Kävin tzaijulla tebskalla. Siellä on turvallinen olo, kun kalterit ikkunoissa suojaavat putoamiselta.
Kävin tzaijulla.
30
432
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä vatsaa ilmeisesti alkanut poloniumkaan korventamaan, kun sitäkin oiretta on ollut liikkeellä.
- Anonyymi
Putinin putiikeissa on aina se riski. Minä olen kuitenkin kunnon putinisti ja turvassa juuri venäläisellä tebskalla.
- Anonyymi
Minä kävin myös tzaijulla ja join pullollisen pivoa myös venäläisellä lukoil teboililla. Siellä tuntee itsensä myös melkein veli venäläiseksi. Kalterit ikkunoissa luo turvallisuuden tunnetta.
- Anonyymi
Tänään myös minä käyn venäläisellä Lukoil Teboililla juomassa pari pullollista pivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään myös minä käyn venäläisellä Lukoil Teboililla juomassa pari pullollista pivoa.
Minä kävin tebskalla syömässä tattaripuuroa ja blinejä. Maksoin rublilla, niin sain alennusta. Rulaa kiuruveen venäläinen lukoil teboil.
- Anonyymi
Joku ei näköjään saa polttoaineitaan kaupaksi muuten kuin haukkumalla Teboilia.
- Anonyymi
Lähdenkin tästä aamutzaijulle venäläiselle Lukoil Teboilille. Toivortavasti siellä olisi myös tattaripuuroa tarjolla. Putinin ja Trumpin kuvat sopisivat seinälle, kun kalterit ikkunoissa tekee paikasta vähän kolkon. Ymmärrän kalterit ne suojaavat ihmisiä putoamasta ikkunoista.
- Anonyymi
Onhan venäjän kahden suurimman lentokone tehtaan nimet Tippuilev ja Putoilev, elikkä siellä on ihan ilmassa jotain joka aiheuttaa ikkunoista tipahtelua, tipahtelematon Tammikuu ei taida kuulua neuvostoperinteeseen?
- Anonyymi
Nyt on kiva käydä kiuruveen venäläisella lukoil teboililla, kun Yhdysvaltain presidentti on herramme Putinin puolella. Olemme ylpeitä, kun olemme koko ajan olleet oikeassa. Ukraina aloitti sodan venäjää vadtaan. Olen, niin ylpeä tebskalaisuudestani.
- Anonyymi
Me Putinin kannattajat julistamme viikon suruajan fasistien vastaisessa taistelussa kaatuneille venäjän sankari sotilaille aina joka vuosi.
Liput puolitankoon joka teboil asemalla ja juliste missä lukee,Kuolema facisteille.- Anonyymi
On sanottu, että
Putinin Venäjä itse on fasistinen valtio.
Ja ainakin imperialistinen roistovaltio,
jota Kremlin KGB-/FSB-taustainen mafia johtaa,
keulakuvana Vladimir Molopää.
Tanssii nyt riemusta ripaskaa, kun olettaa
saaneensa rapakon takaa Donald Tuulitukan
itsensä kanssa samalle aaltopituudelle.
Jakavat nyt kimpassa etupiirejä.
- Anonyymi
Ei ole venäläisn lukoil teboilin tzaijun voittanutta kiuruveellä. Pivo on myös loistavaa siellä.
- Anonyymi
Siellä varmaankin luetaan mv-lehteä tsajua ryystäessä.
- Anonyymi
Tottakai luetaan MV lehteä. Lehti, mistä saadaan puolueetonta tietoa erikoisoperaatiosta ja maailman tilanteesta. Tebskalaisen kaverini mukaan MV lehti on maamme luotetuin ja luetuin uutislehti.
- Anonyymi
Ei ole venäläisen lukoil teboiln tattaripuuron voittanutta kiuruveellä.
- Anonyymi
Maanantaina aamulla taas tzaijulle kiuruveen venäläiselle lukoil teboilille. Siellä tunnen yhteenkuuluvaisuutta muiden asiakkaiden ja henkllökunnan kanssa. Meille kaikille on yhteistä kunnioitus presidentti PUTINIA ja Venäjää kohtaan.
- Anonyymi
Ei kun tebskalle aamutzaijulle ja tattaripuurolle. Päivä ei voi paremmin alkaa, kuin putinia kunnioittaen.
- Anonyymi
Hienoa olla tzaijulla täällä venäläisellä lukoil teboililla kiuruveellä muiden putinistien kanssa. Täällä tunne oloni kotoisaksi saman henkisten joukossa. Meille tulee aina putin ja venäjä ensimmäisenä.
- Anonyymi
Kiva, kun kävit👍
- Anonyymi
Tänään söin kiuruveen venäläisellä lukoil teboililla blinejä ja tattaripuuroa. Juomaksi pullollinen pivoa ja kupillinen kuumaa tzaijua. Ei ole venäläisen voittanutta.
- Anonyymi
Sulla on ilmeisesti jokin erikoisruokapalvelu? Me muut syötiin tebskalla perunoita ja jauhelihakastiketta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ilmeisesti jokin erikoisruokapalvelu? Me muut syötiin tebskalla perunoita ja jauhelihakastiketta.
Minä puhun siellä aina venäjää. Saan alennusta ja kunnon venäläistä evästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun siellä aina venäjää. Saan alennusta ja kunnon venäläistä evästä.
Okei. No minä en osaa venäjää. Joudun tebskalla tyytymään perinteiseen lounaslistaan, jossa suomalaisia ruokia.
- Anonyymi
Kalterit estää sisäänpäin putoamisen. Ennen kaltereita ihmiset lensivät lasin läpi sisälle.
- Anonyymi
Tebska on putinistin paratiisi.
- Anonyymi
Minä kävin juuri tzaijulla kiuruveen venäläisellä lukoil teboililla. Maksettuani myyjä sanoi jotain spazipa tai jotain sinne päin. En ymmärrä ranskaa, joten en tiedä, mitä hän tatkoitti.
- Anonyymi
Huuskonen on kyllä onnistunut löytämään tebskalle oikein hehkeän blondin kassaneidiksi. Mielellään siellä kahvilla käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuskonen on kyllä onnistunut löytämään tebskalle oikein hehkeän blondin kassaneidiksi. Mielellään siellä kahvilla käy.
Oletko sormella koittanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetyperoksiidi blondi. Onko kotoisin pietarista venäjänmaalta?
- Anonyymi
Nyt, kun Trump ja Putin ovat, kuin veljeksiä olemme tosi ylpeitä tebskalaisuudestamme.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007