Miltä tuntuu kun muija/ukko jota vonkaat harrastaa todennäköisesti seksiä vonkauksen kohteen kanssa?! Ja vaikka ryhtyisitte salasuhteeseen, se jatkaa sitä todennäköisesti edelleen, nyt molempien kanssa. Tämä on ihan normi yhtälö.
Varattuja vonkaavat
50
505
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitan sen puolison kanssa. Niin.
- Anonyymi
Nii mitä tuosta si se lienee heidän valintansa ja useimmiten se seksi si taas tuolloin loppuu kotona lähes tulkoon kokonaan nää kun useimmiten varattu ksi vieraissa siksi että se on kotona jo muutenkin vähentyny selkärangan omaava toki osannee asiasta kotona ensin keskustella ja erota suhteesta ennemmin kuin pettää
- Anonyymi
Ei se mene noin välttämättä. Ihmiset pettää muunkin kuin seksin takia. Seksi voi jatkua kumppanin kanssa silti tavalliseen tapaan. Jos ei ole aikeissa erota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mene noin välttämättä. Ihmiset pettää muunkin kuin seksin takia. Seksi voi jatkua kumppanin kanssa silti tavalliseen tapaan. Jos ei ole aikeissa erota.
Juu toiset pettää sen takia kun eivät osaa itse keskustella kotona puolisonsa kanssa mutta osaavat jonkun toisen kanssa ja toiset taas sen takia että itse ensinnäkin alkoivat sitä seksiä kiristysvälineenä kotona käyttämään ja pillunvonkaajat käyttävät toimimattomia parisuhteita hyväkseen kyseisen kaltaisen parisuhteen naista tarvi kun vähän lihitellä ni jo on reidet levällään ja parisuhteiden toimimattomuus johtuu ihan yhtälailla parisuhteen kummastakin osapuolesta jopa niissäkin suhteissa joissa toinen on narsisti itse on ollu niin hölmö ja valinnu narsistin puolisokseen narsistin kanssa pärjäämiseen samankaton alla vaaditaan jo erityinen luonne ettei pääse vaikuttamaan itsetuntoon ennen pitkää
- Anonyymi
jos panettaa niin panee vaan ei kummempaa
- Anonyymi
Entä jos kusettaa, niin kustaanko silloinkin puolison kengille?
- Anonyymi
Mut jos molemmat on varattuja se on win-win-tilanne, hähä🧔♂️👅
- Anonyymi
Ikäväähän se olisi jos tuollaista harrastavat paskat voisivat sitä harrastella muidenkin kuin kaltaistensa kanssa.
- Anonyymi
Loss loss
- Anonyymi
Tuo sallitaan.
Ulkopuolisia uhreja ei tuu elikkä niitä ketkä tajuaa olla ihastumatta varattuihin.Varatut saa ihan vapaasti siis harrastella.
Minua ahdistaa itseni vuoksi ja muiden herkkien rakastujien puolesta jos huijataan olevansa sinkku eikä mitenkään ilmase sitä sekä huseraa ympäri maata muiden kanssa olkoonkin se henkistä taikka ruumiillista.
Rakkaus asiat on todella herkkiä juttuja tunteville ihmisille,niiden vuoksi aloitetaan sotia ja solmitaan rauhaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sallitaan.
Ulkopuolisia uhreja ei tuu elikkä niitä ketkä tajuaa olla ihastumatta varattuihin.Varatut saa ihan vapaasti siis harrastella.
Minua ahdistaa itseni vuoksi ja muiden herkkien rakastujien puolesta jos huijataan olevansa sinkku eikä mitenkään ilmase sitä sekä huseraa ympäri maata muiden kanssa olkoonkin se henkistä taikka ruumiillista.
Rakkaus asiat on todella herkkiä juttuja tunteville ihmisille,niiden vuoksi aloitetaan sotia ja solmitaan rauhaa.Lisään.Itseni kaltaiset ei luonnollisestikaan rakastu varattuihin ihmisiin.Eikä vasta eronneisiin.
- Anonyymi
Näissä välttynee ainoastaan siltä että kumpikaan ei pysty kiristämään toista sen jälkeen kun kiinnostus loppuu silloin taas kun varattu pettää sinkun ksnsaa pystyy sinkku helposti halutessaan kiristämään varatulta ihan mitä tahansa vaitolonsa vastineeksi
- Anonyymi
jos rakastuu, sitä tunnetta ei vaan voi "peruuttaa" vaikka tietää, että kohteella on mies/vaimö.
Tilanne on mahdoton ja raskas. Mutta mitä voi tehdä, ei muuta kuin kärsimystä ole odotettavissa, joa kohde ei ole eroamassa.- Anonyymi
Jos joku rakastuu varattuun, niin ei siinä muuta voi tehdä kuin unohtaa!
- Anonyymi
Hyvinkin siinä tapauksessa kun on jo ollut rakastunut hänen vielä sinkkuna ollessaan ja Pum hän rupeaa yhtäkkiä seukkaan ilmoittaen sen luotettavasti jossain julkisena.
Siitä lähtee paranemis prosessi kuitenkin eteenpäin.
Selvät asiat on siitä yksilöiden kannalta hyviä että he voi tietoisesti tehdä ratkaisuja elämässään joiden tarkoitus on hoitaa rikkoutunutta sydäntään.
Epätietoisuus pitää kiinni ja roikottaa.
- Anonyymi
Onneksi on haulikko keksitty.
- Anonyymi
Kipeän oloinen kommentti tässä yhteydessä. Haluatko avata tarkemmin, mitä tarkoitat sillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipeän oloinen kommentti tässä yhteydessä. Haluatko avata tarkemmin, mitä tarkoitat sillä?
Looginen ajattelu ei ole pettureiden vahvuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sinunhan täytyy laittaa ranttaliksi selvitellen, mitä puutaheinää palstaäijä kirjoittelee aloituksiinsa. Jos ottaa puukon esiin, niin ehkä aikoo vaan tehdä käristystä, että älä nyt vielä vedä johtopäätöksiä, eli miten muuten tuon välikommentin voi muka ymmärtää? Pointti on siinä, että miksi nähdä näin teatraalisesti vaivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Looginen ajattelu ei ole pettureiden vahvuus.
Onko sinua joskus palstaäijä petetty kun jaakaat tästä aiheesta vai haluatko vain juhlallisesti kokea näin äärimmäisiä tunne- elämyksiä hakevana? Ehkä olet sairaalloisen mustasukkainen myös tuntemattomista ja koet sinulle tuntemattomien naisten pettäneen sinua. Sattuu päähän olla näin älykäs, no ei oikeasti, mutta näihin eräiden kieli poskella visioihin verrattuna ihan heittämällä, ei millään pahalla, olipa kerran tunne oli teoria
- Anonyymi
No tunteilleen ei voi mitään, jos/kun ihastuu varattuun. Mutta teioilleen voi aina tehdä jotain. Mutta siinä on se miksi ainakin ite ihastun usein varattuun, niin on se et koska se on kiellettyä niin se kiinnostaa. Onhan se vaikeaa ja raskasta mut ehkä tää joskus loppuu. Tai sit ei. Ei voi tietää.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi joku noin toimii toistuvasti? Vai onko se niin, ettet haluakaan pidempi aikaista suhdetta, koska varatusta on helpompi päästä eroon kun kyllästyt häneen?
- Anonyymi
Haluisitko mies mielelläsi olla se pahennusta herättävä naapurin rouvien kyntäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku noin toimii toistuvasti? Vai onko se niin, ettet haluakaan pidempi aikaista suhdetta, koska varatusta on helpompi päästä eroon kun kyllästyt häneen?
En minä itsekkään tiedä et miksi niin käy usein. No oon kyllä miettinyt viimeaikoina, että en kyllä välttämättä halua pidempiaikaista suhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko mies mielelläsi olla se pahennusta herättävä naapurin rouvien kyntäjä?
Sori vaan mutta olen nainen. Ja en halua olla sellainen enkä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en noita harrasta naapurisovun däilyttämiseks on mitä luultavammin äärimmäisen vittumaista asua naapurustossa jossa ei tule naapuriensa kanssa toimeen en tie henkilökohtaisesti kun en ole koskaan asunu naapurustossa jossa en tulisi naapurieni kanssa toimeen mä kun en välttele mu mielummin pysyn erossa sellaisista ihmisistä joidenka seurassa en edes halua olla
- Anonyymi
Nuo on niitä toksisia suhteita joista pitää pysyä kaukana, varsinkin jos on niin herkkä kuin ap!
- Anonyymi
Asia selvä. Heitetään tunteet nurkkaan. Koska sä tulet mua panemaan? Voin jättää Markuksen siltä illalta pois.
- Anonyymi
Ps. En sitte kahveja keittele enkä tee ruokia enkä hiero sun hartoita. Teet muuten sit just niiku minä käsken
Ja vettä et sitten täällä käytä mene essolle pesemään mulkkus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. En sitte kahveja keittele enkä tee ruokia enkä hiero sun hartoita. Teet muuten sit just niiku minä käsken
Ja vettä et sitten täällä käytä mene essolle pesemään mulkkus.Tuntuuko siltä palstaäijä, että olet vielä kaikissa sielun ja ruumiin voimissa vai alkaako tuntua, että seinät kaatuu päälle siellä studiossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vettä et sitten täällä käytä mene essolle pesemään mulkkus.Voi olla vaikiaa ei taida olla yhtään essoa enään olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vettä et sitten täällä käytä mene essolle pesemään mulkkus.Joutunet jonkun tohvelisankarin ehtiin joka on suostuva alistumaan
- Anonyymi
Mä en varattuihin koskis enää ikinä. Kerran olin toinen nainen vähän aikaa. Tuli niin kovat syyllisyydentunteet, että ei rajaa. Ei kiitos sovi mulle
- Anonyymi
Voisit aloittaa uuden keskustelun otsikolla ”varatut vonkaajat”, koska jos sun miehesi/naisesi hyppii vieraissa, niin ei se ole viaton vietelty ja vongattu uhri, vaan hyvin suurella todennäköisyydellä itse se vonkaaja ja aktiivinen määrätietoinen seksin perässä etenijä. Jotkut naiset/ miehet putoavat tarinaan ja tilanteeseen, mutta eivät ole perhedraamoihin ja pettämisiin syyllisiä. Varmaan helpompaa työntää pää sinne syvälle minne päivä ei paista, ja syyttää muita ulkopuolisia oman liittosi tilasta. Hyvin yleistä, mutta säälittävää.
- Anonyymi
Haha, tuliko syyllinen olo? En ole varattu. Itse taidat olla XD
- Anonyymi
Tää on niin totta. Säälin näitä varattuja pettäjiä, jotka laittaa toisten syyksi oman surkeutensa.
Raukkoja nynneröjä.
- Anonyymi
Hyvältä
- Anonyymi
Oletko metstyöläinen vonkaamisesta puhut...
Metsämakuri oikein. - Anonyymi
Superjuntti
- Anonyymi
En ole varatun vonkaaja, vaan varattu vonkaa minua. Miksi aina syyllistetään viatonta osapuolta.
- Anonyymi
Kun ei ymmärretä että vaikka itse kuinka rakastaa rakastaisi toista ni toinen ei edes välitä kun pystyy pettämään
- Anonyymi
Onkohan sen liiton tila sitten millanen?
- Anonyymi
Jätin erään 24 tammikuus joten ohi
- Anonyymi
Tyhmät harrastaa tyhmiä.
- Anonyymi
Liiton pilaa pettäjä.
- Anonyymi
.·´¯`·. ·´¯·.
__|__
| |__ ╲ ╲ ╲
|ロ | ╲╲ /\~/\
|ロ | ╲ ╲( •ω • )
|ロ | .╲⊂ づ
|ロ | . .. ╲ ╲ ⊃⊃╲
|ロ |___… ╲| ___ ╲|____- Anonyymi
Mä en petä, mä vaan haluan lasketella 😂
- Anonyymi
Harrastaa siis seksiä itsensä kanssa? Masturbaatio on kaunista ja usein parempaa kuin seksi jo kun toisen kanssa.
- Anonyymi
Jos suhteessa olisi kaikki hyvin, ei tarvitsisi nussia muiden kanssa. Miltä sinusta tuntuu kun ukkosia miettii aina jotain toista kun ei muuten kykene sinun kanssa?
- Anonyymi
Sehän vaan kiihottaa, että hän menisi suoraan mun luota rojut reisille valuen naimaan miehensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007