Mitä vuoden lakon jälkeen olisi jäljellä?

Anonyymi-ap

Lakoilla ei saavuteta mitään hyvää.

Viime vuoden poliittiset eli demarilakot olivat mahalasku, niillä ei saavutettu mitään.

Seuraava sopimusehdotus on aina edellistä huonompi, jos työnantajaa vahingoitetaan jotenkin prosessin aikana. Lakoilla vahingoittaminen, kiristys ja uhkailu eivät ole neuvottelua. Panttivankitilanteessa ei koskaan anneta periksi. Se on sääntö numero yksi. Lakko on ammattiliiton aiheuttama panttivankitilanne.

Mitä vuoden lakon jälkeen olisi jäljellä? Lopputili ja savuavat rauniot?

Minä yhtenä SSAB:n omistajana olen sitä mieltä, että työnantajalle vittuilu saa jo riittää. Suljetaan Raahen tehdas.

4

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juurikin noin se on. Jos lakko loppuu, niin seuraavana putoaa pekkaspäivät pois. Ei ole mitään saavutettuja etuja. Ne ovat satua.

• Anonyymi

loppuu? jatkuu! Jos lakko jatkuu, niin putoaa pekkaspäivät, ainakin puolet niistä.

• Anonyymi

Läpä läpä taas. Entäs 100 vuoden lakon jälkeen, mitä sitten olisi jäljellä, ja mitä sekunnin lakko vaikuttaisi?

• Anonyymi

Siis Suomen homma perseestä.kyllä rahaa löytyy Ukrainaan aina ja muihin tämmöisiin.kurjistetaan suomalaisten elämä ihan paskaksi kyllä edustajat yms pärjäävät kun heillä kaikki edut.kapina ja kansannousu heti pystyyn.ei nämä purrat ja orvot ja muut tajua mitään elämästä.miksi vittu äänestää yleensä.olette perseennuolijoita ja uskotte sokeasti mitä nämä sanovat ja heti kumarratte heille.loppu saatava tälle ja pantava edustajat ym ruotuun nyhverö kansaa olette kansanedustajien ym taksi ym etuudet pois ja avustajat pois kansanedustajia tarvii vain sata ja ylimääräiset pois eikä sopeutumiseläkettä kellekään näille pelleille.mitä pöllömpi olet ja puhut puuta heinää niin sitä enempi saat kannatusta ja faneja hyvä Suomi perkele

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43