Yhdysvaltain presidentti Donald Trump myönsi Fox Newsin haastattelussa, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.
– Venäjä hyökkäsi, mutta heidän [Ukrainan] ei olisi pitänyt antaa hänen hyökätä, Trump sanoi.
Vain muutamaa päivää aiemmin Trump syytti Ukrainan aloittaneen sodan.
Fox Newsin radiokanavan haastattelussa Trump sanoi myös, ettei Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ole tärkeässä roolissa tulevien rauhanneuvottelujen suhteen. Syyksi Trump esitti, että Zelenskyi oli tehnyt neuvotteluiden suhteen ”niin huonoa työtä”.
Yhdysvallat ei kutsunut Zelenskyiä tai Ukrainan edustajia mukaan Venäjän kanssa käymiinsä neuvotteluihin Saudi-Arabian Riadissa.
Trump muutti jälleen mieltään: "Venäjä hyökkäsi"
Anonyymi-ap
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Tuuliko eri suunnasta kuin edellisenä päivänä? Vaikuttaa hieman epästabiililta tämä Yhdysvaltain poppamies.
- Anonyymi
Trumputin. Muutkin ovat keksineet tuon sanan (jo ainakin vuonna 2018), mutta itse keksin sen vasta tänään...
- Anonyymi
Älä nyt, mistä saat tuollaisen käsityksen?
Tässähän vain lännen sotilaallisesti voimakkaimman maan johtaja muuttaa ulkopoliittisia lausuntojaan joka päivä.
- Anonyymi
Kun vanhus ei enään pysty kunnolla panemaan nii kiusaa maita ja ihmisiä maailman ympäri :(
Stormy D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450