Mutta kumpi sen antaa ja kumpi tarvitsee enemmän?
Luulenpa, että tarvitset nyt halauksen minulta
44
702
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitsisin kokonaan nyt.
- Anonyymi
Molemmat tarvitsee yhtä kipeästi. 🫂🫶
- Anonyymi
Nyt pääsee itku ku on nii ikävä... ♥️
- Anonyymi
Itketään molemmat. Itketään myös silloin kun viimein kapsahdetaan toistemme kaulaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itketään molemmat. Itketään myös silloin kun viimein kapsahdetaan toistemme kaulaan.
Tiedä sitte häntä, onko ikinä ennenkään simmut kostunut mun takia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä sitte häntä, onko ikinä ennenkään simmut kostunut mun takia...
Älä nyt, on toki.
- Anonyymi
Mietin tätä tänään.
- Anonyymi
Haliiiiiii🤗
- Anonyymi
Mietin samaa tänään❤️
- Anonyymi
Mielessäni halaan häntä usein. Viimeksi kun näin, niin jälkeenpäin tajusin miten paljon häntä haluan halata. ❤️
- Anonyymi
Ihan sama minulla. Viimeksi kun näin, piti oikein taistella sitä vastaan etten vain mennyt ja halannut.
- Anonyymi
Niin. Ilman rooleja, vain kaksi ihmistä. Sekunnin ajan mietin.
- Anonyymi
Mä haluan painautua häneen mieheen kiinni. Ei hänen tarvitse edes halata, jos mä saan vaan olla kiinni hänessä.
- Anonyymi
Saat ottaa minut nainen. Muist, että mulla on kuudesti laukeava vehje. Voidaan nauttia yön yli ja jää vielä aamuunkin pikku paukkuja!
- Anonyymi
Ei. Jos ihmistä ei ole olemassa, ei ”ihminen” tarvitse halausta. Todellakaan!
- Anonyymi
Kerro toki heittomerkeistä.
- Anonyymi
No niinpä. Mutta kuka mua halais? Unelmat murskattu. Ja ote lipsuu💔
- Anonyymi
Kenen sinä haluaisit halaavan sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen sinä haluaisit halaavan sinua?
Erään miehen johon oon ollu rakastunut jo kuukauden ajan. Ja se tunne kasvaa päivä päivältä. :) ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Halataan nainen ja aletaan seurustelemaan. Liikutaan paljon, tanssitaan ja ollaan aina kavereita. K mies toivoisi sinusta hyvää ystävää.
- Anonyymi
Siis et ole hän, joten en voi. Kivat illat kuitenkin sinulle🤩
- Anonyymi
Ketä kaipaat? 1 kirjain?
- Anonyymi
En halua halausta keltään joka ajattelee että olen mitättömyys.
- Anonyymi
Molemmat kaipaamme halia uskoisin
- Anonyymi
Both
- Anonyymi
Vain häntä haluisin halata.🩵
- Anonyymi
Tekisi varmasti hyvää molemmille.
- Anonyymi
Uskon myös tähän 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon myös tähän 🤩
Juuri noin
- Anonyymi
Mitä se tulee olemaan kun kuukausia ja kuukausia odottaa sitä ekaa halausta.. tunteikas ja kaunis hetki vähintään.
- Anonyymi
Tulee varmasti sellainen olo kuin tulisi kotiin.
- Anonyymi
Kun nähdään maanantaiaamuna, niin voisitko silloin halata minua? Tai edes taputtaa olkapäälle pari kertaa? Tarvitsen sitä. 🧤
- Anonyymi
Tää vois kyllä jo aiheuttaa jotain kommenttia, kun tähän asti kukaan ei ole sanonut mitään, katsonut vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää vois kyllä jo aiheuttaa jotain kommenttia, kun tähän asti kukaan ei ole sanonut mitään, katsonut vain.
Miksi joku kommentoisi? Ei ole ollut puheita, näin minulle on kerrottu, kun kysyin. Mehän ollaan vain hyviä työkavereita, vai ollaanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä hiton väliä sillä olisi, jos joku kommentoisi? Puhukoot mitä lystäävät, ei vaikuta minuun. Vaikuttaisiko se sinuun?
- Anonyymi
En viitsi vastata mitään.
- Anonyymi
Näiden kirjoitusten perusteella teidän kaivatut istuu jossain elinkautista.
Kaikki odottaa heidän vapautumistaan.
Että tämmönen saitti.- Anonyymi
Ei istu ehkä voi monen istua ken tietää mutta oma kaivattu ei
- Anonyymi
Näin fundeerasit aamuyöstä ja työstit jotakin
- Anonyymi
Aina oon ollu herkkä sisältä, mitään muuta oo ikinä väittänyt
- Anonyymi
Halaisin ja rutistaisin häntä, just nyt. 🫂
- Anonyymi
Mä tartteisin halin. Niin, että mua halattais, pidettäis lähellä ja saisin vaan painaitua vasten ja tuntea kädet ympärilläni. Et sais hetken olla vaan heikko ja joku rakastaisi silti.
- Anonyymi
Aika suloisesti kuvaat sitä toisen sylissä ja kannateltavana olemisen ihanuutta. Toivottavasti saat pian halia.
- Anonyymi
Toivottavasti yhtä lailla. Toivottavasti elämä on kohdellut sinua tänään hyvin. Toivottavasti olet saanut kokea iloa ja onnea. Ja ennenkaikkea että olisit saanut kokea rakkautta! 💓💓💓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007