Jeesuksen sairaudet

Anonyymi-ap

Kuten raamatussa sanotaan että:te olitte läsnä kun minä olin sairas,sanoo jeesus.Onko kukaan ollut läsnä kun se jeesus on sairas?

17

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se tarkoittaa stiä, kun Paavali vainosi uskovaisia ja Jeesus sanoi, hänelle, miksi minua vainoat, sillä seurakunta on Kristuksen Ruumis täällä maan päällä.

• Anonyymi

Siis siellä aavikon hiekassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis siellä aavikon hiekassa.

Mummos on aavikon hiekassa.☠️

• Anonyymi

mielisairaus jeesusta vaivasi

• Ei ole koskaa jeesus ollut saira,kirjoitta voi olla fyysisesti sairas kun tolaisia laitta sivulle.
      Maailman vapahtaja joka on kuolemankin voitta.

• Anonyymi

Siellä se on aavikon hiekassa edelleen.

• Anonyymi

Menehän nyt takaisin kouluun kun talviloma loppui jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä se on aavikon hiekassa edelleen.

Olet kait menossa kuoleman kitaan.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

Olet kait menossa kuoleman kitaan.

Onko sillä terävät hampaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä terävät hampaat?

hampaat jota musetavat, jumalatomat rikin katkuisessa . Tällaisia olivat näyssäni ratsut ja ratsastajat: niillä oli tulipunaiset, savunsiniset ja rikinkeltaiset rintapanssarit, ja hevosilla oli kuin leijonan pää ja niiden suusta suitsi tulta, savua ja rikin katkua. Ilm 9:17.
        Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen. 2.Kor 2:15.Tunet myös sen tuokusun.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

hampaat jota musetavat, jumalatomat rikin katkuisessa . Tällaisia olivat näyssäni ratsut ja ratsastajat: niillä oli tulipunaiset, savunsiniset ja rikinkeltaiset rintapanssarit, ja hevosilla oli kuin leijonan pää ja niiden suusta suitsi tulta, savua ja rikin katkua. Ilm 9:17.
        Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen. 2.Kor 2:15.Tunet myös sen tuokusun.

Ei kannattaisi ostaa torilta sieniä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannattaisi ostaa torilta sieniä.

Raatelijan hampaat jotka tuhoavat ihmisen sielun, paholaisella kadotukseen ikuiseen pimeyteen. Toisessa tulemisessa huutavat vuorille peittää meidä jumalan vihalta on jumalatomien osa.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

Raatelijan hampaat jotka tuhoavat ihmisen sielun, paholaisella kadotukseen ikuiseen pimeyteen. Toisessa tulemisessa huutavat vuorille peittää meidä jumalan vihalta on jumalatomien osa.

Mitähän sieniä nyt söit?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sieniä nyt söit?

Ei ihmien elä ainoastaan ruuvasta.

• Anonyymi
        UUSI
        kirja2 kirjoitti:

Ei ihmien elä ainoastaan ruuvasta.

Mikä on ruuva.
        Olen elännyt aina ilman ruuvaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ruuva.
        Olen elännyt aina ilman ruuvaa.

Sana on savolaista murrettta, toiset sanova ruuva todeliseti on kin ruuana eli ruoka jota sinäkin sysöt päiväittäin. Jumalan san on kristityn hengelistä ruokaa siitä elää sielu.
        Tuliko ymmärettyä.

• UUSI

Jeesus sanoo Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.' Matt 25:36 .
      Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle jae 40,
      Tästä on kysymys myös tänä päivänä ,mitä teemme lähimäisillemme tai jätämme tekemättä, vastaamme viimeisellä tuomiolla tekemisistämme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe