Eläkeläinen olisi tyytyväinen

Anonyymi-ap

jos sitä ei maksettaisi.

7

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmasti olisi, toimeentulomenot kasvaisivat paljon. Sitä saisi enempi kun moni eläkettä.
      Monen eläke on jo nyt niin pieni että joutuu hakeen sitä tt tukea. Olisi hyvä jos kaikki tulisikin kelasta, sillon ei tarvisi erikseen hakea tt tukea. Kanntan sitä monelle.

• Anonyymi

Työvuosien jälkeen eläke on tosi hyvä. Ei valittamista. Itse olen viihtynyt eläkkeellä, ja minulla on ollut jatkuvasti pieniä työjuttuja, joista saa ylimääräistä, suolarahoja.

Virkeä vanhus Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työvuosien jälkeen eläke on tosi hyvä. Ei valittamista. Itse olen viihtynyt eläkkeellä, ja minulla on ollut jatkuvasti pieniä työjuttuja, joista saa ylimääräistä, suolarahoja.

Virkeä vanhus Mb_76

Höpsis, eläke riippuu palkasta ei työvuosista. Se on todettu täällä monesti ja lehdissä.

Minäkin ym muut olemme viihtyneet eläkkeellä kun ei ole työvuosista sairastunut ei henkisesti eikä fyysisestikään, joten kunto on kohdillaan kun ei ole tössä tarvinnut itseään rasittaa. Nyt eläkkeellä on kiva harrastaa ja matkustella terveenä ja hyvinvoipana, reippasti.

Meidän ei ole tarvinnut tehdä minkäänlaisia pieniä työjuttuja, rahat riittää mukavasti vaikkei noita työvuosia liiemmilti ole ollutkaan.
        Suolaa emme käytä, joten sitä ei tarvi ostaa, emme käytä koskaan lisättyä suolaa.

Olemme erittäin virkeitä ja pirtsakoita, lasten lasten kanssa hypimme kallioilla ja retkeilemme ja juoksemme pikkumaratooneja metsissä. Onneksi ei tullut tehtyä paljon töitä, tätä kaikkea emme jaksikaan jos olisisimme rasittaneet itsemme orjatöillä.

Rahaa on,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis, eläke riippuu palkasta ei työvuosista. Se on todettu täällä monesti ja lehdissä.

Minäkin ym muut olemme viihtyneet eläkkeellä kun ei ole työvuosista sairastunut ei henkisesti eikä fyysisestikään, joten kunto on kohdillaan kun ei ole tössä tarvinnut itseään rasittaa. Nyt eläkkeellä on kiva harrastaa ja matkustella terveenä ja hyvinvoipana, reippasti.

Meidän ei ole tarvinnut tehdä minkäänlaisia pieniä työjuttuja, rahat riittää mukavasti vaikkei noita työvuosia liiemmilti ole ollutkaan.
        Suolaa emme käytä, joten sitä ei tarvi ostaa, emme käytä koskaan lisättyä suolaa.

Olemme erittäin virkeitä ja pirtsakoita, lasten lasten kanssa hypimme kallioilla ja retkeilemme ja juoksemme pikkumaratooneja metsissä. Onneksi ei tullut tehtyä paljon töitä, tätä kaikkea emme jaksikaan jos olisisimme rasittaneet itsemme orjatöillä.

Rahaa on,,,

Vuodet vierii yllättävän nopeasti ja minun lapsetkin on jo 30v ja nuorempikin 27v Ei minunkaan olisi pakko tehdä ylimääräisiä töitä, mutta olen kokenut tämän mielekkääksi.

Nyt kyllä vuoden alusta olen ollut ilman töitä.

Eläke on varsin hyvä. Riittää elämiseen ja säästöönkin jää rahaa.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuodet vierii yllättävän nopeasti ja minun lapsetkin on jo 30v ja nuorempikin 27v Ei minunkaan olisi pakko tehdä ylimääräisiä töitä, mutta olen kokenut tämän mielekkääksi.

Nyt kyllä vuoden alusta olen ollut ilman töitä.

Eläke on varsin hyvä. Riittää elämiseen ja säästöönkin jää rahaa.

Mb_76

Niin tekee, miun lapset on 41-29 v ja heitä on siltä välitä neljä kappaletta, ei että ja itse senkun jonon jatkona terveenä ja jaksavana kun ei ole tarvinnut orjailla koskaan. Työ tekee ihmisen sairaaksi ja kankeaksi. lastnelasten kanssa käydään metsissä ja kallioilla ja hypätään puusta ja juostaan maratooneja ym.
        Onneks ei tarvi pahemmin säästellä kun rahaa on muutenkin tilit pursuavalleen rahaa... kesällä lähtään koko suku ulkomaille, paikkaa ei vielä tiedetä, ehkä joku pohjoismaa tai stten kaukomaille.... 60 tonnia on varattuna reissuun.

• Anonyymi

On tässä pärjätty ilman tttukiakin saati muita kelatukia

• Anonyymi

Niin, ihan mukavasti menee, kun Keva sponsoroi ihan joka kuukausi.
        Taas parin päivän kuluttua ropisee tilille rahaa niiden entisten lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe