Useimmiten asiat alkavat mennä pieleen, kun perinteisen valtamedian sähköpostiin ilmestyy tiedote maahanmuuton vaikutuksia, etenkin taloudellisia vaikutuksia, käsittelevästä tutkimuksesta. Myös elinkeinoelämän lobbarit rakentavat omissa julkaisuissaan maahanmuuton vaikutuksista ruusuista kuvaa. Lähes aina pimentoon jää tavallisen veronmaksajan näkökulma, vaikka hän lopulta joutuu maahanmuuton kulujen maksajaksi.
hän lopulta joutuu maahanmuuton kulujen maksajaksi.
65
464
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin kirjoittettu.
- Anonyymi
Olispa kaikki yhtä järkeviä mamuja kuten on ukraanalaiset eivät loju päivä kausia ostareissa vaan sinnikkäästi etsivät töitä. Eivät raiskaa ja ryöstele. Kuten nämä nykyiset elintaso pakolaiset joita elätetään meidän verorahoilla. Mustat mamut eivät osaa edes käytöstapoja ottasivat ukraanalaisilta tapoja eivät osaa edes hävetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa kaikki yhtä järkeviä mamuja kuten on ukraanalaiset eivät loju päivä kausia ostareissa vaan sinnikkäästi etsivät töitä. Eivät raiskaa ja ryöstele. Kuten nämä nykyiset elintaso pakolaiset joita elätetään meidän verorahoilla. Mustat mamut eivät osaa edes käytöstapoja ottasivat ukraanalaisilta tapoja eivät osaa edes hävetä
Ukrainalaiset ovat mallikansalaisia. Ukrainalaisia naisia epäillään kammottavasta teosta Kajaanissa Kahta ukrainalaista naista epäillään taposta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011060201.html
”...vaikka hän lopulta joutuu maahanmuuton kulujen maksajaksi. ”
Kerro nyt ihan tavallisen veronmaksajan näkökulmasta, mitä kuluja sinä maksat, kun konepajayhtiö palkkaa armenialaisen luokkahitsarin. Mies lentää yhtiön maksamana Suomeen, matkustaa junalla Seinäjoelle ja alkaa seuraavana päivänä hitsaamaan priimasaumaa.
Verot ja eläkemaksut pidätetään hitsarin ensimmäisestä palkasta lähtien, kuten asiaa kuuluu.
Mies hitsaa, palkka juoksee. Missä ne sinun maksamat kulut ovat?
Ihmettelee, Moktar. ;)- Anonyymi
Oletko käyttöhuoneessa pajalla
- Anonyymi
Nyt puhuttiinkin terroristien ja hyödyttömien mamujen maahantulosta. Ei kristittyjen armenialaisten.
Armenialaiset tervetuloa!
Rikolliset ja hyödyttömät tervemenoa!
- Anonyymi
maahanmuutto ja pakolaiset maksaa suomelle n 6 miljardia euroa vuodessa
eli lisää veroja
ja kun ei voida verottaa enempää niin valtio lainaa joka vuosi 10 miljardia euroa vuodessa
voit vaikutta ensi kommunal vaaleissa"...n 6 miljardia euroa vuodessa eli lisää veroja..."
Et vastannut kysymykseeni?
Missä ne tavallisen veronmaksan kulut ovat, kun työperäinen maahanmuuttaja tekee hiki päässä työtä Suomessa. Ymmärtääkseni tämä armenialainen luokkahitsari on erittäin hyödyllinen Suomelle ja niin muodoin hyödyttää myös sinua.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...n 6 miljardia euroa vuodessa eli lisää veroja..."
Missä ne tavallisen veronmaksan kulut ovat, kun työperäinen maahanmuuttaja tekee hiki päässä työtä Suomessa. Ymmärtääkseni tämä armenialainen luokkahitsari on erittäin hyödyllinen Suomelle ja niin muodoin hyödyttää myös sinua.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)Entäs nämä taksikuskit ja huumejengit?
Oulussa jo vankeja enemmän kuin asukkaita?
Moktar gubta?
Kebabtulot? - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)Parikymmentä tuhatta somalia kustantaa veronmaksajille enemmän kuin parikymmentä tuhatta armenialaista luokkahitsaria maksaa veroja.
Tai maksaisi mutta niitä ei ole kuin muutama kymmenen. Somalipummeja taas on se parikymmentä tuhatta.
Älä Jukkaseni viitsi olla typerä. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)Entäs nämä 6 kk työntekijät. Milläs kustannuksilla hän elää ? Sitten ryhmä joka ei ole päivääkään työssä ?
- Anonyymi
Siksi pimeä työ on vastaus päättäjille heidän hulluutensa.
- Anonyymi
perussuomalisia syvästi. Kelatukea väärinkäyttävä kainuulainen kivesmies olkoon edelleen sosiaalitukien väärinkäyttäjä.
- Anonyymi
puolet maahanmuuttajista on työttömänä. jopa espoossa
ja PK-seudulla puolet toimeentulotuesta menee maahanmuuttajille
ja 70 % asuntotuesta
siinä mogtarille vähän ajateltavaa "...PK-seudulla puolet toimeentulotuesta menee maahanmuuttajille..."
Älä nyt koko ajan kiemurtele.
Esitin yksinkertaisen esimerkin ja esitin myös yksinkertaisen väitteen: ”Ymmärtääkseni tämä armenialainen luokkahitsari on erittäin hyödyllinen Suomelle…”
Etkö halua, vai etkö osaa vastata?
Ihmettelee, Moktar. ;)- Anonyymi
Ei tuo yksi hitsari tunnu missään.
Käske sen mennä puhumaan lähiidän raiskaajille ja huumemiehille veroista jooko?
Saksakin repeää juu Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo yksi hitsari tunnu missään.
Käske sen mennä puhumaan lähiidän raiskaajille ja huumemiehille veroista jooko?
Saksakin repeää juu"Ei tuo yksi hitsari tunnu missään."
Entä se vastaus? Vai etkö halua vastata?
Kysyy, Moktar. ;)- Anonyymi
Hyödyllinen voi olla Suomelle mutta ei tarpeellinen ja kokemuksesta voin sanoa että yrityksille ei about 90% tapauksesta kumpaakaan. Verotulot tuottaisi kantiskin ylitöillään ja olisi yrityksille halvempaa kun ei tehtäisi lähes kaikkea uudemman kerran näiden monitaitureiden räkäsaumojen jälkeen.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Ei tuo yksi hitsari tunnu missään."
Entä se vastaus? Vai etkö halua vastata?
Kysyy, Moktar. ;)Miltäs tuntuu kun luikit parkuen misikaniin ja nyt siellä kannatetaan Trumpia?
- Anonyymi
" työperäinen maahanmuuttaja tekee hiki päässä työtä Suomessa. "
kun on saanut oleskeluluvan niin jakarit tippuu kädestä heti
nämä on nähty monta kertaa"...kun on saanut oleskeluluvan..."
Älä nyt taas solkkaa aivan sekavia.
Työperäisellä maahanmuuttajalle on oleskelulupa taskussa jo silloin, kun hän saapuu Suomeen.
Ihme inttäjä.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Työperäisellä maahanmuuttajalle on oleskelulupa
- Anonyymi
suomessa on n 400 000 työtöntä ja n 200 000 SUOMALAISTA hakee ruokaa leipäjonoista
siinä mogtarille eli hysärin ja Ylen naisille mietittävää"...hakee ruokaa leipäjonoista..."
Mitäpä mietittävää tässä on. Orpon hallitus yrittää kurjistaa suomalaiset keppikerjäläisiksi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
ja työttömyys lisääntyy nykyään pelottavaa vauhtia
- Anonyymi
Suomessa hitsarit joutuu 6kk/välein esitämään taitonsa hitsaamisesta.
Tarkitetaanko nämä ulkomailta tulleiden hitsaukset millään tavoin ennen vahinkö,tuskin niitä röngen kuvataan ennen vahinkoa. Näitä niin sanottuja hyviä hitsaajia Suomessa suojellaan,paremmin kuin heidän hitsatujen tuotteiden käyttäjiä.
Kyllä Suomalaisetkin osaavat paineastioita hitsata,ei täällä tarvita Suomalaisten yrittäjien välikäsiä,itseään kehumassa.Kaukolämpöverkostot todella kaipaavat putkihitsareita,virheen tullessa nämä maksatetaan sitten kuluttajilla.- Anonyymi
ahaa
"Suomessa hitsarit joutuu 6kk/välein esitämään taitonsa hitsaamisesta."
Höpö taas.
Varsinainen pätevyyskoe on voimassa kaksi tai kolme vuotta riippuen sertifikaatista. Kuuden kuukauden välein on työnantajan vahvistettava, että hitsaaja on tehnyt pätevyysluokan mukaisia hitsauksia, jolloin pätevyystodistuksen voimassaoloa jatketaan 6 kuukauden jaksoissa.
Ei pidä huudella, jos ei tiedä.
Minä tiedän nämä jutut.
Parhain terveisin, Moktar.;)
PS. Se on muuten röntgenkuvaus tai vaihtoehtoisesti tunkeutumanestetarkastus- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Suomessa hitsarit joutuu 6kk/välein esitämään taitonsa hitsaamisesta."
Höpö taas.
Varsinainen pätevyyskoe on voimassa kaksi tai kolme vuotta riippuen sertifikaatista. Kuuden kuukauden välein on työnantajan vahvistettava, että hitsaaja on tehnyt pätevyysluokan mukaisia hitsauksia, jolloin pätevyystodistuksen voimassaoloa jatketaan 6 kuukauden jaksoissa.
Minä tiedän nämä jutut.
Parhain terveisin, Moktar.;)
PS. Se on muuten röntgenkuvaus tai vaihtoehtoisesti tunkeutumanestetarkastusTietosi hitsauksesta ja sen tarkistusmenetelmistä ovat yhtä hataria kuin maahanmuutosta.
Tunkeutumanestetarkastus ei todellakaan ole vaihtoehto röntgenille tampio. Ultraäänellä taitava tarkastaja voi löytää samat virheet kuin röntgenillä mutta nesteellä ei löydä kuin virheet naamastasi ja kahdella muulla viat aivoistasi. Anonyymi kirjoitti:
Tietosi hitsauksesta ja sen tarkistusmenetelmistä ovat yhtä hataria kuin maahanmuutosta.
Tunkeutumanestetarkastus ei todellakaan ole vaihtoehto röntgenille tampio. Ultraäänellä taitava tarkastaja voi löytää samat virheet kuin röntgenillä mutta nesteellä ei löydä kuin virheet naamastasi ja kahdella muulla viat aivoistasi.Äläpä turhaan huutele. On muitakin hitsattavia materiaaleja kuin vain teräsputket ja -rakenteet. Alumiiniputkistossa hitsisaumojen perusvika on usein hitsisauman huokoisuus. Sen havaitsemiseen on kätevä käyttää tunkeumanestetarkastusta.
Yleisesti voidaan sanoa, että NTD-tarkastusmenetelmiä on useita muitakin kuin vain radiografinen kuvaus (röntgen) tai ultraääni. Aloittelijan on turha huudella minulle, kun olen itse näistä menetelmistä sekä paineastia- ja putkistotarkastuksista keskustellut Inspectan kanssa.
Henkilöön kohdistuvan huutelun ohitan epärelevanttina.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Äläpä turhaan huutele. On muitakin hitsattavia materiaaleja kuin vain teräsputket ja -rakenteet. Alumiiniputkistossa hitsisaumojen perusvika on usein hitsisauman huokoisuus. Sen havaitsemiseen on kätevä käyttää tunkeumanestetarkastusta.
Yleisesti voidaan sanoa, että NTD-tarkastusmenetelmiä on useita muitakin kuin vain radiografinen kuvaus (röntgen) tai ultraääni. Aloittelijan on turha huudella minulle, kun olen itse näistä menetelmistä sekä paineastia- ja putkistotarkastuksista keskustellut Inspectan kanssa.
Henkilöön kohdistuvan huutelun ohitan epärelevanttina.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Juujuu mutta kun nesteellä ei näe huokoisuutta ellei se yllä materiaalin pintaan asti siis se ei edelleenkään ole vaihtoehto röntgenille.
Vai olet asiasta oikein keskustellut :D nyt voitkin alkaa tarkastajaksi fanituksesi kohteiden räkäsaumoile niin ei ehkä löydy ihan niin paljon pummeja, saumoista siis.
Ammattimies kun asiassa kun asiassa olet niin kait myös kapearailo TIg ja jauhe-plasma hitsaus tuttua on? Googlata voit mutta tuskinpa olet koskaan kuullutkaan. En tiedä ovatko yleistyneet ja jos niin kuinka paljon, toista laitetta oli Suomessa noin 15 vuotta sitten yksi ja toista kaksi, molemmilla operoinut mutta tokihan sinulla näistäkin paremmat tiedot kuin minulla eikö?
Olen myös jonkin verran saumoille kokeita tehnyt mutta eihän se tuota vastaa että oikeen keskustellut.
Koska lopetat tuon pätemisen kun sinusta ei siihen ole? Anonyymi kirjoitti:
Juujuu mutta kun nesteellä ei näe huokoisuutta ellei se yllä materiaalin pintaan asti siis se ei edelleenkään ole vaihtoehto röntgenille.
Vai olet asiasta oikein keskustellut :D nyt voitkin alkaa tarkastajaksi fanituksesi kohteiden räkäsaumoile niin ei ehkä löydy ihan niin paljon pummeja, saumoista siis.
Ammattimies kun asiassa kun asiassa olet niin kait myös kapearailo TIg ja jauhe-plasma hitsaus tuttua on? Googlata voit mutta tuskinpa olet koskaan kuullutkaan. En tiedä ovatko yleistyneet ja jos niin kuinka paljon, toista laitetta oli Suomessa noin 15 vuotta sitten yksi ja toista kaksi, molemmilla operoinut mutta tokihan sinulla näistäkin paremmat tiedot kuin minulla eikö?
Olen myös jonkin verran saumoille kokeita tehnyt mutta eihän se tuota vastaa että oikeen keskustellut.
Koska lopetat tuon pätemisen kun sinusta ei siihen ole?"Juujuu mutta kun nesteellä ei näe huokoisuutta..."
Eiköhän tämä ollut tässä. Älä turhaan yritä, kun nyt et taida tietää näistä asioista riittävästi.
Läpi sauman menevä huokoisuus on juurikin alumiinihitsauksen pahin virhe ja pelko. Sauma siis käytännössä vuotaa. Terässaumassa huokoiset ovat sulkeutuneita. Ne vaikuttavat lujuuteen, mutta sauma ei sentään vuoda. Alumiinisauma imaisee sitä tunkeumanestettä huokosiin ja ne hitsisauman huokoset näkyvät pieninä punaisina palleroina valkoisen kehitteen pinnalla.
Usko nyt vaan huvikesi, että olen niin monta teollisuuden putkistoa itsekin tilannut ja valvonut sitten työmaalla, että työ on kunnollista ja tekemisen laatu on sitä, mistä maksetaan.
Kuriositeetin vuoksi voin kertoa, että olen katsellut keskellä yötä radalla ja vallan vierestä, kun termiitillä hitsataan ratakiskoa. Tätä hitsausmenetelmästä monikaan ei ole edes kuullut mitään, saati itse nähnyt.
Henkilöön kohdistuvan huutelun ohitan vieläkin epärelevanttina.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Juujuu mutta kun nesteellä ei näe huokoisuutta..."
Eiköhän tämä ollut tässä. Älä turhaan yritä, kun nyt et taida tietää näistä asioista riittävästi.
Läpi sauman menevä huokoisuus on juurikin alumiinihitsauksen pahin virhe ja pelko. Sauma siis käytännössä vuotaa. Terässaumassa huokoiset ovat sulkeutuneita. Ne vaikuttavat lujuuteen, mutta sauma ei sentään vuoda. Alumiinisauma imaisee sitä tunkeumanestettä huokosiin ja ne hitsisauman huokoset näkyvät pieninä punaisina palleroina valkoisen kehitteen pinnalla.
Usko nyt vaan huvikesi, että olen niin monta teollisuuden putkistoa itsekin tilannut ja valvonut sitten työmaalla, että työ on kunnollista ja tekemisen laatu on sitä, mistä maksetaan.
Kuriositeetin vuoksi voin kertoa, että olen katsellut keskellä yötä radalla ja vallan vierestä, kun termiitillä hitsataan ratakiskoa. Tätä hitsausmenetelmästä monikaan ei ole edes kuullut mitään, saati itse nähnyt.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Sulla vaan ei mene jakeluun että vaikka tunkeumanestetarkistuksella ei vikaa saumasta löytysikään se ei tarkoita että sauma ehjä. ELI SE EI edelleenkään ole vaihtoehto röntgenille. Eli siis jos kyseessä esimerkiksi paineistettu putkisto niin tuo nesteellä tehty koe ei riitä.
Olet kaikesta keskustellut ja kaikkea nähnyt mutta et vissiin itse muuhun pysty kun tuupata skeidaa tänne. Anonyymi kirjoitti:
Sulla vaan ei mene jakeluun että vaikka tunkeumanestetarkistuksella ei vikaa saumasta löytysikään se ei tarkoita että sauma ehjä. ELI SE EI edelleenkään ole vaihtoehto röntgenille. Eli siis jos kyseessä esimerkiksi paineistettu putkisto niin tuo nesteellä tehty koe ei riitä.
Olet kaikesta keskustellut ja kaikkea nähnyt mutta et vissiin itse muuhun pysty kun tuupata skeidaa tänne.Sinä kerrot vain teräsputkia koskevia asioita. Minä yritän kertoa sinulle, että muitakin putkia käytetään teollisuudessa ja niitä myös hitsataan.
Kaikkea ei voida tai ei kannata tutkia radiografisilla menetelmillä? Röntgenkuvaus on hyvä ja luotettava menetelmä moneen paikkaan. Mutta teräsputkistoissakin on minun urani aikana tullut esiin kohtia, johon kuvausvehkeet eivät vaan sovellus.
Paineastialaki/asetus ja TUKESin ohjeet antavat mahdollisuuden testata paineastia ja sen osana oleva putkisto myös muilla menetelmillä kuin vain röntgenkuvaamalla. NTD-tarkastusmenetelmän päättää loppupelissä NTD-tarkastaja.
"...kaikkea nähnyt..."
Olen toki nähnyt monenlaista, kun olenkin tehnytkin kaikenlaista. Mutta pitää myös osata kulkea silmät avoimina, muuten ei maailmalla opi muuta kuin tyhmyyksiä.
Henkilöön kohdistuvan huutelusi ohitan vieläkin epärelevanttina. Se on kovin turhaakin, sillä eihän se mitenkään edistä keskustelua.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Sinä kerrot vain teräsputkia koskevia asioita. Minä yritän kertoa sinulle, että muitakin putkia käytetään teollisuudessa ja niitä myös hitsataan.
Kaikkea ei voida tai ei kannata tutkia radiografisilla menetelmillä? Röntgenkuvaus on hyvä ja luotettava menetelmä moneen paikkaan. Mutta teräsputkistoissakin on minun urani aikana tullut esiin kohtia, johon kuvausvehkeet eivät vaan sovellus.
Paineastialaki/asetus ja TUKESin ohjeet antavat mahdollisuuden testata paineastia ja sen osana oleva putkisto myös muilla menetelmillä kuin vain röntgenkuvaamalla. NTD-tarkastusmenetelmän päättää loppupelissä NTD-tarkastaja.
"...kaikkea nähnyt..."
Olen toki nähnyt monenlaista, kun olenkin tehnytkin kaikenlaista. Mutta pitää myös osata kulkea silmät avoimina, muuten ei maailmalla opi muuta kuin tyhmyyksiä.
Henkilöön kohdistuvan huutelusi ohitan vieläkin epärelevanttina. Se on kovin turhaakin, sillä eihän se mitenkään edistä keskustelua.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Mistä johtuu jatkuva perseilysi ja itsekehusi? Kusipäisyytesi se vaan pysyy esillä alati.
Kys. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Sinä kerrot vain teräsputkia koskevia asioita. Minä yritän kertoa sinulle, että muitakin putkia käytetään teollisuudessa ja niitä myös hitsataan.
"...kaikkea nähnyt..."
Parhain terveisin, Moktar. ;)Juujuu mutta kun en alunperinkään ole puhunut mitään materiaaleista vaan todennut vain että tunkeumanestetarkarkastus ei ole vaihtoehto röntgenille.
Edelleen jos vaaditaan läpikotaisin ehjä sauma niin tarkistusmenetelmä ei silloin ole neste oli materiaali sitten mitä vain.
Eihän nuo mainostamasi ulkomaan moniosaaja ammattilaiset hitsaisi pummeja olleskaan jos tarkistus tehtäisiin vaan nesteellä, pitäisi vaan sutasta kunnon maalit pintaan ennen tarkistusta. Anonyymi kirjoitti:
Juujuu mutta kun en alunperinkään ole puhunut mitään materiaaleista vaan todennut vain että tunkeumanestetarkarkastus ei ole vaihtoehto röntgenille.
Edelleen jos vaaditaan läpikotaisin ehjä sauma niin tarkistusmenetelmä ei silloin ole neste oli materiaali sitten mitä vain.
Eihän nuo mainostamasi ulkomaan moniosaaja ammattilaiset hitsaisi pummeja olleskaan jos tarkistus tehtäisiin vaan nesteellä, pitäisi vaan sutasta kunnon maalit pintaan ennen tarkistusta."... kunnon maalit pintaan ennen tarkistusta..."
Älä nyt tyhjää höpötä. Tiedät itsekin, että tunkeumanestetarkastusta varten pinta on aina hiottava puhtaaksi maalista, ruosteesta ja muista mahdollisista mömmöistä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- AnonyymiUUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
"... kunnon maalit pintaan ennen tarkistusta..."
Älä nyt tyhjää höpötä. Tiedät itsekin, että tunkeumanestetarkastusta varten pinta on aina hiottava puhtaaksi maalista, ruosteesta ja muista mahdollisista mömmöistä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Varsinkin niistä mömmöistä…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juujuu mutta kun en alunperinkään ole puhunut mitään materiaaleista vaan todennut vain että tunkeumanestetarkarkastus ei ole vaihtoehto röntgenille.
Eihän nuo mainostamasi ulkomaan moniosaaja ammattilaiset hitsaisi pummeja olleskaan jos tarkistus tehtäisiin vaan nesteellä, pitäisi vaan sutasta kunnon maalit pintaan ennen tarkistusta.En tarvitse turpaservo avukseni.
Usko nyt vaan huvikesi, että olen niin monta teollisuuden putkistoa itsekin tilannut
Neuvoo, Moktar. ;)
,
, - AnonyymiUUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Juujuu mutta kun nesteellä ei näe huokoisuutta..."
Parhain terveisin, Moktar. ;)En tarvitse turpaservo avukseni.
Usko nyt vaan huvikesi, että olen niin monta teollisuuden putkistoa itsekin tilannut
Neuvoo, Moktar. ;)
PS tai P.S.
Koeta oppia tämä. - AnonyymiUUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
"... kunnon maalit pintaan ennen tarkistusta..."
Parhain terveisin, Moktar. ;)En tiedä miten siellä mutta täällä hitsattava alue ja lähimaasto putsataan kyllä ennen hitsausta ainakin jos vähänkään enemmän laatuvaatimuksia. Ja jos korroosio ehtinyt iskemään hitsauksen jälkeen niin en kyllä ainakaan muista että ruostetta hionut olisin vaan jollain liuottimella pyyhkäisty.
Siellä päin ollaan kumminkin niin hölmöjä että maalataan ennen tarkistusta vai? Multa se oli vaan heitto mutta siten tosiaan voi tulla mistä päin maailmaa vaan mukamas hommansa osaavia.
SMO ja duplex terästen kanssa vähän eri ja usein joutuu hiomaan reunahaavaa tai jos liian paha niin Tigillä laastaroimaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse turpaservo avukseni.
Neuvoo, Moktar. ;)
PS tai P.S.
Koeta oppia tämä.Tätä en ymmärrä alkuunkaan että mitä merkitystä noilla tilauksilla on ja miksi sitä hoet.
Pitäiskö munkin tilata Jallu? Tokihan pistelen menemään jo valmiiksi kuin Ron Jeremy konsanaan.
- Anonyymi
Minä tiedän nämä jutut. Vaan siihen kysymykseeni ei vaan osata vastata, tai ei haluta. Taisinpa kysyä vallan vaikeita.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Mihin kysymykseesi ei vastata?
- Anonyymi
Se on muuten PS tai P.S.
Sinä et osaa näitä perusasioita. - Anonyymi
Maahanmuuttajat eivät pysty pelastamaan mitään, korkeintaan pönkittämään hetkellisesti sossutätien harhaa naisvallan toimivuudesta, a naisten vapaudesta ,ja se harha murenee varsin nopeasti.
Biologiseensta syistä, naiset ovat aina itsekkyyteensä vankeja, siksi elävätkin vaistojensa varassa ja tunteidensa sätkynukkeina eivätkä ymmärrä objektiivisesta todellisuudesta yhtään mitään. - Anonyymi
Onko Suomessa paljonkin Armenialaisia luokkahitsareita?
"Onko Suomessa paljonkin..."
Kysypä tätä persujen ajatuspajasta. Siellä on maan tarkimmat rikostilastot. Jospa Matias on ehtinyt värkätä tilastoja myös luokkahitsareista.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Onko Suomessa paljonkin..."
Kysypä tätä persujen ajatuspajasta. Siellä on maan tarkimmat rikostilastot. Jospa Matias on ehtinyt värkätä tilastoja myös luokkahitsareista.
Huutonaurua vartti. ;)Siis et tiedä montako miitä on SUOMESSA?
- Anonyymi
Moktarhan puhui yhdestä. Lie Einarin kavereita.
- Anonyymi
Ilmeisesti näin!
- Anonyymi
Onko näitä kehitysmaamuslimi hitsareita paljonkin SUOMESSA?
Onko enemmän kuin ”koneinsinöörejä” joiden todistukset jäivät kiireessä Afrikkaan?- Anonyymi
Koulutusta vaille olevia luokkahitsareita on kehitysmaamuslimeissa vaikka kuinka paljon…
- Anonyymi
suomessa on sellaisia parasiitin viljelijöitä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sitten on niitä firmoja , joiden tavotteena on saada matuille mahdollisimman monta suomipassia vaikka tekevät satoja miljoonia tappiota 😠😠😠
jos matut ryöstömurhaisivat tällaisen firman johtajan niin sanoisin vain oikein teitte 🙂
- Anonyymi
Yle suomen uutiset= googlaa lause
- Anonyymi
kokoomuslobbarit suomeksi?
- Anonyymi
Somaliasta löytyisi varmasti paljon ”luokkahitsareita” tänne SUOMEEN!
Kun niiden turvaantulo on jatkunut jo 35 vuotta ja väkilukukin on kolminkertaistunut sinä aikana… - Anonyymi
vaalipuhe 134
- AnonyymiUUSI
Päässia että islamisaatio jatkuu SUOMESSA ja kehitysmaamuslimi sirkus aiheuttaa miljardien kustannukset yhteiskunnallemme (veronmaksajille) vuosittain…
- AnonyymiUUSI
Öyhötrolli. Miksi yleensäkään kirjoittelet tälle palstalle?
Miesseuraa taas kyttäämässä? Voi voi. - AnonyymiUUSI
hörhö idealismiin uskova viher vas suuntaus uskoo monikulttuuri harhaan,
kuin uskontoon !
Ja markkinatalous suuntaus, - talous liberalistit myös haluaa tuhota yhteiskunnan ja tehdä riisto yhteiskunnan..
- Ja kalliiksi nämä tuhot tulee veronmaksajille.
Maa muuttuu kehitysmaaksi, turvattomaksi lasten raiskaus landiaksi.
Lähiöt on täynnä ulkomailta tulleita sopeutumishaluttomia hyeenoja ja ullkomaiden vankiloita paenneita..
Se naivismi ja tuhon teko, Suomen alasajo, on se suuri haitta Suomelle taloudellisesti ja kulttuurisesti !!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995