ovat yhteensovitettavissa? Siten että ei kuunnella ihmisiä. Kuka on opettanut että me ihmiset moraalioppeinemme olemme kuuntelemisen arvoisia? Käärme sen on opettanut. "Te tulette niin kuin Jumala tietämään hyvän ja pahan". Eli meidän rakkaat ateistit ja muut samaa sorttia olevat tyypit, noudattavat paholaisen oppia, siis sitä että ihminen tietää hyvän ja pahan yhtä hyvin ellei jopa paremmin kuin Jumala. Jumalan Sana on heille valetta ja heidän omat katoavat ja pelkkiä luuloja olevat oppinsa kaiken a ja o.
Jumalan Sanan mukaan me ihmiset olemme kaikki antautuneet sellaiseen tilaan (syntisyyteen) että ansaitsemme tulijärveen joutumisen. Siinä tilassa ihminen on vain olosuhteiden rajoittamana parempi kuin toiset. Jokainen meistä on ollut kykenevä yhtä kamaliin tekoihin kuin ne, jotka ovat niitä tekoja tehneet.
Jumalan rakkaus on kuitenkin tullut väliin, siis Jeesus meidän sijastamme ristiinnaulittuna ja hän kuolleista nousseena. Jos me häneen laitamme toivomme ja uskomme häneen, niin Jumala armahtaa meidät, ja armossa saamme kasvaa pois syntielämästä, ja sielumme pelastuu.
Jumalan rakkaus ei ole sitä että pahoille annetaan mielivaltaisesti anteeksi. Jumala odottaa meiltä ihmisiltä uskoa Jeesukseen, ja sen uskon on oltava oikeaa. Mikään teeskentely ei auta.
Miten Jumalan rakkaus ja tulijärvi
14
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siitä tulijärvestä pelastu jos ei tunnusta laittomuuden tekemistään, vaan puolustelee sitä ja näkee syyn muissa, vaikka itse on ollut iljettävä toimissaan.
Eikä se tulijärvi edes ole siinä se olennainen asia, vaan se että ihminen osaa nähdä omat syntinsä muiden tuomitsemisen ja herjaamisen ohella. Se on se kompastuskivi mihin monesti näinä aikoina kompastuu.- Anonyymi
Ei auta tunnustukset. Pitää uskoa ja turvata Jeesukseen. Ei tekojen kautta, vaan "armosta, uskon kautta".
Kompastus kivi niille jota hylkäävät heille armon kääntävät selänsä, luulevat omien mahdolisuuksien kautta pelastuvansa, se ei käy Raamatatun suvulla on mainittu minkä kautta vain voi pelastua, muut mahdollisuutta kun ei ole olemassa kaan.
- Anonyymi
Jeesuksen vapaaehtoisesti tuoma syntiemme sovitus, on hyvin selkeä ja kaikille tarjolla. Teologinen saivartelu on tarpeetonta. Jeesus on varannut meille kaikille vanhurskauden valkean kaavun kotiinsa ja toivoo, että mahdollisimman moni valitsisi, vapaan tahtonsa mukaisesti uudestisyntymisen, joka tuo nimensä elämän kirjaan. Eikä hänellä ole mitään kadotustuomiota. Jeesuksen uhrin hylkäävä, jää omilleen, hän on helppo saalis paholaiselle, joka kerää oppositiota Luziferin ympärille, joka pitää omaa järjestystään parempana, kuin Hyvän Taivaan Isämme hyvyyteen perustuva kuningaskunta. Näemme ympärillämme äärimmäistä pahuutta. Putinin sota , miljoona sotijaa ja siviiliä jo kuollut , yhden paholaisen valtapyrkimysten takia. Islamin kokoaikainen kansanmurhan yritys israel kohteenaan. Juutalaisia vauvoja käsketään heittämään elävinä uuniin, äidit raiskataan ja silvotaan. Mihin itse panisitte tämän äärimmäisen pahuuden.? Jumalan ääretön viisaus laittaa heidät helvettiin, jossa he kokevat oman aiheuttamansa tuskan itse, yksilöinä ja kollektiivisesti toisiaan piinaten. Onko tuo helvetti ikuinen, on . Mutta jalostuuko pahuus , omassa pahuudessa muhiessaan ? Emme tiedä, mikä on heidän kohtalonsa. Mutta Jeesuksen armo, on valtava. Kun Pahuus huomaa oman ideologiansa järjettömyyden, äärettömän tuskansa keskellä ja ymmärtävät alkaa katumaan ja huutamaan Jeesusta armahtamaan heidät. Kutsuuko Jeesus heitä kotiinsa, ketkä täyttävät kelpoisuuden Jumalan Pyhään Valtakuntaan, jossa ei pahuutta ole.??? Emme tiedä.
- Anonyymi
Minkä helvetin "vapaan tahtonsa"??!! Missä kohtaa Raamatussa sanotaan, että Jumala on lahjoittanut meille vapaan tahdon? EI MISSÄÄN. Joten menepä urpo muualle levittelemään harhaoppejasi.
Anonyymi kirjoitti:
Minkä helvetin "vapaan tahtonsa"??!! Missä kohtaa Raamatussa sanotaan, että Jumala on lahjoittanut meille vapaan tahdon? EI MISSÄÄN. Joten menepä urpo muualle levittelemään harhaoppejasi.
Vapaa tahto on siinä ihminne voi valita elämän tai kuoleman, eikös se ole vapaa tahto.
Ehän vaadi pakko pelastaa ihmistä kuolemasta. Jos niin olisi ei olli silloin Jumala."Jeesuksen uhrin"
Mutta eihän Jeesus uhrannut mitään kuin korkeintaan rajallisen määrän aikaansa, joka on häviävän pieni ikuisuuden rinnalla.
- Anonyymi
Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen. Ps. 100:5
Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottaman - on vanhurskaus ja voima. Hänen tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan. Jes. 45:24 Tulijärvi niiden osa joiten nimi ei ole karitsana elämän kirjassa, siitä ei voi valitaa oma tyhmyyttä sinne joutuu.
- Anonyymi
Opettele suomea, moukka!
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea, moukka!
Sinä et olen mun ohjeten jakaja, pidä huota omista asioistasi. Että kerran pelastuisit.
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea, moukka!
Sinä et olen mun ohjeten jakaja, pidä huota omista asioistasi. Että kerran pelastuisit.
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea, moukka!
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea, moukka!
Sinä et olen mun ohjeten jakaja, pidä huota omista asioistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005