Miten sielu on syntynyt?
Saiko ihminen alkunsa kalasta joka nousi maihin?
Ihmisellä on sielu
11
170
Vastaukset
Karmaa ei ole olemassa.☠️
- Anonyymi
Sielu ei ole koskaan syntynyt. Sielu ei ole edes tässä ulottuvuudessa vaan toisessa ulottuvuudessa, ja se on heijastus toisesta ulottuvuudesta, jossa ei ole ajan käsitettä. Ihmisellä on sielua se on pelkistetty käsitys, sana. Ihminen itse on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho. Sielu on myös energiaa, tietoisuus.
- Anonyymi
Lausuma ”ihmisellä on sielu” on yksinkertaistettu ja väärä, se on pelkistetty konsepti.
Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lausuma ”ihmisellä on sielu” on yksinkertaistettu ja väärä, se on pelkistetty konsepti.
Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.Sielu ei ole edes tässä ulottuvuudessa, vaan toisessa ulottuvuudessa, ja se on heijastus toisesta ulottuvuudesta, jossa ei ole ajan käsitettä.
Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.
Sielu on myös energiaa, tietoisuus.
Sielua kutsutaan syntymättömäksi, mutta koska se on aineellisessa kehossa, se näyttää siltä kuin se olisi syntynyt kehon mukana.
Itse asiassa KEHOSSA OLEVA SIELU EI SYNNY EIKÄ KUOLE.
Kaikki syntynyt on tuomittu kuolemaan. KOSKA SIELU EI OLE SYNTYNYT, SILLÄ EI OLE MENNEISYYTTÄ, NYKYISYYTTÄ EIKÄ TULEVAISUUTTA.
SE ON AINA OLEMASSA OLEVA JA ALKUPERÄINEN. Toisin sanoen sen syntyajankohtaa ON MAHDOTONTA määrittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielu ei ole edes tässä ulottuvuudessa, vaan toisessa ulottuvuudessa, ja se on heijastus toisesta ulottuvuudesta, jossa ei ole ajan käsitettä.
Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.
Sielu on myös energiaa, tietoisuus.
Sielua kutsutaan syntymättömäksi, mutta koska se on aineellisessa kehossa, se näyttää siltä kuin se olisi syntynyt kehon mukana.
Itse asiassa KEHOSSA OLEVA SIELU EI SYNNY EIKÄ KUOLE.
Kaikki syntynyt on tuomittu kuolemaan. KOSKA SIELU EI OLE SYNTYNYT, SILLÄ EI OLE MENNEISYYTTÄ, NYKYISYYTTÄ EIKÄ TULEVAISUUTTA.
SE ON AINA OLEMASSA OLEVA JA ALKUPERÄINEN. Toisin sanoen sen syntyajankohtaa ON MAHDOTONTA määrittää.Sielu ei ole sydämessä, vaan sydämen ALUEELLA, heijastuksena. Ei fyysisessä sydämessä, vaan metafyysisessä Siksi sydämensiirrossa sielu ei siirry sydämen mukana.
Se, mitä kristinuskossa kutsutaan sieluksi, on todellisuudessa hienojakoinen keho, mutta se ei ole sielu, vaan kristinusko yksinkertaistaa kaiken, pelkistää kaiken, ilmeisesti ihmisen tason vuoksi. Hienojakoisessa kehossa on psyyken ilmiöitä, kristinusko on sekoittanut nämä käsitteet täysin. - Anonyymi
Sielu saa ihmiskehon miljoonien elämien evoluution jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielu saa ihmiskehon miljoonien elämien evoluution jälkeen.
Vaikka ensimmäinen syntymä on korkea, Brahman asema.
- AnonyymiUUSI
Jumala loi ihmisen, myös sinutkin. Siitä asiasta ei voi neuvotella.
- AnonyymiUUSI
Luoko jumala jokaiselle ihmiselle myös sielun tyhjästä? Eli käytännössä kansoittaa maapalloa itse luomallaan väellä, joista 99% joutuu ikuiseen kidutukseen tulijärvessä kun heidän ajallinen ruumiinsa kuolee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luoko jumala jokaiselle ihmiselle myös sielun tyhjästä? Eli käytännössä kansoittaa maapalloa itse luomallaan väellä, joista 99% joutuu ikuiseen kidutukseen tulijärvessä kun heidän ajallinen ruumiinsa kuolee.
"Eli käytännössä kansoittaa maapalloa itse luomallaan väellä, joista 99% joutuu ikuiseen kidutukseen tulijärvessä kun heidän ajallinen ruumiinsa kuolee."
Tämä on rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Jumala on henki.
Henki = Sielu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995