Mitä väliä Venäjän mielipiteellä on?

Anonyymi-ap

Kremlistit itkevät, ettei Nato saisi Venäjän mielestä laajeta. Mitä väliä sillä on jos vaikka Nigeria, Pakistan, Venäjä tai joku muu yrittää määräillä vapaita kansakuntia?

31

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä on sössinyt itsensä niin syvälle sontaan, että se ei latele mitään ehtoja mihinkään suuntaan.
      Kaikki suhteet ovat POIKKI.

• Anonyymi

Nytkin istui Saudi-Arabiassa sanelemassa niitä rauhanehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin istui Saudi-Arabiassa sanelemassa niitä rauhanehtoja.

Kai sen mukaan pitääö päästä kun kerran hyökkäsikin? Sen ”sanelun” kanssa voi olla niin ja näin…

• Anonyymi

Trumpille on väliä kamunsa Putinin mielipiteellä . Trump haluaa olla kuin Putin

• Anonyymi

sinun sairaassa päässä varmaan näin

• Anonyymi

Mitä väliä naisten mielipiteillä olisi jos haluaisi raiskata, olisinhan vahvempi?

• Anonyymi

No se nyt on hieman eri asia. Huono vertaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se nyt on hieman eri asia. Huono vertaus.

Vahvemman etuoikeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvemman etuoikeus.

Pskat ole 😡

• Anonyymi

Pimeetä juttua

• Anonyymi

Kiitos paljon Venäjä. Tervetuloa Suomeen takaisin. Olette tärkeitä Suomelle. Toivottavasti ette kettuile meille, ettekä piruuttanne ole ostamatta tai tekemättä kauppaa Suomen kanssa sodan päätyttyä.

Voimme olla varmoja, että Saksa viis veisaa Suomen suhteista Venäjään ja jatkaa kauppaa, kun meillä raja pysyy kiinni.

• Anonyymi

Haluukko oikein Suomesta Persuputinland valtion .

• Tiltu voi itse oll varma, ettei Suomi aio edelleenkään tukea fasisteja heidän rikollisessa sodassaan käymällä kauppaa heidän kanssaan. .

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Tiltu voi itse oll varma, ettei Suomi aio edelleenkään tukea fasisteja heidän rikollisessa sodassaan käymällä kauppaa heidän kanssaan. .

Nytkin tekee. Esimerkiksi Intian kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hillot jää silloin Intiaan,,se lienee ajatuskin,jos sieltä jotain saatte olkaa kiitollisia

• moloch_horridus
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä pyritään koko ajan aktiivisesti eroon. Tiltun toiveista huolimatta Suomi ei halua rahoittaa imperialistisia fasisteja, Z-natseja ja heidän rikollista sotaansa. Koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hillot jää silloin Intiaan,,se lienee ajatuskin,jos sieltä jotain saatte olkaa kiitollisia

Välillisesti menee rahaa venäjällekin eli suomi käy edelleen kauppaa Venäjän kanssa, Intian kautta.

• Anonyymi

Tiltu voi itse oll varma, ettei Suomi aio edelleenkään tukea fasisteja heidän rikollisessa sodassaan käymällä kauppaa heidän kanssaan. .

Tiltu voi itse oll varma, tunnut olevan oikeasti harvinaisen tyhmä jätkä.

• Anonyymi

Ja siitä pyritään koko ajan aktiivisesti eroon. Tiltun toiveista huolimatta Suomi ei halua rahoittaa imperialistisia fasisteja, Z-natseja ja heidän rikollista sotaansa. Koskaan.

Nytkin suomi rahoittaa. Eli et voi sanoa ei koskaan 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tiltu voi itse oll varma, tunnut olevan oikeasti harvinaisen tyhmä jätkä.

Juu juu. No onneksi en sentään niin tyhmä, että minut olisi kusetettu tukemaan fasisteja ja heidän rikollista sotaansa, vai mitä.

• Anonyymi

Juu juu. No onneksi en sentään niin tyhmä, että minut olisi kusetettu tukemaan fasisteja ja heidän rikollista sotaansa, vai mitä.

Mutta Suomi tukee, ostamalla Venäjältä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Suomi tukee, ostamalla Venäjältä 👍

Eli samalla myös sinä tuet 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Nytkin suomi rahoittaa. Eli et voi sanoa ei koskaan 😂

Voin sanoa, koska sanoin, ettei Suomi _halua_ rahoittaa. Nyt se vielä jonkin verran joutuu, mutta yrittää päästä eroon tuosta vähästäkin rahoittamisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli samalla myös sinä tuet 😁

Ja Suomi pyrkii aktiivisesti eroon tuosta vähästäkin.

• Anonyymi

Voin sanoa, koska sanoin, ettei Suomi _halua_ rahoittaa. Nyt se vielä jonkin verran joutuu, mutta yrittää päästä eroon tuosta vähästäkin rahoittamisesta.

Älä selitä. Suomi ostaa ja näin tukee Venäjää. Samalla sinäkin tuet Venäjää. Halusit tai et.

• Anonyymi

Kyllä Venäjän mielipiteellä on väliä, sen tulette huomaamaan.

• Haluaisitko taas uhkailla ydinaseilla Suomea?

• Anonyymi

Haluaisitko taas uhkailla ydinaseilla Suomea?

Haluaisitko sinä?

• Ai sinä uskot tuota Venäjän propagandaa. Tiesitkö, että juuri Putin Kalsarimyrkyttäjä oligarkkeineen on ryöstänyt luonnonvaroiltaan maailman rikkaimman maan Venäjän kansallisuusomaisuuden niin, että tavalliset venäläiset elävät kurjuudessa?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko sinä?

En. Minä halua rauhaa. haluatko sinä?

• Anonyymi

Venäjällä ei ole tosiaan mitään väliä. Kun Eagle S takavarikoitiin, poliisiylijohtajalta kysyttiin, oletteko olleet yhteydessä Venäjälle? Vastaus oli ytimekäs: EI

Aiotteko olla yhteydessä? EI.

Pikku Putinilla ei ole yhtikäs mitään väliä! :-D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe