Olenko nyt vapaata riistaa?

Anonyymi-ap

Kävin tänään Teboililla ottamassa tankin täyteen dieseliä ja lakon aikana kaupassa. Laitoin myös muovisen voipaketin sekajätteeseen, enkä muovinkeräykseen!

15

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rajuja juttuja täytyy myöntää.

• Anonyymi

Itse olen ituhippien sdp-vihr-vas pahin painajainen

Terveisin, lihaa syövä armeijan käynyt heteromies, jolla ydinperhe (ei siis eronnut) kohtuullisen hyvännäköinen vaimo ja lapset. Korkeasti koulutettu, töissä ja omat yhtiötkin. Reissattu kaukomaihin, all inclusive. On kiviomakotitalo ja kesämökki aurinkoisella rannalla. Ja tankkasin muuten dieseliä tankin täyteen ja ostin Afrikan tähti -pelit tuliaisiksi.
        P.S. Ja öhym, erään mainoksen sanoin, "Mitä teillä tänään syötäisiin?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ituhippien sdp-vihr-vas pahin painajainen

Terveisin, lihaa syövä armeijan käynyt heteromies, jolla ydinperhe (ei siis eronnut) kohtuullisen hyvännäköinen vaimo ja lapset. Korkeasti koulutettu, töissä ja omat yhtiötkin. Reissattu kaukomaihin, all inclusive. On kiviomakotitalo ja kesämökki aurinkoisella rannalla. Ja tankkasin muuten dieseliä tankin täyteen ja ostin Afrikan tähti -pelit tuliaisiksi.
        P.S. Ja öhym, erään mainoksen sanoin, "Mitä teillä tänään syötäisiin?"

Oot varmaan vielä persukin, ja unohdit meetoot ja woket. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta kuka tai mikä sinä olet, ei edes ituhippejä, joten anna rallattaa vain kuten tähänkin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot varmaan vielä persukin, ja unohdit meetoot ja woket. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta kuka tai mikä sinä olet, ei edes ituhippejä, joten anna rallattaa vain kuten tähänkin asti.

"No mitäs teillä köyhillä tänään syödään?" 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No mitäs teillä köyhillä tänään syödään?" 🙈

Ja mitäs he vastasivat kun noin kysyit?

• Anonyymi

Sanan rueskaa:)

• Anonyymi

Juu kannattaa hieman tarkkailla vassareita ja kiertää kaukaa. Roskaväkeä, huumeissa ja päihtyneenä arvaamattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kannattaa hieman tarkkailla vassareita ja kiertää kaukaa. Roskaväkeä, huumeissa ja päihtyneenä arvaamattomia.

Koksunokat ja kännissä ammuskelijat ovat oikeiston porukkaa, he ovat kovia syyttelemään vasureita omista tekemisistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koksunokat ja kännissä ammuskelijat ovat oikeiston porukkaa, he ovat kovia syyttelemään vasureita omista tekemisistään.

Eikös tästä ihan lähikuukausilta ole Suomessakin huono-osaisten vihervasurien väkivaltaa saatu ikävä kyllä todistaa. Esim. K. Kiurun pahoinpitelijä ja itsenäisyyspäivänä niputettiin ja kopitettiin poliisin toimesta useita aggressiivisia äärivassareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tästä ihan lähikuukausilta ole Suomessakin huono-osaisten vihervasurien väkivaltaa saatu ikävä kyllä todistaa. Esim. K. Kiurun pahoinpitelijä ja itsenäisyyspäivänä niputettiin ja kopitettiin poliisin toimesta useita aggressiivisia äärivassareita.

Sitä se ääripään touhu aina aiheuttaa, mutta eivät tainneet olla kuitenkaan kansanedustajia kuten persuilla.

• Anonyymi

Hitlerillä oli rajuja juttuja. Ajattelivat että hullu, myöhemmin tuumivat että psykopaatti. Jos sillä vain leikkasi pirun hyvin välillä:D

• Anonyymi

Ei varmaan ilman toista, hyvinkinnoli varmasti molempia. Ajattelevainen taktikoija.

• Anonyymi

Nytkö se omatunto jo alkaa soimaamaan. Tee jatkossa toisin.

• Anonyymi

Kyllä mä vasurina laitan kaikki roskat samaan roskapussiin, toki metalli ja elektoniikka sun muu menee kierrätykseen.

• Anonyymi

Et sitten sitä muovista pakettia paperinkeräykseen niinkuin Revonkuja 11:ssä joku on tehnyt jo 2 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58