Kävin tänään Teboililla ottamassa tankin täyteen dieseliä ja lakon aikana kaupassa. Laitoin myös muovisen voipaketin sekajätteeseen, enkä muovinkeräykseen!
Olenko nyt vapaata riistaa?
15
235
Vastaukset
- Anonyymi
Rajuja juttuja täytyy myöntää.
- Anonyymi
Itse olen ituhippien sdp-vihr-vas pahin painajainen
Terveisin, lihaa syövä armeijan käynyt heteromies, jolla ydinperhe (ei siis eronnut) kohtuullisen hyvännäköinen vaimo ja lapset. Korkeasti koulutettu, töissä ja omat yhtiötkin. Reissattu kaukomaihin, all inclusive. On kiviomakotitalo ja kesämökki aurinkoisella rannalla. Ja tankkasin muuten dieseliä tankin täyteen ja ostin Afrikan tähti -pelit tuliaisiksi.
P.S. Ja öhym, erään mainoksen sanoin, "Mitä teillä tänään syötäisiin?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ituhippien sdp-vihr-vas pahin painajainen
Terveisin, lihaa syövä armeijan käynyt heteromies, jolla ydinperhe (ei siis eronnut) kohtuullisen hyvännäköinen vaimo ja lapset. Korkeasti koulutettu, töissä ja omat yhtiötkin. Reissattu kaukomaihin, all inclusive. On kiviomakotitalo ja kesämökki aurinkoisella rannalla. Ja tankkasin muuten dieseliä tankin täyteen ja ostin Afrikan tähti -pelit tuliaisiksi.
P.S. Ja öhym, erään mainoksen sanoin, "Mitä teillä tänään syötäisiin?"Oot varmaan vielä persukin, ja unohdit meetoot ja woket. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta kuka tai mikä sinä olet, ei edes ituhippejä, joten anna rallattaa vain kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan vielä persukin, ja unohdit meetoot ja woket. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta kuka tai mikä sinä olet, ei edes ituhippejä, joten anna rallattaa vain kuten tähänkin asti.
"No mitäs teillä köyhillä tänään syödään?" 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No mitäs teillä köyhillä tänään syödään?" 🙈
Ja mitäs he vastasivat kun noin kysyit?
- Anonyymi
Sanan rueskaa:)
- Anonyymi
Juu kannattaa hieman tarkkailla vassareita ja kiertää kaukaa. Roskaväkeä, huumeissa ja päihtyneenä arvaamattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kannattaa hieman tarkkailla vassareita ja kiertää kaukaa. Roskaväkeä, huumeissa ja päihtyneenä arvaamattomia.
Koksunokat ja kännissä ammuskelijat ovat oikeiston porukkaa, he ovat kovia syyttelemään vasureita omista tekemisistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koksunokat ja kännissä ammuskelijat ovat oikeiston porukkaa, he ovat kovia syyttelemään vasureita omista tekemisistään.
Eikös tästä ihan lähikuukausilta ole Suomessakin huono-osaisten vihervasurien väkivaltaa saatu ikävä kyllä todistaa. Esim. K. Kiurun pahoinpitelijä ja itsenäisyyspäivänä niputettiin ja kopitettiin poliisin toimesta useita aggressiivisia äärivassareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tästä ihan lähikuukausilta ole Suomessakin huono-osaisten vihervasurien väkivaltaa saatu ikävä kyllä todistaa. Esim. K. Kiurun pahoinpitelijä ja itsenäisyyspäivänä niputettiin ja kopitettiin poliisin toimesta useita aggressiivisia äärivassareita.
Sitä se ääripään touhu aina aiheuttaa, mutta eivät tainneet olla kuitenkaan kansanedustajia kuten persuilla.
- Anonyymi
Hitlerillä oli rajuja juttuja. Ajattelivat että hullu, myöhemmin tuumivat että psykopaatti. Jos sillä vain leikkasi pirun hyvin välillä:D
- Anonyymi
Ei varmaan ilman toista, hyvinkinnoli varmasti molempia. Ajattelevainen taktikoija.
- Anonyymi
Nytkö se omatunto jo alkaa soimaamaan. Tee jatkossa toisin.
- Anonyymi
Kyllä mä vasurina laitan kaikki roskat samaan roskapussiin, toki metalli ja elektoniikka sun muu menee kierrätykseen.
- Anonyymi
Et sitten sitä muovista pakettia paperinkeräykseen niinkuin Revonkuja 11:ssä joku on tehnyt jo 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306