Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

74

3225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun puolesta saa lopettaa koko ohjelman. Voiko olla niin tyhmiä ihmisiä,että katselee, ei paljon järki päätä pakota. Mutta kuvaa hyvin suomen kansaa, näin tyhmiä me ollaan. Tätä kansaa on helppo johtaa, kun puoli kansaa on televisiosta riippuvaisia, menisivät töihin, muttei tuolla älykkyydellä. Ylen ohjelmat on kaikki kopioita jo vuosia sitten näytetyistä ulkomaalaisista ohjelmista ja täällä ollaan aina 10-20 vuotta jäljessä.

• Anonyymi

Katson sohvaperunoita. Olenko tyhmä ja työtä vieroksuva? Töitä olen tehnyt 40 vuotta, koulujakin käynyt muutakin kun kiertokoulua. Mukavampi tätä ohjelmaa on katsoa kun jotain nykyajan "naimaohjelmia"

• Anonyymi

Sinähän se järjen jättiläinen oletkin, meinaat että hömppäohjelmia katsovat ovat pelkkiä työttömiä?? Urbo, niitä katsovat ihan kaikki, myös vanhukset. Sinä taasen kuulostat jotenkin simppeliltä vaikka yrität esittää muita parempaa. Ja, jos omaisit päättelykyvyn tajuaisit ettei Suomi ole tullut jälkijunassa enää vuosikymmeniin. Täällä kaikkein typerimmät villitykset kuten woke omaksutaan saman tien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katson sohvaperunoita. Olenko tyhmä ja työtä vieroksuva? Töitä olen tehnyt 40 vuotta, koulujakin käynyt muutakin kun kiertokoulua. Mukavampi tätä ohjelmaa on katsoa kun jotain nykyajan "naimaohjelmia"

...eikö sohvaperunoissa juuri katsota temppareita ja muita outoja "sdp-approved" ohjelmia.

• Anonyymi

Sama juttu mainoskanavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se järjen jättiläinen oletkin, meinaat että hömppäohjelmia katsovat ovat pelkkiä työttömiä?? Urbo, niitä katsovat ihan kaikki, myös vanhukset. Sinä taasen kuulostat jotenkin simppeliltä vaikka yrität esittää muita parempaa. Ja, jos omaisit päättelykyvyn tajuaisit ettei Suomi ole tullut jälkijunassa enää vuosikymmeniin. Täällä kaikkein typerimmät villitykset kuten woke omaksutaan saman tien.

Et ymmärrä wake sanaa eikä ymmärrä muut muumiotkaan.

• Anonyymi

Kyllähän sohvaperunat on hyvä ja nopea kattaus menneen viikon tv ohjelmista.
        Turha nälviä katsojia ohjelman seuraamisesta.
        Tosi on.

• Anonyymi

Julkisuus houkuttaa, onhan näitäkin "sohvaperunoita" ollut muissakin ohjelmissa, eli kun yhteen pääset, tyrkytä itsesi KAIKKEEN MAHDOLLISEEN, kanna seuraukset, älä valita 7 days mm. paskalehdissä.

• Anonyymi

Tasan samat sanat sanon!

En ole kertaakaan katsonut, ohjelmien mainonnasta, joka sekin täysin järjettömissä mittasuhteissa, olen sen verran nähnyt että voi tätä tyhjäpäisyyttä mihin Suomen kansa tyytyy!
        Lisäksi tämä kaikkialle tarvittava Suomen ainoa pätevä esiintyjä, Janne Kataja!

Voi hyvää päivää miten meitä aliarvostetaan!!!!!

• Anonyymi

Tasan samat sanat sanon!

En ole kertaakaan katsonut, ohjelmien mainonnasta, joka sekin täysin järjettömissä mittasuhteissa, olen sen verran nähnyt että voi tätä tyhjäpäisyyttä mihin Suomen kansa tyytyy!

• Anonyymi

Tasan samat sanat sanon!

• Anonyymi

Tasan samat sanat sanon!

• Anonyymi

Tasan samat sanat sanon!

En ole kertaakaan katsonut, ohjelmien mainonnasta, joka sekin täysin järjettömissä mittasuhteissa, olen sen verran nähnyt että voi tätä tyhjäpäisyyttä mihin Suomen kansa tyytyy.

Voi hyvää päivää miten meitä aliarvostetaan!

• Anonyymi

Tasan samat sanat sanon!

En ole kertaakaan katsonut, ohjelmien mainonnasta, joka sekin täysin järjettömissä mittasuhteissa, olen sen verran nähnyt että voi tätä tyhjäpäisyyttä mihin Suomen kansa tyytyy.

Voi hyvää päivää miten meitä aliarvostetaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan sinä köyhä näköjään rahallisesti ja myös henkisesti.
        Hommaa kunnon vehkeet ja heitä ne sota-ajan laitteet jo roskiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...eikö sohvaperunoissa juuri katsota temppareita ja muita outoja "sdp-approved" ohjelmia.

Sohvaperunoissa katsotaan laajaa ohjelmistoa. Harvemmin temppareita. Ehkö et ole katsonut koko ohjelmaa vai onko sinulla näkemisen ymmärrys vaikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan sinä köyhä näköjään rahallisesti ja myös henkisesti.
        Hommaa kunnon vehkeet ja heitä ne sota-ajan laitteet jo roskiin.

Tulen toimeen ihan itse ansaitulla omaisuudella. En millään tukiaisilla joilla ehkä sinä. Henkisesti olen ns. normaali. Ei ainakaan kukaan vielä ole sanonut suoraan tai takanapäin muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko kansakunta vaipua niin alas että tällainen ohjelma äänestetään vuoden parhaaksi? Hävettää olla suomalainen !!!

• Anonyymi

voiko pösilömpää olla toiset kattoo ko toiset kattoo televisioita. tsiisus.

• Anonyymi

Onkomainoskanavilla olla muuta kuin 15 kertaa uusittua höppää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkomainoskanavilla olla muuta kuin 15 kertaa uusittua höppää.

Joka vitun kanavalla tulee viikossa yksi siis yksi uusi jakso/ohjelma ja sitten siitä näytetään viikon ajan eri "kanavoilla = saman tuotantoyhtiön eri kanavilla" joita on ihan vitun turhaan 20 kpl:tta, samat ohjelmat pyörivät päivittäin KOKO VIIKON, mitä helvettiä!!!, kymmenen uutta ohjelmaa viikossa ja shitten koko viikon uusintoja = jee, voi vittu!!!!

• Anonyymi

Alunperin englantilainen formaatti,josta on YLE tehnyt oman versionsa.

• Anonyymi

Katsooko joku Sohvaperunoita?? Oikeasti???!!!

• Anonyymi

Ja katsooko joku ihan oikeesti Iholla ohjelmaa??

• Anonyymi

Juuri äsken katsoin! Mukava leppoinen ohjelma. Missä nähdään tavis ihmisiä, eikä huomion hakuisia tyrkkyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idioottisempaa EI ole, EN KATSO, harkimot EI KIINNOSTA!!(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri äsken katsoin! Mukava leppoinen ohjelma. Missä nähdään tavis ihmisiä, eikä huomion hakuisia tyrkkyjä.

Duutsonit on tyrkkyjä. Sen takia en tuota ohjelmaa katso kun rupeaa vituttamaan se kakin ukon pärstä.

• Anonyymi

Ohjelman uudet jaksot näytetään nykyään ensiksi TV1:ssä, jossa se korvasi hyvän, suoran keskusteluohjelman nimeltään Perjantai. Surkeaa ohjelmapolitiikkaa.

• Anonyymi

Sehän se nyt vasta paska ohjelma olikin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se nyt vasta paska ohjelma olikin!

Perjantai oli hyvä. Uusi perjantai myös.

• Anonyymi

Ylen ohjelmapolitiikka on tosi huonoa. Niitä ei viitsi katsoa.Ylessä on paljon kirveellä töitä,Yle-vero pitää poistaa mahdollisimman pian tai pienentää paljon.Kannatan kansalaisaloitetta "Yle kuriin nyt*,olen liikuntakyvytön invalidi, katson vain uutiset ja sään Yleltä, onneksi on netti josta voi katsoa muualta mielenkiintoisempaa ohjelmaa.

• Anonyymi

YLE:n ohjelmat juuri ovat hyviä.

Itse en oikeastaan juuri katso muita kanavia. Melkein kaikissa ohjelmissa tehdään ruokaa tai kilpaillaan siitä, tehdään remontteja, kilpaillaan vuorilla tai autiosaarilla, ostetaan loma-asuntoja etelästä eli pelkkää halpaa sälää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en oikeastaan juuri katso muita kanavia. Melkein kaikissa ohjelmissa tehdään ruokaa tai kilpaillaan siitä, tehdään remontteja, kilpaillaan vuorilla tai autiosaarilla, ostetaan loma-asuntoja etelästä eli pelkkää halpaa sälää...

Persuja tietysti YLE ärsyttää, koska siellä paljastetaan persujen valheet... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ka taas Persut.

• Anonyymi

Invaliidille sopiikin mainos tissi ja naintiohjelmat.tuskin olet isotuloinen jotka maksaa yleveroa. Keneltä ottaisit sen veron joka jäisi Yleltä saamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä muuta hömppää.miehen puolikasta ,simsonia,rillit huurussa,frendit, leijonan luola,tarhapäivä ym
        N 5 kertaa viikossa samat osat vaihdellen kanavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai.

• Anonyymi

Ja mites teidän persupelle ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Invaliidille sopiikin mainos tissi ja naintiohjelmat.tuskin olet isotuloinen jotka maksaa yleveroa. Keneltä ottaisit sen veron joka jäisi Yleltä saamatta.

Ei tarvitse olla kovinkaan isotuloinen, kun pitää maksaa yleveroa, minäkin eläkemummo maksan.
        Sohviksissa on puolet maahanmuuttoviraston kautta Suomeen ja sohville kulkeutuneita.
        Joskus oli yksi mustikainen neljää meikäläistä kohden, nyt on jo lähemmäs puolet.
        Seuratkaapa mainoksia, siellä on pistetty tuulemaan, mustikaisia on palkattu mainoksiin ihan urakalla.
        Perheissä on valkoiset vanhemmat, kersat ovat mustakäkkäräpäitä. Kummallista.
        Muuten, mikä on vilkkain turistipaikka? No se on maahanmuuttovirasto.

• Anonyymi

Yleä johtaa kokoomus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleä johtaa kokoomus!

Taksiyhtiötäkin johtaa monesti pottunokka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ka taas Persut.

Persu on persu vaikka voissa paistais (vanha sanonta sota-ajoilta).

• Anonyymi

Merja Ylä- Anttilalle POTKUT !

Yle haisee kommunismille

• Anonyymi

Anttila on kokoomukselainen.

• Anonyymi

Merja Ylä- Anttila & Palander kihloihin !

• Anonyymi

Juu noinhan on samaa sarjaa.

• Anonyymi

Kalle diggaa tisseistä !!

• Anonyymi

Eikö Ylen pitäisi säästää ja tällästä p.lähetetään parhaaseen aikaan voi
      V

.

• Anonyymi

Mene nukkumaan.

• Anonyymi

POIS TUOMMOISET ROSKAOHJELMAT!

• Anonyymi

Tissi ja piluohjelmat ja lapselliset kilpailut pois mainoskanavilta. Sitten voisi katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tissi ja piluohjelmat ja lapselliset kilpailut pois mainoskanavilta. Sitten voisi katsoa.

Yle ei ole mainoskanava!

• Anonyymi

Sohvaperunat on kyllä tosi hyvä ohjelma, tulee hyvälle mielelle.

• Anonyymi

No minnuuha nää soffaperunoijat ei haiddaa! :D Ihan hyvää viihdet, sillee vähä niiku tube reaktiot joihinki videoihi mutta tällä kertaa reagoidaa töllöstä tulevii ohjelmii! Ei hullumpi formaatti! :)

• Anonyymi

Televisiosta ei ole pakko katsoa MITÄÄN . Sen saa sammutettua!
      Itse katson pääosin YLE:n kanavia, joilla hömppäformaatteja on vähemmän. Asiaohjelmat ja dokumentit kiinnostavat.
      Myös Sohvaperunat tulee välillä katsottua. Heitä voisi laittaa vaihtoon nopeammin. Monella kommentit ennalta-arvattavia.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.yle on hyvä.

• Anonyymi

Jep, viaplay, Netflix riittää, no uutiset Yleltä, maikkariltä ei mitään, tylsiä uusintoja kaikilla 3,6, 33 kanavilla, paskaa saa pyytämättäkin.

• Anonyymi

Hyvä ohjelma! Vain Tohtori Paise pärjää ko. sarjalle.

• Anonyymi

Uusintoja!!

• Anonyymi

Kaivetaan ne tv:n paskimmat ohjelmat ja istutetaan koko vähemmistökirjo niitä katsomaan ja kommentoimaan, sitten vou kotisohvilta seurata noita mitä pullaa kelläkin on ja mitä matuilla päällä.

• Anonyymi

Ououou.

• Anonyymi

Katsooko joku Kaunareita, oikeasti?Katsooko joku A-Studiota,oikeasti?No ei kai väärästikään.

• Anonyymi

Ylen ohjelmat on huonoja, hyvä kun Alfatv aloittaa uudelleen.

• Anonyymi

Ja mitäköhän hyvää tarjontaa on "henki tv:llä" olisko 5 vuotta vanhat tango markkinat, tai 15 vuotta vanhoja "lauantaitansseja", mikä ohjelma olisi tätä päivää???, pelkkä humppa ei kiinnosta, eikä Soini läskin huuhaa paskapuheet, että näin.

• Anonyymi

Jos voi valita niin katson Sohvaperunoita paljon ennemmin kuin tyrkkyjä tatuoituja turbohuulia joita liikaa ruudussa puolialastomina heiluu.

• Anonyymi

Mikä ihmeen YLE ja kuka sen omistaa ?

• Anonyymi

Käsikirjoitettu ohjelma. Kun uusi ohjelma alkaa, kaikki sanovat ja iloitsevat, ai tää on hyvä, jippii. Sanat laitettu suuhun. Ihan liian innokkaita ja jotkut näyttelevät, ihan karvat nouseen pystyyn.

• Anonyymi

Olet siis yksi suurimmista faneista, kun olet tuonkin "selvittänyt"
        On se minusta kin hauska ohjelma

• Anonyymi

Typerin ohjelma jonka olen koskaan nähnyt!
      Ihmiset katsoo TV:stä kun toiset katsoo TV:tä???
      Joka tuota katsoo niin pitäisi hankkia elämä ja mennä hoppua hakemaan apua masennukseen.

• Anonyymi

Tämmöiseen paskaan YLE-veroa kerätään!

• Anonyymi

Vai katsojien suosikki.
      Eipä ole minulta kysytty.

• Anonyymi

ylen kanavajohtajat saa tappaa Super mariossa

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe