Nuorena opiskelin itseni yo-merkonomiksi ja minulla oli perhe. Olen silti ryypännyt 2 omakotitaloa, perityn osakehuoneiston, 2 vaimoa, liudan tyttöystäviä ja syksyllä dokasin vuokra-asuntoni.
Lapset eivät halua tavata minua vaikken koskaan kovin väkivaltainen ollut, mutta kurin osasin pitää.
Autoja oli ja meni. Ajokortti meni lokakuussa 2021 aiheutettuani vakavan onnettomuuden, jossa vammautui ihmisiä. Vältin vankilan syyntakeettomuuden takia, koska olin karkumatkalla pakkohoidosta. Uutta ajokorttia en saanut vaikka se edesauttaisi raitistumista. Syy ovat kuulema säännölliset putkareissut, epävakaa persoonallisuus ja hoitojaksot eri päihdekuntoutuksen-ja psykiatrian laitoksissa. Syyskuusta asti olen asunut tuttujen juoppojen kämpissä. Iltapäivisin kun on vetänyt ponua tai korviketta palautuu toimintakyky. Jengissämme ei ole väkivaltaisia ihmisiä, vaan olemme enemmän tälläisiä rauhallisia tissuttelijoita ja seuraamme aktiivisesti urheilua aina, kun kämpässä on toimiva tv. Tästä kierteestä ei vaan pääse irti. Putken alkaessa menee kuukausia vailla muistia. Ihme, että vielä aivot toimii ja järki päässä. Onko kukaan noussut näin pohjalta? Ilman lääkkeitä ei ole mitenkään mahdollista, mutta reseptiä ei anneta vaikka mitä selittäisi.
Neuvoja kaivataan
8
209
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=gdTfjTK_cv0
saattaa olla että alkoholi ei sovi sinulle
- sosiaalitantta -- - Anonyymi
Aika hurjan kuuloista tarinaa, a-klinikalle sitten vaan, on sitä muutkin raitistuneet.
https://yle.fi/aihe/a/20-164959- Anonyymi
" a-klinikalle sitten vaan, on sitä muutkin raitistuneet. "
-salli minun nauraa!
t. katkon vakio
- Anonyymi
Näyttää siltä, että järkeä ei ole koskaan ollutkaan. Muuten et olisi tuossa jamassa.
- Anonyymi
Miksi turhaa enää lopettaa? Olet sössinyt jo kaiken niin anna mennä vaan päätyyn asti.
- Anonyymi
Kokemusta vain muista asioista, vaikkapa laihduttamisesta.
1. Lopeta täysin asioita, esim. kalja viina tms, älä ajattele vähentää.
2. Käy ulkona , vaikka vain talon kiertäisi jos jaksaa , joka päivä.
3 pitää myös ajatella, ei se niin vakavaa ole vaikka oleilee kotoina verhot kiinni.
Ei se kokonaiskunto kokonaan laske. - Anonyymi
Aloittaja: En minä paljon yhteiskunnalta pyydä, työpaikan, palkkaa ja asunnon. Olin hyvä esimies ja kaupallista osaamista on. Osaan työn vieläkin, vaikka aikaa 25 vuotta. Yhteiskunta on unohtanut meidät, jotka haluaisivat vielä yrittää.
- Anonyymi
Minulle kohtalaisena ottomiehenä selkis vasta yli 75v, ettei viina sovi minulle juuri ollenkaan. Surkeinta, että nuorin veljeni sanoi, että hän on joutunut jättämään %-juomat kokonaan pois.
Velatkin alkoivat tuntua saatavilta kun ryypin sai. Holtiton rahan tuhlaus on silti yhä päällä. Jatkuva posan sippitilanne laukesi kun tulotkin ovat pienenlaiset.
Nyt lantit riittävät siihen niukkaan toimeentuloon, jota ehkä puolet suomalaisista potee.
Tuntuu jo paremmalta kun aurinko nousee aamuisin pari minsaa aikaisemmin.
Ei ole muuta keinoa kuin pitää se korkki kiinni aineista, joita ilmankin toimeen tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007