tehoa RAV4 moottorissa kun siinä on tuplaputket, onko V6-moottori, kulkeeko kovaa? Kuinka paljon maksaa?
Kuinka paljon oikein on
14
219
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo taitaa olla sama moottori mikä on Tudrassa ja ne ovat täysisä susia.
https://pressroom.toyota.com/toyota-recalls-certain-toyota-and-lexus-vehicles/
https://www.caranddriver.com/news/a61708841/toyota-tundra-lexus-lx-engine-replacement-recall/ - Anonyymi
On hurjasti tehoa!!
- Anonyymi
huiput aina vain 180 joten litraisella koneella oleva Polo tai Oktaavia menee kepeästi ohitte.
- Anonyymi
Vigawageneissa niitä ongelmia riittänee ilman sitä kolmipyttyistä ruohonleikkurin konettakin. Ostamaan en ainakaan ryhtyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vigawageneissa niitä ongelmia riittänee ilman sitä kolmipyttyistä ruohonleikkurin konettakin. Ostamaan en ainakaan ryhtyisi.
Terolla meni taas Toyotan surkeus ihon alle ja ei kun kiukuttelu päälle.
- Anonyymi
heh ajatko paljonkin yli 180 km/h ? ehkä unissas, suomessa suurin sallittu nopeus 120 km/h,
- Anonyymi
Miksi Toyota on ylivertaisen kesyävä automerkki?
- Anonyymi
Koska se nöyrtyy paremmille merkeille niin helposti.
- Anonyymi
Monessa autossa toinen putki on feikki, höyryä tulee vaan yhdestä reiästä
- Anonyymi
Toyota on halpa korjata!
Corolla-kuski yritti vaihtaa nelosvaihteelta viitoselle – polttomoottori leikkasi kiinni sekunneissa ja loppulasku kohosi yli 38 000 euroon
Huom. Yritti vaihtaa?!? Ei taida Toyota osata tehdä vaihteistoa niin et vaihtaminen onnistuisi?
https://www.is.fi/autot/art-2000010426223.html
Miten se nyt noin hajosi? - Anonyymi
+300hp RAV4:ssä on riittänyt ihan sopivasti. Ei se raketti ole mutta mukavan joutuisa kiihdytyksissä. Suora 2.5L nelonenhan tuossa on.
- Anonyymi
No 6 sek sataseen on ihan raketti nykyisinkin, suurin osa autoista kiihtyy 10 sek tai yli. Ja kun miettii auton tiloja, nelivetoa ja 5-6 kulutusta ajoakku "tyhjänä" niin plugari-Rav4 on oiva kokonaisuus. Ei ihme että myy hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 6 sek sataseen on ihan raketti nykyisinkin, suurin osa autoista kiihtyy 10 sek tai yli. Ja kun miettii auton tiloja, nelivetoa ja 5-6 kulutusta ajoakku "tyhjänä" niin plugari-Rav4 on oiva kokonaisuus. Ei ihme että myy hyvin.
Ihan ripeä se on ja ei jää liikenteessä jalkoihin missään tilanteessa mutta ei sitä voi verrata näihin 400hp+ täyssähköautoihin joissa tehoa ja kiihtyvyyttä onkin sitten jo ihan eri tavalla.Onko se tarpeellista? ei ole mutta on se kyllä mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 6 sek sataseen on ihan raketti nykyisinkin, suurin osa autoista kiihtyy 10 sek tai yli. Ja kun miettii auton tiloja, nelivetoa ja 5-6 kulutusta ajoakku "tyhjänä" niin plugari-Rav4 on oiva kokonaisuus. Ei ihme että myy hyvin.
80-luvulla 10 sekunnin alitus oli kovaa tavaraa. Nylyisin sen alittavat oikeastaan kaikki, paitsi jotkut pienet hinta alkaen halpikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010