Suomalaiset Thaimaassa katselevat telkkarista hiihtoa, yleisurheilua, myös formuloita.
Suomalaiset Thaimaassa pelaavat tietokonekilpailuita ja tietokonekilpailuja.
Suomalaiset Thaimaassa syövät jouluaterioita.
Suomalaisilla on ollut kova maine aikoinaan Ruotsissa, nyrkit heilui myös Saksassa ja Virossa.
Suomalaiset oli aikoinaan Ruotsissa kovimpia ammattirikollisia.
Suomalaiset pelaa myös bingoa Pattayalla.
Suomalaiset Thaimaassa.
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Parahin Pasanen. Suomalaiset tekevät Thaimaassa ja muuallakin paljon muutakin.
He siis eivät ole koko ajan bingossa visaillen katsomassa hiihtoa, formuloita ja yleisurheilua, eikä niitä kisojakaan ole kuin muutamia vuodessa. Ei ne vanhoja kisoja nauhalta katsele, vaan livelähetyksiä, jos sellainen kohdalle sattuu.
Olen kerran ollut tietokilpailussa kavereiden kanssa, kerran tuli formulat sopivasti ja kerran oli jotkut EM-kisat, mutta en seurannut kovinkaan tarkkaan siinä kun syödessä turistiin. Olen kuitenkin ollut Pattayalla yli kaksi vuotta yhteensä, joten voin allekirjoittaa ettei noita mainittuja asioita tehdä koko ajan, kuten sinä selvästi sitä mietiskelet pienessä mielessäsi.
Kummallinan juttu että tuollainenkin herättää sinussa vihantunteinta ja halveksuntaa suomalaisia kohtaan. Eipä ihme että olet erakoitunut.- Anonyymi
Erittäin tärkeä huomioida ja ymmärtää että Suomalaiset Thaimaassa ei tee koko ajan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461