Mitä jos kuvasi olisi PS:n vaalimainoksessa?

Anonyymi-ap

Mitä jos juuri sinun kuvasi olisi persujen vaalimainoksessa?
Mitä seuraamuksia sillä olisi lähipiirillesi , miten perheesi, vanhempasi ja tuttavasi siihen suhtautuisivat ja mitä joutuisivat takiasi kokemaan. Kiusattaisiinko lapsiasi koulussa, olisiko tuttavasi siinä tilanteessa etteivät kehtaisi julkisesti olla tekemisissä kanssasi.
Aina pitää miettiä myös lähipiiriä kun tekee jotakin mikä voi vaikuttaa myös heihin.

27

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos minun kuvani olisi persujen vaalimainoksessa.No siinä menisi läheiset ja ottaisivat etäisyyttä.Minun epäiltäisiin seonneen.Ihmettelisivät miten minusta on tullut rasisti ja" arvomaailmani" olisi sama kuin persuilla.

• Anonyymi

Täytyy sanoa että samat sanat itsellä mutta jos minä olisin tuon virheen tehnyt ja sitten tulisin järkeeni kyllä joutuisi lopettamaan itsensä että tuollaasen mokan ja ehkä liki selvinpäin

• Anonyymi

Se olisi sosiaalinen itsemurha. Kavereistani ihan jokainen ei enää tuntisikaan minua.

• Anonyymi

Jokainen saa nolata itsensä ihan miten haluaa, mitä se kenellekään muulle kuuluu.

• Anonyymi

Kyllä ihmisen pitää aina tekemisissään ottaa lähipiiri huomioon. Eihän se ole oma asia jos vaikka lapsia aletaan kiusata vanhempien edesottamusten takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihmisen pitää aina tekemisissään ottaa lähipiiri huomioon. Eihän se ole oma asia jos vaikka lapsia aletaan kiusata vanhempien edesottamusten takia.

Totta kai lapsetkin leimautuvat, mutta jospa se olisi heille varottavana esimerkkinä heidän elämässään. Onhan näitä sellaisia esimerkkejä alkoholistienkin lapsissa, heistäkin suurin osa häpeää vanhempiaan.

• Anonyymi

Hakisin ruotsista poliittista turvapaikka oikeutta.

• Anonyymi

Kauheaa edes ajatella niitä seurauksia ja ikuista häpeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheaa edes ajatella niitä seurauksia ja ikuista häpeää.

Siinä että olisi Persujen ehdokkaana leimautuisi tiettyyn väkeen ja se leima kulkisi sukupolvien ajan, ainakin jos asuisi pienellä paikkakunnalla.

• Anonyymi

mitä sitten ,olen suomalainen , mutta en perus eli normi suomalainen

• Anonyymi

No ehkä ostarin toriparlamentista voisi saada uusia kavereita lupaamalla hakea niille Alkosta. Mutta jos naama on ollut persujen vaalimainoksessa... ?

• Anonyymi

Henki pois

• Anonyymi

Tollot sukulaiset ylistäisivät ja järkevät pistäisivät välit poikki.

• Anonyymi

Minua kannistettiin jo useampaan otteeseen nimenomaan perussuomalaisten listoille. Siellä ollaan oikealla asialla eikä peräännytä!

• Anonyymi

Homous on persujen oikea ja tärkein asia? Kyllähän kaikkia persuja pidetään nykyisin jonkun sortin homoina tai vähintään homouden suurina fanittajina,

• Anonyymi

Persujen vaalimakkara on parasta

• Anonyymi

Ainoana puolueista pikantti paskanmaku makkaroissa?

• Anonyymi

Jouduin hiljattain puhuttulemaan nuoria. Kantautui minun korviini että puhuivat pojannullikat perussuomalaisten olevan homopuolue ja jotain perseeseen vetämisestä. Tuon ikäisten ei kuulu tuollaisia puhuttavan.

• Perussuomalaiseksi tunnustautuminen voi vaatia rohkeutta ja selkärankaa. Voi todella joutua kestämään kaikenlaista, syrjintää, panettelua ja vihaakin. Perussuomalaisuus ei sovi aroille ja heikoille. Vaaditaan rohkeutta ajatella itse ja myös tuoda ajatuksensa esiin. Ihminen on laumaeläin. Monet menevät lauman mukana koska se on helppoa. Monet ajattelevat, puhuvat ja tekevät sitä mitä käsketään ja menevät valtavirran mukana. Suomi on kuitenkin (vielä) vapaa maa. Sentään persuna ei tarvitse henkensä puolesta pelätä. Kun ajattelee, puhuu ja kirjoittaa sen, minkä tuntee todeksi ja tekee pelotta sen, minkä kokee oikeaksi ja kun vielä säilyttää tolkun ja maltin niin voi kulkea tässä inhassa maailmassa pää pystyssä ja selkä suorana. Itsetunto säilyy ja samalla voi tuntea olevansa vastuullinen demokraattisen yhteiskunnan kansalainen. Voi tuntea olevansa edes jotenkin samanarvoinen niiden menneisiin sukupolviin kuuluvien kanssa, jotka ovat puolustaneet tätä maata ja vapautta henkensä uhallakin.

• Anonyymi

"Sentään persuna ei tarvitse henkensä puolesta pelätä. "

Et sitten ole kuullut vasaroinnista? "Teille olisi lähetys puoluetoimistolta ..."

• Anonyymi

Perskärpäsiä pyörisi ympärillä ja muut kaikkoaisivat.

• Anonyymi

mitäpä jos olisit pride marssilla ja siitä olisi kuva 🤣🤣🤣

• Anonyymi

On kivempakin tapoja nolata itsensä kuin kuva persujen vaalimainoksessa.

• Anonyymi

Kyläläiset kävisivät takuuvarmasti käsittelemässä kuvani ulosteilla, täällä maalla on todella vaikeaa olla perussuomalainen.

• Anonyymi

Tervetuloja perusperccen! On oersujen mainos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52