Poissaollessasi?
Toinen vaihtoehto… no niin, sen kaikki tietävät.
Puhutaanko sinusta hyvää
25
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Tiedän mitä puhutaan. Sabotoitu elämää jo vuosia mustaamaalamalla ja yksityisyys viety stalkkaamalla.
- Anonyymi
Mikä saa sinut luulemaan, että sillä on suurtakaan merkitystä mitä sinä minusta puhut? Huomaatko itse taipuvasi harhakuvitelmaan, jossa yliarvioit oman vaikutuksesi?
- Anonyymi
Yritän selventää aloitusta. Ajatteletko kuuluvasi sellaisiin ihmisiin, joista toisilla on pääasiassa vain hyvää sanottavaa vai oletko eri mieltä? Jotkut jakavat mielipiteitä, toiset tykkää ja toiset ei.
Ajatus tähän lähti siitä, kun kuulin ihmisten puhuvan eräässä ryhmässä poissaolijoista tiedostamattaan? aivan eri tavalla. - Anonyymi
En tiedä, eikä minua kiinnosta. En haluaisikaan tietää mitä minusta selän takana puhutaan.
- Anonyymi
No mistäs sen tietää jos ei salakuuntele ja stalkkaa ihmisiä?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Joskus saattaa olla,.. että on jonkinlainen vainu asiasta sen suuremmin stalkkaamatta syntynyt.
- Anonyymi
Yhteishyvästihän jää yhteisöystävällisyyteen haju.
- Anonyymi
Toiset saattaa jopa puhuakkin mu yleensä useimmiten negatiiviset asiat muistetaan paremmin kuin positiiviset johtuu siitä että kivun muistaa varmasti
- Anonyymi
En usko että mitään kovin pahaa juorutaan kun en ole mielestäni antanut mitään aihetta. Vietän aika rauhallista elämää. Joskus on omiinkin korviin kantautunut jopa positiivisia mielipiteitä itsestäni , se tietysti aina lämmittää mieltä.
- Anonyymi
Aivan sama mitä puhutaan. Jokainen tekee päätöksen uskooko niitä juttuja/lähteekö niihin mukaan. Se on varmaa, että jos olen kuullut jonkun puhuvan pahaa selän takana, niin hän ei ansaitse minulta mitään huomiota, ystävyyttä yms. Ihmiset on elämässäni ohikulkumatkalla ja vain harvat ja valitut pääsee sydämeen ja lähelle.
- Anonyymi
Riippuu puhujasta. Ja vielä enemmän kuuntelijasta mitä hän mulle tuikituntemattomien "totuuksista" osaa suodattaa.
- Anonyymi
Mustamaalaajia löytyy varmaan aina olipa kyse kenestä hyvänsä. Aina joku puhuu pahaa jonkun selän takana vaikka ei edes mitään syytä olisi. Surullista mutta totta. Voisipa maailma olla joskus vielä parempi paikka, pelkään vaan että huonompaan suuntaan mennään. :(
- Anonyymi
Tiedän että joka paikassa puhutaan pahaa.
Kiitos kysymästä. M - Anonyymi
Se varmaan riippuu ihan puhujasta tai puhujista. Sanoisin sekä että. Ja mulle aika samantekevää. Kyllä tähän maailmaan mielipiteitä mahtuu.
- Anonyymi
Varmasti puhuitte entisessä työporukassa paskaa asiakkaista ja myös minustakin.älä mies turhaan ihmettele jos en muista sinua lämmöllä..
- Anonyymi
Olen edelleen naiseksi tunnustautuva ihminen.
ap
- Anonyymi
Tiedän tasan tarkkaan huoneeseen saapuessani kun minusta on puhuttu pahaa.
- Anonyymi
Mulla on kaksi kaveria
- Anonyymi
Niin? Mulla ei sitäkään vähää ja silti aina joutuu tilanteisiin kiusattavaksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Mulla ei sitäkään vähää ja silti aina joutuu tilanteisiin kiusattavaksi :D
lähinnö tarkoitin että kukaan heistä ketkä puhuu eivät tiedä minusta mitään eivätkä ymmärrä minua tai elämääni. Ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähinnö tarkoitin että kukaan heistä ketkä puhuu eivät tiedä minusta mitään eivätkä ymmärrä minua tai elämääni. Ihan sama
lisään. Jos on niin paska elämä että haluat puhua niin selevä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrämme toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrämme toisiamme.
Nii oon jo luovuttanu. Oon niin syrjäytybyt ja yksinäinen. Kaikella tavalla solmussa. Ruma pska äijille aina vaan kaveri ja naisille useimmiten liian räikeä. yksin saan olla ei se mitään
- Anonyymi
Ei puhuta.
Johtuu siitä, että itse puhun suoraan. Moni ei halua sitä vaan haluaisivat kuulla vauvan äänellä puhuttua lässytystä, kiertelyä, kaartelua ja ehdotuksia, jos asiat mahdollisesti voisi hoitaa tietyllä tavalla.
Ei sovi tyyliin. Kerron asian suoraan, selkein ohjein. Jos ei ymmärretä, toistan. Jos ei vieläkään ymmärretä, niin vikaa on joko kuulijan korvissa tai korvien välissä.- Anonyymi
Kuulostat vähän ylimieliseltä. Ei kukaan tiedä mitä toiset odottaa tai ajattelee, on vain oletuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007