Ihan sama mitä kirjoitat, niin tunnistan. Oli yksi sana tai pidempi, tunnistan silti. Et osaa piilotella.
Tunnistan sinun jutut täältä
45
710
Vastaukset
- Anonyymi
Miks oot tommone. Pysy siätreellä ny pliis.
- Anonyymi
Oon sänkys alla vilkaseppas PÖÖÖ
- Anonyymi
Mikä se mies oli, joka oli elänyt jonkun naisen asunnossa olikohan peräti vuoden, eikä nainen ollut tiennyt mitään. Muistaakseni nukkunut sängyn alla.
- Anonyymi
Skitsofrenia
- Anonyymi
On varmaa sekin
- Anonyymi
Sinähän sen joka jumalan yö tiedät kertoa näistä guben kertomuksista. Taitaa olla nimenomaan oma osasi kyseinen dilemma
- Anonyymi
Korjaan tunnistat jonkun ihmisen kirjoitustyylin ja tavan.
Et ihmistä koska tömä on anonyymi palsta.
Ja sama tapa ja tyyli voi olla muillakin kun itsellä. Sen huomasin tänään.
Täällä joku muukin joka kirjottaa jamalla tavalla.
Joten se siitä sun yrityksestä tunistella jotakuta henkilöä.
Anna paltan olla anonyumi äläkä harhsile.
Kysy siltä tyypiltä muualla et kirjoitaako täällä..
Palstan kautta se ei selviä. - Anonyymi
Miltä se sinusta tuntuu?
- Anonyymi
Ei miltään. Ehkä mukavalta, jos se olisikin hän. En tietenkään tunnista oikeasti muutoin kuin samaksi kirjoittajaksi, mutta en voi tietää onko se kirjoittaja hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miltään. Ehkä mukavalta, jos se olisikin hän. En tietenkään tunnista oikeasti muutoin kuin samaksi kirjoittajaksi, mutta en voi tietää onko se kirjoittaja hän.
Anna hänen kirjoitella. Ehkä hän tarvitsee sitä jostain syystä.
Minäkin tunnistan eri kirjoittajien energian. Se on eri ihmisillä erilainen. Sinullakin on omanlainen. - Anonyymi
Terve terve aisankannattaja, miltä tuntuu häpäistä itsensä uudelleen ja uudelleen viisastelemalla palstaätmin avauksten kautta? Osaan minäkin leikkiä etsivää internetissä ja esittää johdattelevia kysymyksiä vaikka sitä virallista kysymyspatteristoa odotellessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin tunnistat, sitten et tunnistakaan. Okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve terve aisankannattaja, miltä tuntuu häpäistä itsensä uudelleen ja uudelleen viisastelemalla palstaätmin avauksten kautta? Osaan minäkin leikkiä etsivää internetissä ja esittää johdattelevia kysymyksiä vaikka sitä virallista kysymyspatteristoa odotellessa
Ihmiset nukkuu öisin.
- Anonyymi
Hei, mäkin oon tunnistellut itteäni joistain kirjoituksista, vaikkei ne olekaan mun omia kirjoituksia. Vaan jonkun joka haluaa sekoittaa asioita.
- Anonyymi
Matkijat matkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkijat matkii
Niin ne tekee juu.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne tekee juu.....
Närhiä ja sotkijoita tuntuu täällä riittävän. Ihme touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Närhiä ja sotkijoita tuntuu täällä riittävän. Ihme touhua.
Pahanilmanlintuja...
Kyllä niitäpä juurikin...
😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkijat matkii
Tietäjät tietää
- Anonyymi
Luuletko tosiaan että yritän piilotella..😬
- Anonyymi
Sun jutut tunnistaa siitä, että pusket epämääräisiä aloituksia yöt ja päivät läpeensä.
Joko olet yövuorolainen tai työtön. Tai odotat napit korvissa, koska tulee käsky kyyläämään ihmisiä
tienvarsille.- Anonyymi
Hmm, jossain määrin en pidä tätäkään ihan kaukaa haettuna skenaariona. Sivusta
- Anonyymi
Minäkin tunnistan sinut ❤️
Vain yksi kirjain, se riittää. Siinä on mun koko maailma. Anteeksi 😔 - Anonyymi
Sä oot se maastopanovaara🔥
Ikävä sua ❤️Tiiät sen kyllä - Anonyymi
👻 täällä
t.palstaoopperan kummitus
Mukavaa päivää ❤️ - Anonyymi
Jännä kuin ei mitenkään muuten tunneta 🙄
- Anonyymi
Niin on. Joku yliluonnollinen yhteys kirjoittajaan täytyy olla. Piileekö tuossa uhka vai mahdollisuus 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Joku yliluonnollinen yhteys kirjoittajaan täytyy olla. Piileekö tuossa uhka vai mahdollisuus 🤭
Joo niin kai se sit on jotain telepatiaa tai jotain joka avautuu harvoille ihmiselle. Vain niille, jotka uskaltavat laittaa sydämensä likoon. Jotain mitä järki ei ymmärrä. Elämässä tapahtuu paljon yliluonnollisia asioita meille jokaiselle. Ihminen, joka ajattelee sydämellään, näkee parhaiten. Pintaa syvemmälle. Hän on henkisesti rikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin kai se sit on jotain telepatiaa tai jotain joka avautuu harvoille ihmiselle. Vain niille, jotka uskaltavat laittaa sydämensä likoon. Jotain mitä järki ei ymmärrä. Elämässä tapahtuu paljon yliluonnollisia asioita meille jokaiselle. Ihminen, joka ajattelee sydämellään, näkee parhaiten. Pintaa syvemmälle. Hän on henkisesti rikas.
Tunne on niin vahva että siihen on paha tulla silloin kenenkään väliin. Ja varsinkin kun toinen on saanu pikkareista höyhenenkevyen otteen näin sivuluisusta päin 🤭 Livessä tuosta ei hyvää seurais 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on niin vahva että siihen on paha tulla silloin kenenkään väliin. Ja varsinkin kun toinen on saanu pikkareista höyhenenkevyen otteen näin sivuluisusta päin 🤭 Livessä tuosta ei hyvää seurais 😂
🤣🤣
- Anonyymi
Onko se hyvä vai huono asia?
- Anonyymi
Kenen pitäisi olla piilossa?
- Anonyymi
Mulla mitta täynnä. Mä häippäsen täältä! Saat soittaa koska tahansa. Tai kirjoittaa. Toivottavasti elämä kohtelee sua hyvin siihen asti. Oot koko ajan mielessäni. Jos en koskaan kuule susta, annan sinun mennä. Toivon, että sulle on joku nainen jossain päin maailmaa, joka rakastaa sinua ehdoitta koko sielultaan:)❤️❤️❤️
- Anonyymi
Taas yhen kerran. Kyllä se löytää, älä huoli :)
- Anonyymi
Hyvä..
Niin sitä pitää...😁 - Anonyymi
Mitä toi tarkoitti? Ai että mä en sais olla täällä. No lankesin ja täällä ollaan taas sori
- Anonyymi
Itse asiassa osaan jos haluan
- Anonyymi
Anonyymi palstalla ei ole tarvetta piilotella mitään. Sen minkä kirjoitat näkyy koko Suomeen ja jää muistiin tänne. Aina löytyy tekstit jos tarvetta siihen.
- Anonyymi
Fred flag koko tyyppi 🚩🚩🚩🚩🚩🚩
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007