Herra sanoo antakaa pelastaa itsenne.
Kääntykää Jumalan puoleen
45
317
Vastaukset
- Anonyymi
En ole pulassa, En tarvitse pelastusta.
- Anonyymi
Pelastautumaton ihminen tarvitsee pelastusta sielu on ikuinen. Vaihtoehtoja on kuoleman jälkeen kaksi.
https://dailyverses.net/fi/pelastus
- Anonyymi
ja erotkaa sdp..eestä saatanalliseta turmion puolueesta
- Anonyymi
Jeesus kutsuu tänäkin päivänä ihmisiä opetuslastensa joukkoon.
- Anonyymi
Näin on ja aamen tähän.
- Anonyymi
Kyllä tässä vaiheessa, pitää kääntyä Jumalan puoleen, kun kärpät pelaa niin huonosti, jos sieltä tulisi apua.
- Anonyymi
Huumoria.. herra on minun paimeneni, jiten ei minulta mitään puutu.. vihreille nurmille hön vie minut välillä lepäämään, vihreille niityille. Herralla on taivasten valtakunnan avaimet, joten se mikä on luvattu maan päällä, sidottukin , niin on oleva luvattuna ja vaikka nidottuna myös taivaissa. Herran palvelijana on hyvä olla, asua herran talossa, sillä Herra on hyvä. Oliko tuossa uskoa?
- Anonyymi
Herra laskee taivaasta vedet ja sovinnon merkiksi tekee myös sateenkaaren.
- Anonyymi
Herra ja herra
- Anonyymi
Raamatunluku on mielenkiintoista. Mielenkiintoinen opus. Kokonaisuudessaan.
Vanha testamentti
Genesis
Exodus
Keviticus
Numero
Deutoronium
Joista
Samuel 1 ja 2
Kuninkaat 1 ja 2
Ruut
Esra
Ester
Aikakirja 1 ja 2
Nehemia
Nahum
Haggai
Sakarja
Malakia
Job
Sananlaskut
Saarnaaja
Psalmit
Valitusvirret
Laulujen kurja/ennen korkea veisu
Daniel
Hoosea
Aamoksen kirja
Joel
Miika
Obadja
Joosua
Hesekiel
Nuo vanhassa..- Anonyymi
Suositteleisin aloittamaan Raamatun lukemisen Uudesta Testamentista. Sieltä esimekiksi Johanneksen evankeliumi ensiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositteleisin aloittamaan Raamatun lukemisen Uudesta Testamentista. Sieltä esimekiksi Johanneksen evankeliumi ensiksi.
Jäi isot profeetat nyt unholaan. Jesaja ja Jeremias. No, uusi testamentti, siinähän on tessalonokalaiskirhettä, korinttilaisille, kirje Timoteukselle , joh 3 kirja, kirje titukselle, makkavealaiskirjeet. No, muta, melko hyvin muistin, en kerskaa, vaan totean. Ei ole tullut vuosiin luettua,joten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä lukenut raamatun. Johanneksen evankeliumigan alkaa sanoin alussa oli Sana, sana oli Jumalan luona ha Sana oli Jumala. Johanneksen evankeliumi on erityylinen kuin matt. Mark ja luuk. Johanneksen evankeliumin synty rakenteellisesti myöskin hieman erityyppinen , kuten Raamatun kirjoissa onkin ollut tapana. Se, mikä on nimetty jonkun mukaan, ei suinkaan ole itse hlön kirjoittama, esim Luukkaan ecankeliumi, vaan ovat kolkaaseja,johon on osallistunut satapäinen ihnislsuma varhaiskristittyjä ja muita yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi isot profeetat nyt unholaan. Jesaja ja Jeremias. No, uusi testamentti, siinähän on tessalonokalaiskirhettä, korinttilaisille, kirje Timoteukselle , joh 3 kirja, kirje titukselle, makkavealaiskirjeet. No, muta, melko hyvin muistin, en kerskaa, vaan totean. Ei ole tullut vuosiin luettua,joten
Kannattaa lukea raamattua senkin kautta Jumala puhuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten mielenkiinnosra, osahan on historiallista tapahtumaa kyllä mutta jotkut kohdat ihan hyviä, elämänohjeiden kannalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten mielenkiinnosra, osahan on historiallista tapahtumaa kyllä mutta jotkut kohdat ihan hyviä, elämänohjeiden kannalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on toki vanhentubeieakin ajatelmia ja elämänohjeita, vanha opus, kuten moni muukin asia tai kirjoitelma. Ikävä sekin että jotkut lahkot boikotoivat tätä palstaa, etenkin vl. Toivon mukaan nyt ei sitten tämä vl joukkio lue ollenkaan näitä, eikö näidenkin lukemisesra voi joutua helvettiin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on toki vanhentubeieakin ajatelmia ja elämänohjeita, vanha opus, kuten moni muukin asia tai kirjoitelma. Ikävä sekin että jotkut lahkot boikotoivat tätä palstaa, etenkin vl. Toivon mukaan nyt ei sitten tämä vl joukkio lue ollenkaan näitä, eikö näidenkin lukemisesra voi joutua helvettiin:)
Miksi hän joka toivoo ettei yksikään joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen noin tekisi kun tuossa alhaalla sanot pelkästä lukemisesta?
Jeesus sanoi minulle aloituksen sanat.
- Anonyymi
Joonan kirja.
Uusi testamentti.
Matt
Mark
Luuk
Joh
Ap.teot
Room(kirjeet)
Gal-=-
Kol-=-
Ef-=-
Hep-=-
Kirje filestealaisille
Kirje filemonille
Pietarin 1 ja 2
Johanneksen 1 ja 2
Johanneksen ilmestys, Johanneksen apokalypsi
21 kirjaa yhteensä on uudessa testamentissa, kertokaapa aukot - Anonyymi
eikö ne jotkut lahkot boikotoi myös kälevä lehteä.. toki ihan hyvä, kallis lehti siältöön nähden, on enemmän hesarissa asiaa, mutta nyt on mielenkiintoinen juttu kyllä oikein etusivulla: konkarit uskovat oulun nousuun-.
- Anonyymi
Kun näitä juttuja lukee, on pakko uskoa että Oulu on uskovaisten kaupunki.
- Anonyymi
Yksi täällä vastailee itselleen.
Onneksi nuorisosta on jo yli 60% uskonnottomia ja luku kasvaa.
Nuoret tietävät , mitä on faktat ja tiede.- Anonyymi
Onneksi lapsia ja nuoria ihmisiä tulee pelastumaan Herra on sen luvannut.
- Anonyymi
Sinä et tiedä mistään mitään. Onneksi ateistinen propaganda tullaan kieltämään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mistään mitään. Onneksi ateistinen propaganda tullaan kieltämään täällä.
En minä tiedä mutta Jeesus Kristus tietää.
- Anonyymi
Näkee että Oulu on uskovaisten kaupunki.
- Anonyymi
Monissa kaupungeissa on uskovia se mistä aloittaja on ei ole väliä.
- Anonyymi
Tämä on vanha sanonta,ei mun keksimä.
- Anonyymi
Olihan vanhassa testamentissa tuomareiden kirjakin
- Anonyymi
Herra on vanhurskas tuomari. Ja Mooseksen kirjassa sanotaan, että tämä paikka millä seisot,se on pyhä. Peräisin amoisilta joilta, mutta käytetään kirkollisissa siunaamisessa virkaan esim.
- Anonyymi
Herra on sydän syrjällään, katsoo poikansa perään, maailmaan eksynyttä.
- Anonyymi
Aamen aamen aamen.
- Anonyymi
Naispappeus pitäis kieltää lailla.
Samoin naiset asianajajina.
Naiset esi MIES tehtävistä.
EsiMIEHELLÄ ei saa olla kuukautiskiertoon perustuvaa mielialaa työelämässä ja työyhteisössä.
Naiset sopii hyvin kahvinkeittelyyn ja palvelusväeksi.- Anonyymi
Miehillä on myös kuukautiskiertoon perustuvaa mielialan vaihtelua.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
- Anonyymi
Niin. Ihmiset ajattelevat eri tavoin. Miten se muuten Raamattu loppuu, onko jotenkin näon:minä olen a ja o , ja jos joku ottaa jtn pois tämän kirjan ennussanoista niin...en pysty muistamaan. Joh. Ilm. Ainakin siinä on hevoshommmaa
- Anonyymi
Raamattu alkaa ainakin nöin. Alussa maa oli autio ja tyhjä. Jumalan Henki virtasi vetten päällä.. mutta tuo loppu , jotenkin noin se menee kyllä
- Anonyymi
Alussa jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä ja Jumalan henki liikkui vettem päällä..jatkakaahan loppuun on puuhaa..
- Anonyymi
Sitten loi oman kuvan, pinnallinen kun on.
- AnonyymiUUSI
Alussa jumala Loimaan.
- AnonyymiUUSI
Pelastus ei ole ihmisen teko, vaan Herran teko.
- AnonyymiUUSI
Olen kääntynyt monesti. Allah auttaa aina!
- AnonyymiUUSI
Tämä on toteutunut aika hyvin Oulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005