tuhmeliini. Tiedät varmaan, että en voi ottaa yhteyttä 😂 Siinä olisi liikaa ironiaa. Ja joudut muutenkin hätyyttään ei-toivotumpia pois 😄 Sivusta katsoen ei ole helppoa olla suosittu. Pusu silti täältä jostain suloiselle 😘
Tuhmia eleitä näyttävä
23
456
Vastaukset
- Anonyymi
Veronika ja Susi ne yhteen soppii huomenna pannaan pussauskoppiin, tuon naisen tyylin tunnistaa niin helposti. 🤣🤣❤️❤️❤️❤️ Mut rakkautta teille yllin kyllin :) Eikä sun tarvi pelätä muita naisia, ei ole huoleti vaan. 🍒 on ainut ehkä joka vähän sun kans kilpailee. Saa nähdä miten teidän käy.
- Anonyymi
En tunne mainitsemiasi henkilöitä. Kiitos kuitenkin toivotuksista, rakkautta meillä on. Se lukee tuolla rivien välissä ❤️ ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne mainitsemiasi henkilöitä. Kiitos kuitenkin toivotuksista, rakkautta meillä on. Se lukee tuolla rivien välissä ❤️ ap.
Ja lehmät lentää mutta antaa olla, olkaa rauhassa ja rakkaushan se tärkein ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tunnisteita, ketä ap tarkoitit? Toi ajoitus, avausviestissä yllätti mua jo silloin… vaikken mä ihmeempiä silloin, mut jännitti ( tiedät miksi ) joten venyttelin itteäni kun en voinut suoraankaan katsoa vaikka teki mieli 🫶🏼
- Anonyymi
Ei ole naisia saisi olla
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Just joo taas kahvittele keskenäs jatkossa vaan
- Anonyymi
Nassesetä on nyt hyvin hyvin vihainen.
- Anonyymi
Eikö ole taaskaan mennyt ruakottomat puheet niinku aina ennen joojoo- miesten kanssa? Harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole taaskaan mennyt ruakottomat puheet niinku aina ennen joojoo- miesten kanssa? Harmi
Säälittäviä noi sun tekemiset. Niiku miehes ja naiseski. Harmi. Sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittäviä noi sun tekemiset. Niiku miehes ja naiseski. Harmi. Sulle.
Onko mulla joku posse? En tiennyt tätä ennen kun kerroit, jee
- Anonyymi
On tämä rallia on. Älä tähän toki lopeta seksin harrastamista. Kaikkea hyvää😘
- Anonyymi
Näytinks mä keskaria vai mitä näytin?
- Anonyymi
Tota noin, jos olet joskus päässyt näyttämään käsimerkkiä jollekin, niin mitähä palstasetä sillä tiedolla tekee?
- Anonyymi
On täällä herkkukaupassa muutenkin vaikea valita makeeta namusii kun hetkeks herpaantuu niin on jo sormi hattarassa.
- Anonyymi
No niin apsetä namuhyllyllä marketissa nuorisokaisten keskuudessa👍
- Anonyymi
Sä lupaat vaan 😔
- Anonyymi
hyödynnetään ketjuasi, Jenni se yhteistyötarjous meni jo, olisitte maksaneet Jouluksi tai edes silloim tammikuun eka viikko. Nyt ei enää kiinnosta. Muut jutut ja muille myydään jos myydään. Ja maksatte silti.
- Anonyymi
Mitä tuhmia eleitä näit? Milloin? Mikset voi ottaa yhteyttä, ai vastata viestiini?
- Anonyymi
Oisko vaikka varattu tai jotain vastaavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pelkkä kiusantekijä ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös viesteilemällä asiat selviä kun ei tilanne täälläpäin oo niinkuin näyttää. Jos ap viesti tarkoitettu jolle lähetin viestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sulla aika kuluu palstaäijän ihmis_suhteita pähkäillessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995