Kyllä on turhan paljon näkyvissä, jos toi on se takapuoli implantti .
Sofia Berfolilla mikä ihmeen kauhea möykky on hänen takamuksessa ?
29
310
Vastaukset
- Anonyymi
Miten on Sofian ilme, kuin olisi kärsineen näköinen ilme kasvoillaan. En ole nähnyt vielä onnelisen naisen säteilevää hymyä tai säteilyä hänen silmissään kertakaan. Mitä on oikeasti tää Sofian elämä tuolla ulkomailla ?
- Anonyymi
Kyllä pe*settä täytyy olla!
- Anonyymi
Toihan on oikeasti kuin iso kasvain ja miksi ei poistata sitä ? Samoin näköjään on pahkuroita huulissa, jotka näkyvät todellakin selvästi.
- Anonyymi
On hoikka, mutta miksi silti on nahkat aivan kasassa hänen vatsanpäällä ?
- Anonyymi
Sen kasvot on kuin olisi juuri itkuun purskahtamassa, tai sattuisi toi asento missä istuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hoikka, mutta miksi silti on nahkat aivan kasassa hänen vatsanpäällä ?
Sofialle on tehty rasvaimu vatsaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä ja mihin osaan kehoa on nyt sitten taas siirretty tällä kertaa rasvat vatsasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä ja mihin osaan kehoa on nyt sitten taas siirretty tällä kertaa rasvat vatsasta ?
Siitä on aikaa kun tuo rasva-imu on tehty. Taisi olla Ranta-ahon aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on aikaa kun tuo rasva-imu on tehty. Taisi olla Ranta-ahon aikana.
Nyt ei enää suoneen piikillä mitään vitamiineja ja on jo liikaa laihtunut sen näkee hyvin selvästi jo esimerkiksi Sofian kasvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että Sofialta on poistettu alemmat kylkiluut hoikemman vyötärön saamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että Sofialta on poistettu alemmat kylkiluut hoikemman vyötärön saamiseksi.
Ei voi olla totta jos on kylkiluita poistettu. Olisi ehdottomasti silloin aika mennä psykologin kanssa keskustelee, miksi ei hyväksy omaa kehoaan ja mikä on siihen alkuperäinen syy Sofialla.
- Anonyymi
Sofia on sairaan näköinen ja laihtunut. Nyt näkyy kaikki selvästi silikonipussit, oli ne sitten hänen ylä tai alapäässä. Raha ei tuo onnea ja sen huomaa kyllä, kun katsoo tuotakin kuvaa mikä on gekkosessa.
- Anonyymi
Jos minä olisin Sofian tilalla tuossa kuvassa ja rakkaani kuvaisi minua. Hymyilisi onnelisena ja iloisena hänelle, kun kuvaa ja toi minut näin kauniiseen paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä olisin Sofian tilalla tuossa kuvassa ja rakkaani kuvaisi minua. Hymyilisi onnelisena ja iloisena hänelle, kun kuvaa ja toi minut näin kauniiseen paikkaan.
On epäonnistunut kuva ja kasvoistaan on vanhan ja kärsineen näköinen. Katsois ensin kuvat mitä laittaa edes sinne omassa instas.
- Anonyymi
Tietysti pussukat ja pahkurat roikkuu kun niitä pitäisi kiristellä välillä tai nahan venyessä suurentaa että istuisivat napakasti.
Ökyelämän ja jetset juhliminen jättää jälkensä ja kukas sitä nyt käytetyllä laululintalla haluaa ajella kun uudenkarheaa kireää sport mallii on saatavilla,,
- Anonyymi
Ei mitää vikaa ole kuvassa ja on aivan itsensä näköinen siinnä Sofia.
- Anonyymi
Siinnä...
Taas sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinnä...
Taas sinä.Taas sinä 🤭 Siinnä ja mikä noin ähkyttää ?
- Anonyymi
Missä on se oletettu krillimies ? Vai onko sittenkin jonkun naisystävänsä kanssa ja mies on vielä lapsensa luona.
- Anonyymi
Kaunis nainen ja odotellaan nyt vain kihlajaisia ja häitä, joita onkin jo sanonut että ei malta odottaa omia tulevia häitäni 💞 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis nainen ja odotellaan nyt vain kihlajaisia ja häitä, joita onkin jo sanonut että ei malta odottaa omia tulevia häitäni 💞 .
Miksi täällä on poistettu kommentteja jo kaksi ja on kuitenkin vasta lyhyt ketju.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi täällä on poistettu kommentteja jo kaksi ja on kuitenkin vasta lyhyt ketju.?
Olisko ehkä tää Sofian ihailija ja haukkuu tänne näitä kommentoijia ja ei hyväksy et Sofiaa ei yhtään kehuta esimerkiksi kauniiksi tässä ketjussa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ehkä tää Sofian ihailija ja haukkuu tänne näitä kommentoijia ja ei hyväksy et Sofiaa ei yhtään kehuta esimerkiksi kauniiksi tässä ketjussa.?
Katsoin samasta paikasta otettuja kuvia M ja F. Olivat kyllä ilmeet ja onnelisuus aivan eri luokkaa, kuin Sofialla on tuossa kuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin samasta paikasta otettuja kuvia M ja F. Olivat kyllä ilmeet ja onnelisuus aivan eri luokkaa, kuin Sofialla on tuossa kuvissa.
Lopeta vertaaminen Sofiaa Martinaan !
- Anonyymi
Olisiko kuvaa laittaa
- Anonyymi
Mene katsoo gekkosessa tai yliskseltä 😂.
- Anonyymi
Jännä että tästä pitää puhua
- Anonyymi
Mi jännää on jossain kuvassa? Ainoastaan näen naisen kuvan ja ikävän näköisiä silikonipahkuroita takapuolessa tai noihan on laskeutunut jo reiteen.
- Anonyymi
Täytteet rupee valahtaa mihin sattuu ompi glamour ura kohta takanapäin
Ei näytä saalis enää tarttuvan mut ompa laukkuja mitä myydä kun kaikki loppuuu🤡🤡
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005