En haluaisi, mutta tuntuu että on pakko.
Tänä vuonna tienaan miljoonan
41
443
Vastaukset
- Anonyymi
Raha tuo turvallisuuden tunnetta. Se on tosin viime kädessä jos tilanteet muuttuu pelkkä tunne. Se ratkaisee monta asiaa, mutta sillä ei voi täyttää tosi rakkauden kaipuuta. Voit ostaa seuralaisen, tasokkaan seuralaisen, mutta kenenkään sydäntä sillä ei voi voittaa.
- Anonyymi
Ilman rahaa taas ei... no kaikki tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman rahaa taas ei... no kaikki tietää.
En tiedä.. mitä yrität tässä luulotella..???
- Anonyymi
Mä en usko
- Anonyymi
Melkein pakko. Ihmishenget vaan mietityttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein pakko. Ihmishenget vaan mietityttään.
Mitä oikein tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat?
Sitä että teknologia valjastetaan sota käyttöön. Vaikka ei ole alunperin tarkoitettu, mutta historia opettaa. Parempi valjastaa se itse suoraan, jos ei halua menettää työnsä tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat?
Tajuatko yhtään miten maaniselta vaikutat ulkoapäin katsoen kun yrität pakkomielteisesti selvittää jotain tämän puutaheinää puhelevan äijän tekstien kautta? Tenttaa välillä edes vähän järkevämmän tekstin yhteydessä, se voi lisätä mielenrauhaa
- Anonyymi
Eiku sitten jaksamisia työrupeamiin☺️
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Teet super tärkeää työtä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet super tärkeää työtä❤️
Kun ei vaan henki menisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei vaan henki menisi.
Voi Rakas 😞 ❤️
- Anonyymi
Onko raha sinulle tärkeintä?
- Anonyymi
Ei minulle. En koskaan tykännyt ajatuksesta että joku painaa seteleitä ja muut joutuu tanssimaan sen pillin mukaan.
- Anonyymi
Eikö tämä palstaäijän fantasioiva teksti vähän siihen viittaa, että siitä puhe mistä puute?
- Anonyymi
En kyllä tahtoisi, että tekisi vaarallista työtä rahan vuoksi. Mielummin olisi vaikka työtön.
- Anonyymi
Kaunis sydän sinulla. Olisipa kaikilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis sydän sinulla. Olisipa kaikilla..
Kiitos.
- Anonyymi
Tienaatko omalla työllä vai sijoituksilla vai arvalla?
Mitä aiot tehdä euroilla? Muutat turvallisempaan maahan, ostat turvaa, ostat muuta ?- Anonyymi
Niin kannattaa ostaa jotain koska inflaatio!
- Anonyymi
Minä olen aina pärjännyt rahallisesti. En ole erityisen kova rahankäyttäjä. Olen myös tarkka rahoistani mutta joskus myös annan rahaa. Hyväosaisena annan myös hyväntekeväisyyteen.
Minulla on tarpeeksi rahaa. - Anonyymi
Onnistut varmasti, ja se on sinun tarkoitus ja suuntasi. Minä en taida ikinä tuommoisia rahoja nähdä, jotain kuitenkin.
Muistakaa ei olla kateellisia kun alat saamaan hyötyjäsi. - Anonyymi
Minä tienasin viime vuonna yli miljuunan. Ajattelin lepäillä tämän vuoden laagereilla. Heineken ja Tuborg ja varmaan jotain kotimaistakin lageria.
- Anonyymi
Otatko kisan kuka saa ekaksi valmista? Arvaan Lauri boy ja nallet :)
- Anonyymi
laittaisitko vauhtia, löysin jo talon ja autokin pitäisi ostaa ja hoitaa nuo laskut. Ja täyttää ruokakaapit ja vielä pitäisi tänä vuonna tehdä 1- 2 matkaa, työt jo aloitettu :) jee! Mutta pitäisi saada pariin hommaan vielä ne jutut. Tuottavat sitten kivasti.
Kauan teillä kesti 10 vuotta? Olen siis aika huippu!! - Anonyymi
voitte tulla sitten stressilomalle tänne :)
- Anonyymi
minä sain lohdutuspalkinnon :)
- Anonyymi
:D siis saitko lohdutuspalkinnon ja miljuunan vai pelkän lohdutuspalkkion?
- Anonyymi
Niin sinähän et muuhun kykene kun rahan hankintaan. Siinä on sun arvos.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Ei vois vähempää kiinnostaa tollaset tyypit.
- Anonyymi
Täytyy olla hyvä duuni,et miljoonan tienaat! Meinaakko myydä varastammasi asiat,ei kukaan niitä psta!Lopeta toi varastaminen ja kiusaaminen!Jumala ei anna tollasta tekoja ikinä anteeks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla hyvä duuni,et miljoonan tienaat! Meinaakko myydä varastammasi asiat,ei kukaan niitä psta!Lopeta toi varastaminen ja kiusaaminen!Jumala ei anna tollasta tekoja ikinä anteeks!
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Olet löytänyt jo monta valhetta palstasedän teksteistä. Pitäisikö sinun harkita jotain koostetta esim millä lähestyä ihan vaikka viranomaisia? N kuussataa kuvakaappausta esimerkiksi?
- Anonyymi
Hyvä sinulle. Mä en osaa kuin tuhlata.
- Anonyymi
No niin ostahan talo sitte niin päästään kääntelemään piharillissä tiriseviä
- Anonyymi
Ei kuulemma kannata olla ulkona
- Anonyymi
Eiköhän nyt kaikilla ole jo omakotitalo 🏡omistuksessa. Kuka nyt jossain muualla asuu?
- Anonyymi
No huh on sulla sitten rahaa kyllä, ei tarvi siitä murehtia ainakaan. Yksi huoli elämässä vähemmän. Hyvä niin. 👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Olen tienannut monta miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007