1943 syntynyt mies.
Muutos vastaan rimpuilusta huolimatta.
08. 23. 2014 Paino 90,7kg.
17. 06. 2024 Paino 76,9kg.
Mitattu samassa tilanteesa, samassa paikassa, samalla InBody laitteella.
Välivuosien painon väheneminen oli johdonmukaista.
Nyt hirvittää mennä kontrolliin vaikka onkohan tuolla enää väliä.
Ennakkomurheeseen närkin saksan pähkinöitä ja 85% suklaata.
Hallitsematon painon menetys
14
149
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan otsikko on "painon hallinta" mutta kommentoijien "hallinta" näyttää olevan vain yksisuuntaista!
- Anonyymi
Mene lääkäriin. Voit olla sairas.
- Anonyymi
Monet lukevat vain Laihdutus-palstaa.
- Anonyymi
Harva lihoo enää yli 80-vuotiaana.
- Anonyymi
Syöpä kalvaa sisuskaluja.
- Anonyymi
Tuota epäilen itsekin. Olen kerran muussa yhteydessä maininnut asiasta lekurille mutta ei kommenttia.
Toivottavasti kyse olisi vain aortan läpän vuodosta.
- Anonyymi
Liiallinen B6-vitamiinin syönti voi aiheuttaa ongelmia. B6-vitamiinin suositeltua maksimiannosta on vähennetty uuden tutkimustiedon jälkeen 50 prosentilla.
- Anonyymi
Yrititkö keskustella aloittajan kanssa? Mitä halusit sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrititkö keskustella aloittajan kanssa? Mitä halusit sanoa?
Halusin sanoa, että B6-vitamiinin syönti valmistemuodossa voi aiheuttaa ongelmia. B6-vitamiinin suositeltua maksimiannosta on vähennetty uuden tutkimustiedon jälkeen 50 prosentilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin sanoa, että B6-vitamiinin syönti valmistemuodossa voi aiheuttaa ongelmia. B6-vitamiinin suositeltua maksimiannosta on vähennetty uuden tutkimustiedon jälkeen 50 prosentilla.
Mitä halusit sanoa aloittajalle?
Jos puhut ihan puutaheinää, puhu sitä muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä halusit sanoa aloittajalle?
Jos puhut ihan puutaheinää, puhu sitä muualla.Halusin sanoa aloittajalle, että vanhuuden haurauden syy voi olla B6-vitamiinin nauttiminen liian suurin annoksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin sanoa aloittajalle, että vanhuuden haurauden syy voi olla B6-vitamiinin nauttiminen liian suurin annoksin.
Varmasti pilailet..!?
Vanhuuden haurautta siis aiheuttavat B6-vitamiinin lähteinä liha, lohi, tonnikala, sardiinit ja silli, sisäelimet, munankeltuainen ja maito, saksanpähkinät sekä täysjyvävilja, linssit, kesäkurpitsat ja banaanit.
Nyt saa nauraa ehdotuksillesi. Vai haurautta saadaan noista elintarvikkeista, kiitos tyhjästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti pilailet..!?
Vanhuuden haurautta siis aiheuttavat B6-vitamiinin lähteinä liha, lohi, tonnikala, sardiinit ja silli, sisäelimet, munankeltuainen ja maito, saksanpähkinät sekä täysjyvävilja, linssit, kesäkurpitsat ja banaanit.
Nyt saa nauraa ehdotuksillesi. Vai haurautta saadaan noista elintarvikkeista, kiitos tyhjästä.Ravinnosta ei voi saada liikaa B6-vitamiinia, mutta monissa B-vitamiinivalmisteissa sitä on ollut aivan liikaa. Uutta tietoa on tullut, eikä nykyisissä valmisteissa taida enää olla sitä ylenmäärin.
https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/elintarvikeala/elintarvikealan-uutiset/b6-vitamiinin-ul-arvo-puolittui--korkeita-pitoisuuksia-sisaltaviin-ravintolisiin-varoitusmerkinta/
- Anonyymi
Olen 62-vuotias mies, ja olen aina ollut terveyshullu. Uskoin, että lisäravinteet ovat avain ikuiseen nuoruuteen, ja mitä enemmän niitä ottaa, sitä parempi! Vuosi sitten aloin tuntea käsissäni pientä pistelyä – merkki hermoston ongelmista, mutta en ollut huolissani. Löysin netistä artikkeleita, joissa B6-vitamiinia ylistettiin hermoston pelastajana, ja päätin kokeilla. Mutta en tyytynyt suositeltuun annokseen, vaan ajattelin: mitä enemmän, sitä parempi!
Aluksi kaikki tuntui hyvältä, mutta sitten asiat alkoivat muuttua painajaiseksi. Lisäsin päiväannostani holtittomasti, kunnes vedin sisääni satoja milligrammoja B6-vitamiinia päivittäin. Kuvittelin olevani voittamaton, mutta pian kehoni alkoi pettää. Käteni muuttuivat tunnottomiksi, jalkani tärisivät kuin lehti syystuulessa. Kävely tuntui kuin yrittäisin astella veitsenterällä. Käteni eivät enää totelleet minua – lusikka putosi suusta, puhelin luiskahti sormistani. Pahinta oli loputon kipu ja hermosärky, joka teki öistäni helvettiä.
Menin lääkäriin pelonsekaisin tuntein, ja kun verikokeen tulokset saapuivat, lääkäri katsoi minua vakavasti. B6-tasoni olivat pilvissä. En voinut uskoa sitä. Olin syönyt vitamiinia terveydenturvaajana, mutta se olikin muuttanut elämäni painajaiseksi.
Lopetin B6-vitamiinin heti, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Hermostoni oli kuin tuhottu sähköverkko – impulssit eivät kulkeneet kunnolla, ja kärsin edelleen lihasheikkoudesta ja tasapainohäiriöistä. En voi enää ajaa autoa, koska en tunne kunnolla jalkojani. Tämä oli minun oppirahani – en koskaan enää luota sokeasti lisäravinteisiin ilman kunnollista tietoa!
Jos kuvittelet, että vitamiinit ovat harmittomia, mieti uudestaan! Yksi väärä askel, ja saatat pilata elämäsi pysyvästi. Toivon, ettei kukaan tee samaa virhettä kuin minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007