Ja se on niin Oikein ja hyvä. "Köyhiltä ei leikata se ei meille käy".. tällä valheella viimeksi äänet, ja hallitukseen. Sitten pettivät HETI.. No nyt kannatus % on laskenut aivan koko ajan ja se on niin täysin Oikein ja hyvä ! Mitäs saat#¤## pettivät. . .
Petturipersujen kannatus % Sulaa täysin
7
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata lähteä herrojen kanssa marjaan. Kokoomus saa aina tahtonsa läpi.
- Anonyymi
Niinpä ! ja petturipersut palvoo ja pitää Jumalanaan tätä sekopää trumppia, umpikahelia narsistista vajakkia.
- Anonyymi
Petturipersut juhlii jumalansa trumpin tulleja, ja sitä putlerin mielistelyä..
- Anonyymi
Persut kuitenkin tavallisen peltisepänkin asialla, ja kai se tavallista on jos tää peltiseppä ajaa valkoisella neliveto porschella talvet ja keltaisella lambolla kesät. Jahti huvilan laiturissa ja vesijettejä laiturilla. Itse takonut kuparista sisäkaton oleskelusaliin. Räyskälässä purjekone ja cesna. Lentelee usein vesitaso cesnalla huvilalleen. Hyvä persut.
- Anonyymi
Tällä hetkellä persujen kannatus on laskussa, mutta kunhan ennen vaaleja taas lupaavat laskea bensan hintaa ja ankeuttaa mamujen elämää, niin eiköhän sillä opilla pieni jytky saada aikaiseksi. Kannatuksen nostaminen on helppoa, kunhan tietää miten temppu tehdään.
- Anonyymi
Joka ikinen puolue lupaa kaikkea hyvää ennen vaaleja. Sitten kun päästään hallitukseen niin selitely alkaa ja tehdään sitä samaa kuin aiempi hallitus. Talous päättää mitä tehdään, hallitus vikisee puolueista riippumatta.
- Anonyymi
Puolueet lupaa, mutta äänestäjät päättävät mitä uskovat ja kenelle äänensä antavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995