Aikuisena miehenä en ole ikinä päässyt oikein kärryille siitä, että mistä nämä tyttöjen ja naisten keikistelyvideot ympäri sosiaalista mediaa ja nettiä johtuvat.
Tajuavatko videoihin itseään kuvaavat ihmiset, että 90% (vähintään) videon katsojista joko kokevat myötähäpeää tai nauravat videon esiintyjän idioottimaisuudelle ja loput muistelevat lukion psykologian kirjaa, että mitäs mielenvikaisuuden diagnooseja tuollaiseen pyllistelijään voisi soveltaa.
Tarkoitan siis videoita, jotka ovat mallia:
Kato mun takapuolta, kato mun takapuolta, kato mua, katuo mua, kato muaaa!
Mistä mielenviasta nämä johtuvat?
Onko se joku suuri epävarmuus itsestä, että koitetaan saada huomiota ja hyväksyntää?
Harvemmin ainakaan kenelläkään miehellä (tuskin naisellakaan) mitään positiivista mielikuvaa syntyy videossa hytkyttelevästä tai muka huomaamattaan takapuoltaan, alastomuuttaan, meikittömyyttään, tyhmyyttään tai rintojaan esittelevästä teinistä syntyy, vielä vähemmän aikuisesta keikistelijästä, josta voidaan 100% varmuudella tulla pelkästään tulokseen, että jotain on mennyt jossain vaiheessa pahasti vikaan itsetunnon kehityksessä tai jossain...
Naisten keikistelyvideot
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tarkkaan mikä niillä on vikana, mutta samaan tautiryppääseen kuuluu se, että jotkut naiset ruiskivat sellaiset ankkahuulet naamaan jollain aineilla tai kirurgialla ja näyttävät sen jälkeen samalta, kuin Apinoiden planeetta elokuvan/sarjan apinoita esittävät maskipäiset naiset.
Nämä oireet voivat olla myös samassa henkilössä, eli ensin ankkahuulet ja sitten keikistellään niiden kanssa jossain videossa.
Itse ainakin peittelisin naamavärkkiäni, jos näyttäisin apinan ja ankan risteytykseltä turpavärkiltäni. En ainakaan menisi mihinkään valokuvaan tai videoon. - Anonyymi
Naaras yrittää herättää uroksen mielenkiinnon.
- Anonyymi
Taitavat olla enimmäkseen äskettäin seksuaalisuuteen heränneitä nuoria. Eivät vielä hallitse itseään eikä seksuaalisuuttaan tyylikkäästi. Alapää johtaa yläpäätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311