vihdoin keksinyt, että parasta mitä Lieksassa voi tehdä on lepäillä. Työn tekoon, millaiseen tahansa, käytetty aika on ajan tuhlausta. Aamulla kello 11 jälkeen herättyä pitää keitellä kahvit ja haukata jotain ja sitten jatkaa lepoa.
Eilen ompelin napin paitaan ja harmittaa vieläkin kun meni tunti ihan hukkaan.
Lieksalaisena syvästi ajattelevana olen
39
345
Vastaukset
- Anonyymi
Työskenteletkö kaupungin johto tehtävissä?🤔
- Anonyymi
Todennäköisesti johtoporsas etätyössä täydellä palkalla.
- Anonyymi
Kyllä lieksalaenen tarvii paljon lepoa ja huilausta. Ei sitäjaksa olla kahellla jalalla uamusta iltaan.
- Anonyymi
Johtuu suurista ja erittäin älyllisistä ajatuksista tuo lieksalaisten jatkuva väsymys. Sehän on ymmärrettävissä ettei mihinkään muuhun, ei pieninpäänkään toimintaan, riitä sen jälkeen voimat kun on työstänyt nerokkuuksiaan! Täsmälleen sama ongelma oli nyt jo edesmenneellä Kiihtelysvaaran asukkaalla aikoinaan. Hänkin sanoi ihmisten puhuvan ettei hän tee yhtään mitään, mutta hän ajattelee niin paljon ettei muuhun jää aikaa!
- Anonyymi
Lisäksi lieksalainen tarvitsee myös pirccaa ja sipuliteemakkaraa 700g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu suurista ja erittäin älyllisistä ajatuksista tuo lieksalaisten jatkuva väsymys. Sehän on ymmärrettävissä ettei mihinkään muuhun, ei pieninpäänkään toimintaan, riitä sen jälkeen voimat kun on työstänyt nerokkuuksiaan! Täsmälleen sama ongelma oli nyt jo edesmenneellä Kiihtelysvaaran asukkaalla aikoinaan. Hänkin sanoi ihmisten puhuvan ettei hän tee yhtään mitään, mutta hän ajattelee niin paljon ettei muuhun jää aikaa!
Henkinen työ on raskaampaa kuin ryskätyöläiset uskovatkaan!
Voimien säästämiseksi äiti antoi pankolle pissasankon ettei minun tarvitse keskeyttää ajattelua ja tuhlata turhaan voimia vessareissun takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen työ on raskaampaa kuin ryskätyöläiset uskovatkaan!
Voimien säästämiseksi äiti antoi pankolle pissasankon ettei minun tarvitse keskeyttää ajattelua ja tuhlata turhaan voimia vessareissun takia.Lisää helppoutta saat kun laitat pysyvästi muoviletkun heppiin kiinni ja toisen puolen ikkunasta ulos, niin säästyy itseltäsi sankolle nousemisen vaiva ja äidiltäsi aikaa kuljetella sankkkoa nurkan taakse. Silloin jää enemmän saikaa vellin keittoon ja muuhun palvelustyöhön.
- Anonyymi
Se kun lepäilee työiän, niin ei kerry eläkekään. Onneksi siinä vaiheessa tulee jo alkoholidementia ja korjaa. Voi tötterehtiä takuueläkkeellä.
- Anonyymi
Mitä väliä eläkkeellä jos on rahaa pankissa.
- Anonyymi
Hölmö mies. Uneksii eläkkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmö mies. Uneksii eläkkeestä.
Hölmö uneksii ja ei tiedä onko eläkkeellä enää elossa.
- Anonyymi
Minä keksin tuon tosiasian jo nuorena ja sistä olen koettanut leksalaiseen malliin nouvattoo.
- Anonyymi
Hyvä kun joku töissä käy, mistä sossu muuten rahansa saisi.
- Anonyymi
Hoh hoi, kylläpä alakokin ramasemaan ja haakotuttaa ihan mahottomasti.
- Anonyymi
Ettoneaika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettoneaika.
Ollaan jo puhuttu liikaa työn teosta jätetään se toisille 🥱
- Anonyymi
En ole vuosikausiin yöllä laskeutunut uunin pankolta vettä heittämään koska päästän tipan kerralla housuun. Äkkiä se kuivuu ja jääpi aikaa hyvään uneen ja mietiskelyyn
- Anonyymi
Minä laskin juuri alleni, en kuitenkaan jaksa mennä pesulle.
- Anonyymi
Lieksa palstan kirjottajilta löytyy niin syvällisiä ja filosofisia aloituksia ja kommentteja jalkoväliin ja sateenkaari ajatteluun liittyen että luullis jonkunlainen keksijä porukka löytyvän ja johonkin päin maailmaa näistä sankareista.
- Anonyymi
Lieksalaisen keskivertoelämänkaari on se, että syntymän ja kuoleman välisenä aikana syödään, påscotaan juopotellaan satunnaisesti ja lepäillään ja laiskotellaan kunnolla. Muuta siihen ei oikein taida mahtuakaan.
- Anonyymi
Kylläpä siihen elämänkaareen mahtuu lieksalaisten miljoonia runkkauksia!
- Anonyymi
No ei mahdu ainakaan työntekoa, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mahdu ainakaan työntekoa, ei.
No ei kai sitä nyt kaikkea ehdi...
- Anonyymi
Eikä sovi unohtaa myöskään kunnon ravintoa ja nesteytystä!
Keskiverto Lieksalainen on kuitenkin hereillä melkein 8 tuntia vuorokaudesta ja se vaatii paljon energiaa. - Anonyymi
Sossussakin käydessään joutuu istumaan. Miksi siellä ei jonottajille ole petipaikkoja.
- Anonyymi
Lieksa Pride ja Lieksa Kirkko Pride sekä muut Lieksan Gay tapahtumat ovat tulleet suosituiksi.
- Anonyymi
"Työskenteletkö kaupungin johto tehtävissä?🤔"
Kyllä työskentelen kaupungilla jatkojohtona. - Anonyymi
"Keskiverto Lieksalainen on kuitenkin hereillä melkein 8 tuntia vuorokaudesta"
Tuo on kyllä paljon vaadittu, ihan liikaa.- Anonyymi
Ei sitä tiiä! Voi sitä joku poikkeus mahtuu lieksalaisiinkiin, mutta siinä pittää hänen toine vanhempi olla muista kunnista lähtösi.
- Anonyymi
Neljännen sukupolven työttömänä voin kertoa että myös pojastani on kasvamassa kunnon mallikansalainen ja työtön.
- Anonyymi
Ööörrhhgääää... pilluuu... Lääääähh...!!!
- Anonyymi
Lieskan lehti tutustumassa pancolla makailijaan..
https://aijaa.com/SZ7ABn - Anonyymi
Heräsin tuossa varttitunti sitten ja kyllä jo väsyttää.
- AnonyymiUUSI
Ei siinä muu auta kuin mennä muata, niin muutkin Lieksassa teköö.
- AnonyymiUUSI
Päevät ma-ke makoon oikeella kylellä. Sitten kiännän kylykee laavantaehen asti. Sillon minä nousen ja käyn qusella. Sunnuntaena vähäsen palastelen jotta jaksaa tuas viikon muata.
- AnonyymiUUSI
Eilen näytettin Ylellä, kun 90-luvulla ihmiset osoittivat kaduilla mieltään ja plakaateissa luki "haluamme työtä", nykyään ei voi kuvitella moista tapahtuvan.
- AnonyymiUUSI
Ne mielenosoittajat ei ainakaan lieksalaisia olleet!🤣
Silloinhan kylteissä olisi lukenut "haluamme työttömyyttä, työtön voittaa aina."
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995