PITÄÄ MAKSAA PALKKAA!
MINÄ JOUDUN KOKOAJAN OPETTELEMAAN UUSIA ASIOITA JA KOKOAJAN MINÄ NÄEN VAIN RAHAA.
MINÄ ALOIN HOLMAN HUORA-ÄITINÄ NOIDEN HUORA-POIKIENI KANSSA TEKEMÄÄN RAHAA NIIN OLI PAKKO OTTAA JO SAAMELAINEN HUORA-TYTTÖKIN TÖIHIN.
MINULLA ON KOHTA TÄÄLLÄ TEHDAS JOKA TAKOO RAHAA MENEMÄÄN.KYLLÄ HOLMAN HUORA PERHEELLÄ IHAN VARMASTI RAHAA TEHDÄÄN, KOSKA HUORA-ÄITI SENTÄÄN KUNNIOITTAA HUORA-POIKIAAN JOTKA HALUAVAT ALKAA HOLMAN HUORA-ÄIDIN LAPSIKSI.
LAPSILLA ON OIKEUS VALITA OMAT VANHEMMAT.
SAIHAN ISÄ HOLMAKIN VALITA UUDEN VAIMON JA MINÄ ANNOIN HEILLE KUNNIAA.
- Anonyymi
Ota lääkkeesi ja kirjoita noille pösilöyksille oma aloitus.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995