Sinulle mitään hyötyä joten taisit unohtaa minut
Minusta ei nainen ollut enää
19
426
Vastaukset
- Anonyymi
No näin se meni, sori.
- Anonyymi
Hyötyä? En käytä ketään hyödyksi.
- Anonyymi
Rakastan minun miestä. Meillä kun vaan on tota välimatkaa.
- Anonyymi
Minkälaista hyötyä hän sitten sai sinulta?
- Anonyymi
Huomiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomiota
Mietippä hetkisen miten monelta muulta huomionhakuiset ihmiset hakevat huomion yleensä
Siinä ei joku yksilö yleensä merkitse koska huomio on se palkkio.
Olisiko kannattanut miettiä mitä sellaista voi antaa muille jossa yksilö painotuu enenpi.
Kun jokin huomio :D ihan kun se riitäisi.. Niin mihin?
Rakastaa et ainakaan osaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä hetkisen miten monelta muulta huomionhakuiset ihmiset hakevat huomion yleensä
Siinä ei joku yksilö yleensä merkitse koska huomio on se palkkio.
Olisiko kannattanut miettiä mitä sellaista voi antaa muille jossa yksilö painotuu enenpi.
Kun jokin huomio :D ihan kun se riitäisi.. Niin mihin?
Rakastaa et ainakaan osaaA simple prop to occupy my time
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomiota
No ei tämä ole hyöty! Kaikki naiset tarvitsee huomiota. Jos jätit huomioimatta, niin silloin hän hakee sen muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tämä ole hyöty! Kaikki naiset tarvitsee huomiota. Jos jätit huomioimatta, niin silloin hän hakee sen muualta.
Hakee joka tapauksessa annan tai en
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakee joka tapauksessa annan tai en
Hakeeko sitä hakemalla? Vai saako huomiota hakemattakin?
- Anonyymi
Niin se meni totta
- Anonyymi
Voi kunpa et vihaisi minua niin paljon. Olen pyytänyt anteeksi monia kertoja! En ole täydellinen ihminen, kaukana siitä. Olen vain ihminen.
En enää aio roikkua perässäsi pyytämässä anteeksi. Tulevat vuodet osoittavat, että tässä tehtiin oikea ratkaisu. Ehkä tämä kaveriajatus ei nyt oikein pelaa mutta sinulle toivon kaikkea hyvää. Mitään väärää sinä et ole tehnyt! - Anonyymi
Tuosta syystä en välitä ihmisistä, jotka tykkää olla huomion keskipisteenä. Harvoin antavat mitään takaisin.
- Anonyymi
En tunne sinua enää. Kuullut vain että olet muuttunut hirveäksi. Ja ei papparainen olisi alunpitäenkään minuun koskea ,saatikka tutustua vähääkään.
Kaipaan nuorempaa seuraa ja varmaan säänkin,sekä tervettä seuraa.
Sinä et ole terve.- Anonyymi
Sään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sään?
Gubbe on huppelissa, ei siinä muuta.
- Anonyymi
En tarvitse ketään ukkoja koska olen täysin omavarainen ja hyvin toimeentuleva ihan itsekseni.
- Anonyymi
Sun kaivattusi tapasi tieltään eksyneen persialaisen prinssin joka vietteli hänet ja se oli menoa😔
- Anonyymi
Oletko tosissasi? Eihän me pidetä yhteyttä. Pelleilet vasn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995