"Halusin nostaa esiin asioita, joita ei tuoda julkisesti esille missään. Myös se kuva, jonka markkinointi ja tuottajat itse antavat, on hyvin yksipuolinen.
– Oletin, että ihmiset tietäisivät jo enemmän maataloudesta ja eläintuotannosta. Olen itse kuullut pahempiakin juttuja, kuin mitä kuunnelmassa on. Nämä esiin tuodut asiat olivat minulle niin sanotusti normaaleja asioita",
Maitotyttö
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa
- Anonyymi
Asiatonta.
- Anonyymi
Typerää yleistystä.
- Anonyymi
Jullia kirpasoo totruus ai ai
- Anonyymi
Suomessa tehdään melkein joka viikonloppu raiskaus puukotus, murha , juopottelu, väkivaltataistelu, kashailu liikennevälineellä. Ns.normaalia suomessa muutama vuosi sitten näytettiin ohjema josss kaupunkilaiset kohteli kaltoin kotieläimiä esim.susikoira kiinnitettiin porraskaiteeseen , omistaja hakkasi siltä raajat poikki. Näistä saa myös tehdä ohjelmaa niin paljon kuin halutaan. No, halutaan aina mustamaalata maaseudunnelämä koska maalla asuvat on mielipiteissä ala- arvoisempaa kansanosaa. Kun maatalous on elämämme kuuma aihe , jota katsotaan kieroon ja halveksitaan ulkopuolisten silmin..luulemampa suurimman syyn olevan harmitus kun siitä jää suurin osa kansastamme ulkopuoliseksi ja osattomaksi.
- Anonyymi
Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia
No eihän niillä 'elämäntapatuottajilla' ole tuotantoeläimiäkään. Kotieläintuotanto on osin tietysti elämäntapa, mutta ei tuottamaton. Ei voi olla tuottamaton, koska siinä on myös kustannuksia. Ei kenenkään pussi kestä pelkkiä kustannuksia ilman tuottoa, vaikka tuotteista pitäisi toki saada paljon enrmmän tuloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028