Miksi lihaa syövälle ylipainoiselle pappatunturilla ajavalle maalaiselle nauretaan.

Anonyymi-ap

Ennen arvostettiin ja varsinkin vaalien alla kävi Väyryset ja muut kättelemässä. Emäntä teki läskisoosia aamiaiseksi ja sitten pappatunturilla metsätöihin. Päivällä siansiivua ja leivällä paksulti voita ja kahvissa puolet kermaa. Nyt ahistaa verisuonissa ja lääkettä otettava joka vaivaan. Pumppukin pätkii kuin pappatunturin sytytys. Makkaraa sentään saa vielä syödä, vaikka peräsuolensyöpä vähän kyrsii.

19

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole enää Juvallakaan nakkikioskia ajaa pappatunturilla sinne hankkimaan ohitusleikkausta.

• Anonyymi

Keskustalainen junttimaisuus on kovassa nousussa ja uusi Eino Uusitalo kepu on VKK!

• Anonyymi

Vaikea sanoa, että kumpiko on monimutkaisempi, maataloustukijärjestelmä vai pappatunturin sähköjärjestelmä.

• Anonyymi

Lähellä keskustaa oleva pappatunturin mies järven jäällä, karvahatun korvaläpät läppättäen tuulessa ja matikkarysää katsomaan. Siinä oli keskustan ydin!

• Anonyymi

Kyllä läskisoosi on kotimaista ruokaa. Laardi on niin hyvää.

• Anonyymi

Turjan herkkua 180 kg.

• Anonyymi

Millä opilla turja pyyhkii ? Varmaan kepin nokassa luutu jolla riku luutuaa.

https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3487417_k2030908_1200.jpg

• Anonyymi

miten, yli paino on jäänyt vähälle huomiolle,

• Anonyymi

siten työlistää, tervyden huoltoa,

• Anonyymi

Aisalle sopisi pappatunturi korostamaan VKKlaisen köyhyyttä ja maaseudun asiaa.

• Anonyymi

Ei ollut ryssillä pappatunturin hienoa tekniikkaa ja eivät saaneet sitä varastettua.

• Anonyymi

Aisalla on polkupyörän risa, vanteissa vähän vääntymistä ja huvittava näky ajaessaan.

• Anonyymi

VKKlainen pappatunturin selässä on vapauden airut.

• Anonyymi

Siitä tulee VKKlainen mieleen ja siksi nauretaan.

• Anonyymi

Siinä kiteytyy kepulainen Koivu ja Tähti.

• Anonyymi

Pappatunturilla oli paha kuljettaa puolikasta sikaa, piti tehdä tellinki.

• Anonyymi

Kyllä myös Ladalla ajavalle ylipainoiselle nauretaan.

• Anonyymi

kyllä ajat on muuttuneeet että taitaa ne nauraa minulle joka ei omista pappatunturia vaan asun maalla ja oon omissa oloissani että varmaan tietyt ihmiset nauraa kun en ole ns moderni ihmislaji vaan tällainen luolaihmisen tyylinen asukki.

• Anonyymi

muistan kun kerroin olevani mielenterveysongelmia poteva ihminen joka asuu maalla ja kun kerroin tämän eräälle näyttelijälle jonka kanssa yritin käydä keskustelua niin hän selvästi blokkasi minut sen jälkeen eli päättelin että hän ei tykkää mt-ongelmaisista ihmisistä että syy oli ehkä hänen pelko että hän saattoi pian luulla mua häiriköksi . Otin häneen yhteyttä kun kehuin hänen näyttelijän taitojaan ja olin vain ystävällinen hänelle mutta ei vastannut minulle ja blokkasi heti.

olis varmaan hänelle ollu parempi asia jos olisin ollut joku hyvinmenestyvä ihminen joka elää modernia elämää.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      99
      6038
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      210
      3344
    3. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3278
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3245
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2505
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2474
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2333
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      260
      2009
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1616
    10. 6
      1378
    Aihe