Olen aika imarreltu koska ymmärsin jonkin hyvin tärkeä asian

Anonyymi-ap

Ne ihmiset jotka kiusaa, pilkkaa ,haukkuu, mollaa,vähättelee,solvaa ,juoruilee ja muuta... kokee mut jollain tavalla.. heitä tasokkaammaks, komeammaks, ehkä älykkäämmäks, lahjakkaammaks ja sen kiusaaminen tarkoituksena oli vain saada minut tajuamaan oma potentiaalini.. ja pääsemään pois niistä ongelmista, jota minulla oli. En tiedä mitä tunteita tää herättää, mut tulee sellanen aww elämys kiusaajista ja mollaajista, toivoisin että hekin saisivat elämänsä kuntoon, niin ei tarttis tuota toimintaa harjoittaa... kiusaaminenhan yleensä johtuu kateudesta tai omasta epävarmuudesta, kai mä sit olin jollain tasolla niin... erityinen et he koki mut tolleen ,vähän ristiriitaista joo, mut samaan aikaan jotenkin tosi söpöä ja kaunista, että he ajatteli musta niin kauniisti, ja sen takia koitti vetää alas, koska olivatkin kaiken aikaa kateita mun potentiaalista/lahjoista. Mitä mietteitä tää herättää teissä? Ootteko kokenut vastaavaa? Suomalaiset on kuulemma kateellista juorukansaa, ja tällänen käytös kai aik tyypillistä suomalaisille.

24

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ei oo totta mihin ihminen alentuu oikeasti 😅😅🙈

• Anonyymi

Niinpä, millainen mustamaalaava pimatsu esim tarttuu öisin palstasedän teksteihin ja yrittää dumailla niitä, koska omaa sen verran pahan tahdon, että yrittää nähdä parjaamisensa kohteen näiden lätinöiden takana? Aika alas on vajonnut nääs näin ollen, eikö? Päivitelläänkö kimpassa tätä? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, millainen mustamaalaava pimatsu esim tarttuu öisin palstasedän teksteihin ja yrittää dumailla niitä, koska omaa sen verran pahan tahdon, että yrittää nähdä parjaamisensa kohteen näiden lätinöiden takana? Aika alas on vajonnut nääs näin ollen, eikö? Päivitelläänkö kimpassa tätä? ☺️

Vaikutat ilkeältä kiusaajalta joka väheksyy toisia tunteakseen oman olonsa paremmaksi eli just aloituksessa mainittu esimerkki.
        Voit poistua

• Anonyymi

Näinhän se on, että kateus ja pelko siellä kiusaajan motiivien takana usein on. Kiusaaminenon heikkojen ihmisten touhua.

• Anonyymi

Juuri näin! Ännältä terkkuja kiusaaja porukalle!

• Anonyymi

Samat pari tai yksi ihminen on koko yön aloittanut ties kuinka monta ketjua...🐺🐺🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Anonyymi

Onneksi ei tarvitse miettiä moisia juttuja kun yön nukkuu ja virkeenä herännyt.

• Anonyymi

Sinun tyylin kyllä tunnistaa palstaäijä vähän hitaampikin hämäläinen, sinun aloituksia vailla katetta, vali vali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse miettiä moisia juttuja kun yön nukkuu ja virkeenä herännyt.

Sanoppa nä nääs muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa nä nääs muuta

Nääs on tampereen suunnilta ei nää hämeen kyl mä ainaki se vert opin vaik vaan häämees asuinkin sen noi viistoista vuotta

• Anonyymi

Ennen oltiin kateellisia ulkonäöstä(synnyin lahjana saadusta),naapurin uudesta autosta yms.
      Tänä päivänä ollaan kateellisia ihmisten puutteista sillä ne antaa mahdollisuuden nauttia elämän pienistä iloista.
      Ihminen on kateellinen ihmisille keiden elämässä ilo tulee pienistä,halvoista huveista.

• Anonyymi

Eipä ne ilosta ole kateellisia vaan onnesta onni taas on siitä vittumainen ja siinä mielin rakkauden kanssa samanlainen että sitäkään ei voi rahalla ostaa rahalla saa ehkä hyvällätuurilla hetken ilon

• Anonyymi

Sanoo kiusaaja.

• Anonyymi

Mikä tekee mielestäsi tästä hurmoksellisesti kirjoittelevasta palstasedästä kiusaajan? Tai tarkemmin siitä henkilöstä joksi yrität häntä selvästi kokea? Etköhän tarinoiden soittorasia ole se kiusaaja ihan itse tai ainakin yrität sitä

• Anonyymi

” heitä tasokkaammaks, komeammaks, ehkä älykkäämmäks, lahjakkaammaks ja sen kiusaaminen tarkoituksena oli vain saada minut tajuamaan oma potentiaalini..” No niin, eli miten sinä mies suhtaudut muihin miehiin neutraalisti, vihamiälisesti, jotain muuta mitä? T niin leija netti ”turapeutti”

• Anonyymi

Miksi niihin pitäs suhtautua mitenkään enemmän niitä se vituttaa kun ei reagoi mitenkään

• Anonyymi

En koe olevani imarreltu jos minua kiusataan tahallaan. Tuntuu vaan pahalta ajatellakaan koko keissiä. Se on tosi epämiellyttävää.

• Anonyymi

Juu.Nämä trollaa täällä ihan vtusti.Käyttää samoja laineja kun eräät tunnetut. Älä ota tosissaan.Nää on täysin pois pelistä,mt potilaita suurin osa. Rälläämässä ja rähisemässä täällä. Oon itte sillä tavalla sopivalla tuulella siihen että syleksin takasin .enhän edes kaipaa ketään /sivusta

• Anonyymi

Luojankiitos ettei kukaan yksinään ole kateellinen.

• Anonyymi

Riippuu missä iässä kiusaamista tapahtuu lapsena yleensä useimmiten johtuu kiusaajan huonoista kotioloista ja siitä pahastaolosta jonka se aiheuttaa vanhemmalla iällä yleensä useimmiten siitä että on jotenkin tai jossakin asiassa parempi kuin kiusaajansa

• Anonyymi

Odatas kun tuon lisäksi tajuat ettö elät paljon vapaamaalla tyylillä kun nämä kiusaaja yksilöt jotka ovat oman suoritus, raha ja statuskeskeisen maailmansa vankeja..
      Mieti sä voit valita toisin..
      Ja olla paljon vapasmpi.
      Ei tarvi ku keskittyä hetkeen.
      Siihen misdä juuri nyt on..

Kyllä ilkeet oravanpyöräläiset on katterlisia ja väsyneitä valintoihinsa.
      Se oireilee kiusaamisella ja sen semmoisella.

Sivusta
      Tavoiteena vapaus.

• Anonyymi

Ihan tottahan aloittaja puhuu, mutta paljon useammin niitä ikäviä asioita tulee vastaan jos itse arvostelee ja tuomitsee muita ja/tai käyttäytyy pöyhkeästi tai ivallisesti.

Mutta vaikka ei käyttäytyisikään, niin haukkujia voi silti löytyä. Parhaimpiakin haukutaan! Haukkujat eivät yleensä epäonnekseen ole tajunneet, että kyllä sen sonnan saa lentämään molempiin suuntiin!

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ei ehkä ymmärrä, kuinka paljon he paljastavat itsestään ryönää viskoessa. Psykologisesta profiilista, älykkyydestä, sivistyksestä, oman elämän laadusta siellä fasadien takana..

• Anonyymi

Tästä pitäisi saada kiusaamisvapaa palsta, kaikki kommentit joissa on yhtään. haukkumista, kiusaamista poistettaisiin saman tein. Mut täällä lähinnä poistetaan asiallisia viestejä. Se vähän outoa onkin. Mutta ollaan kiltisti kaikki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe