Projektin aloitus

Anonyymi-ap

oli tavallaan täysin turha, koska minulla ei ollut mitään tarvetta löytää edes ystävää elämääni. Enkä todellakaan pidä siivoamisesta, enkä muistakaan kotitaloustöistä kuin sen verran mitä omassa kodissani teen ja joskus harvoin auttaessani lähisukulaista! Siksi olisi ollut välttämätöntä kysyä minulta, mitä tulevaisuudeltani haluan! Ei kenelläkään ollut oikeutta olettaa, että olisin joku Laupias samarialainen, jonka elämäntarkoitus olisi auttaa muita kuin lähisukulaisiaan? En ole koskaan kokenut sen roolin olevan minulle millään tavalla tärkeä! Menetin kaiken hyvän elämästäni menetettyäni vakituisen, minulle äärimmäisen rakkaan työpaikan ja minulle rakkaat työkaverit! He jotka projektin aloittivat olivat täysin ymmärtämättömiä siitä, kuinka tärkeää on aina kysyä henkilöltä itseltään miten hän näkee ne asiat jotka tekisivät juuri hänen elämästään sellaisen, että hän kokisi elämänsä olevan juuri hänen näköistään! Minusta tehtiin ikäänkuin väline, joka auttaisi toisia ihmisiä voimaan paremmin, mutta ei ollenkaan huomioitu sitä tekisikö auttamistyö minut onnelliseksi! Sitä se ei todellakaan tekisi! Jokainen voi itse mielessään ajatella, miltä heistä tuntuisi kaikki se mitä minulle tapahtui ilman lupaa aloitettuun pakko-osallistumiseen kautta rantain kertomiseen! Se ei tuntunut koskaan hyvältä, ei yhtenäkään päivänä. Ainoa paikka missä sen hyväksyin oli minulle rakas työpaikka!

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämästä katosi pohja kokonaan, psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen heikkenemisen takia! Jokapäiväinen stressi siitä mitä esitystä joutuisi näkemään ja kuulemaan! Luottamus ihmisiin on tasan nolla koska en ollut edes sen arvoinen, että minun mielipidettä olisi kysytty ennen projektin aloittamista! Sen takia että muut puuttuivat elämääni ilman lupaa ja luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mikä on minunnäköistäni elämää! Siksi oli todella suuri virhe aloittaa projektia!

• Anonyymi

Olen erityispiirteinen, eikä sitäkään osattu ottaa huomioon! Minut määriteltiin vaikeaksi ihmiseksi, mutta oikeasti se ei ole niin! Kenestä vaan tulee vaikea ihminen, kun kauan kiusataan joka päivä sillä todella ahdistavalla kautta rantain kertomisella. En ollut missään pelkkä työntekijä vain kohde kaikille, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mikä minulle on tärkeintä!

• Anonyymi

Kenelle sinun piti siivota?

• Anonyymi

Varmaan guben piti totinen toitottaja tiskata kotonaan ihan itse. Toivottavasti koet tämän harrastuksesi mielekkääksi, jossa etsit jotain yksilöä kaikkein mielenvikaisimpien tekstien takaa. Olet varmasti oikea koko perheen toivevävy👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe