Tänä vuonna tienaan miljoonan

Anonyymi-ap

En haluaisi, mutta tuntuu että on pakko.

41

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raha tuo turvallisuuden tunnetta. Se on tosin viime kädessä jos tilanteet muuttuu pelkkä tunne. Se ratkaisee monta asiaa, mutta sillä ei voi täyttää tosi rakkauden kaipuuta. Voit ostaa seuralaisen, tasokkaan seuralaisen, mutta kenenkään sydäntä sillä ei voi voittaa.

• Anonyymi

Ilman rahaa taas ei... no kaikki tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman rahaa taas ei... no kaikki tietää.

En tiedä.. mitä yrität tässä luulotella..???

• Anonyymi

Mä en usko

• Anonyymi

Melkein pakko. Ihmishenget vaan mietityttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein pakko. Ihmishenget vaan mietityttään.

Mitä oikein tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat?

Sitä että teknologia valjastetaan sota käyttöön. Vaikka ei ole alunperin tarkoitettu, mutta historia opettaa. Parempi valjastaa se itse suoraan, jos ei halua menettää työnsä tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat?

Tajuatko yhtään miten maaniselta vaikutat ulkoapäin katsoen kun yrität pakkomielteisesti selvittää jotain tämän puutaheinää puhelevan äijän tekstien kautta? Tenttaa välillä edes vähän järkevämmän tekstin yhteydessä, se voi lisätä mielenrauhaa

• Anonyymi

Eiku sitten jaksamisia työrupeamiin☺️

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.

Teet super tärkeää työtä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet super tärkeää työtä❤️

Kun ei vaan henki menisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei vaan henki menisi.

Voi Rakas 😞 ❤️

• Anonyymi

Onko raha sinulle tärkeintä?

• Anonyymi

Ei minulle. En koskaan tykännyt ajatuksesta että joku painaa seteleitä ja muut joutuu tanssimaan sen pillin mukaan.

• Anonyymi

Eikö tämä palstaäijän fantasioiva teksti vähän siihen viittaa, että siitä puhe mistä puute?

• Anonyymi

En kyllä tahtoisi, että tekisi vaarallista työtä rahan vuoksi. Mielummin olisi vaikka työtön.

• Anonyymi

Kaunis sydän sinulla. Olisipa kaikilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis sydän sinulla. Olisipa kaikilla..

Kiitos.

• Anonyymi

Tienaatko omalla työllä vai sijoituksilla vai arvalla?

Mitä aiot tehdä euroilla? Muutat turvallisempaan maahan, ostat turvaa, ostat muuta ?

• Anonyymi

Niin kannattaa ostaa jotain koska inflaatio!

• Anonyymi

Minä olen aina pärjännyt rahallisesti. En ole erityisen kova rahankäyttäjä. Olen myös tarkka rahoistani mutta joskus myös annan rahaa. Hyväosaisena annan myös hyväntekeväisyyteen.
      Minulla on tarpeeksi rahaa.

• Anonyymi

Onnistut varmasti, ja se on sinun tarkoitus ja suuntasi. Minä en taida ikinä tuommoisia rahoja nähdä, jotain kuitenkin.

Muistakaa ei olla kateellisia kun alat saamaan hyötyjäsi.

• Anonyymi

Minä tienasin viime vuonna yli miljuunan. Ajattelin lepäillä tämän vuoden laagereilla. Heineken ja Tuborg ja varmaan jotain kotimaistakin lageria.

• Anonyymi

Otatko kisan kuka saa ekaksi valmista? Arvaan Lauri boy ja nallet :)

• Anonyymi

laittaisitko vauhtia, löysin jo talon ja autokin pitäisi ostaa ja hoitaa nuo laskut. Ja täyttää ruokakaapit ja vielä pitäisi tänä vuonna tehdä 1- 2 matkaa, työt jo aloitettu :) jee! Mutta pitäisi saada pariin hommaan vielä ne jutut. Tuottavat sitten kivasti.

Kauan teillä kesti 10 vuotta? Olen siis aika huippu!!

• Anonyymi

voitte tulla sitten stressilomalle tänne :)

• Anonyymi

minä sain lohdutuspalkinnon :)

• Anonyymi

:D siis saitko lohdutuspalkinnon ja miljuunan vai pelkän lohdutuspalkkion?

• Anonyymi

Niin sinähän et muuhun kykene kun rahan hankintaan. Siinä on sun arvos.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

Ei vois vähempää kiinnostaa tollaset tyypit.

• Anonyymi

Täytyy olla hyvä duuni,et miljoonan tienaat! Meinaakko myydä varastammasi asiat,ei kukaan niitä psta!Lopeta toi varastaminen ja kiusaaminen!Jumala ei anna tollasta tekoja ikinä anteeks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla hyvä duuni,et miljoonan tienaat! Meinaakko myydä varastammasi asiat,ei kukaan niitä psta!Lopeta toi varastaminen ja kiusaaminen!Jumala ei anna tollasta tekoja ikinä anteeks!

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Olet löytänyt jo monta valhetta palstasedän teksteistä. Pitäisikö sinun harkita jotain koostetta esim millä lähestyä ihan vaikka viranomaisia? N kuussataa kuvakaappausta esimerkiksi?

• Anonyymi

Hyvä sinulle. Mä en osaa kuin tuhlata.

• Anonyymi

No niin ostahan talo sitte niin päästään kääntelemään piharillissä tiriseviä

• Anonyymi

Ei kuulemma kannata olla ulkona

• Anonyymi

Eiköhän nyt kaikilla ole jo omakotitalo 🏡omistuksessa. Kuka nyt jossain muualla asuu?

• Anonyymi

No huh on sulla sitten rahaa kyllä, ei tarvi siitä murehtia ainakaan. Yksi huoli elämässä vähemmän. Hyvä niin. 👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Olen tienannut monta miljoonaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe