Maitotyttö

Anonyymi-ap

"Halusin nostaa esiin asioita, joita ei tuoda julkisesti esille missään. Myös se kuva, jonka markkinointi ja tuottajat itse antavat, on hyvin yksipuolinen.

– Oletin, että ihmiset tietäisivät jo enemmän maataloudesta ja eläintuotannosta. Olen itse kuullut pahempiakin juttuja, kuin mitä kuunnelmassa on. Nämä esiin tuodut asiat olivat minulle niin sanotusti normaaleja asioita",

7

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiaa

• Anonyymi

Asiatonta.

• Anonyymi

Typerää yleistystä.

• Anonyymi

Jullia kirpasoo totruus ai ai

• Anonyymi

Suomessa tehdään melkein joka viikonloppu raiskaus puukotus, murha , juopottelu, väkivaltataistelu, kashailu liikennevälineellä. Ns.normaalia suomessa muutama vuosi sitten näytettiin ohjema josss kaupunkilaiset kohteli kaltoin kotieläimiä esim.susikoira kiinnitettiin porraskaiteeseen , omistaja hakkasi siltä raajat poikki. Näistä saa myös tehdä ohjelmaa niin paljon kuin halutaan. No, halutaan aina mustamaalata maaseudunnelämä koska maalla asuvat on mielipiteissä ala- arvoisempaa kansanosaa. Kun maatalous on elämämme kuuma aihe , jota katsotaan kieroon ja halveksitaan ulkopuolisten silmin..luulemampa suurimman syyn olevan harmitus kun siitä jää suurin osa kansastamme ulkopuoliseksi ja osattomaksi.

• Anonyymi

Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia

No eihän niillä 'elämäntapatuottajilla' ole tuotantoeläimiäkään. Kotieläintuotanto on osin tietysti elämäntapa, mutta ei tuottamaton. Ei voi olla tuottamaton, koska siinä on myös kustannuksia. Ei kenenkään pussi kestä pelkkiä kustannuksia ilman tuottoa, vaikka tuotteista pitäisi toki saada paljon enrmmän tuloa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe