Morjens. Milläköhän aineella/keinolla saisin vetolaitteesta näkit irti? Star brite näkinpoistolla ja painepesurilla olen tehnyt pari käsittelyä, mutta ei lähde. Kiitos vinkeistä etukäteen!
Näkit irti vetolaitteesta
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Muovisella/metallisella skraballa, kuparitonta eliöestoa suojaksi eli alusafea tai spray vetolaite suojaa.
- Anonyymi
1. Muovi- tai puulastalla rapsiminen.
2. Näkinpoistoaine-happo käsittely, anna vaikuttaa 15-30min.
3. Uusi rapsiminen
4 . Näkinpoistoaine käsittely.
5. Hiomasienellä ja vedellä hionta.
Vetolaitemyrkkymaalilla käsittely helpottaa seuraavan syksyn/kevään puhdistusta, ei kuitenkaan estä näkkien tarttumista.
Painepesurin näkinpoistoon pitää olla "Kärcher K7" tai tehokkaampi.- Anonyymi
Mitä kamaa tuo mainitsemasi näkinpoisto-happo on? Tosiaan tuolla Star britellä ei lähtenyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kamaa tuo mainitsemasi näkinpoisto-happo on? Tosiaan tuolla Star britellä ei lähtenyt.
Happoja ovat, joten huuhtele hyvin, jos päödyt käyttämään.
Itse en ole nähnyt mitään järkeä saada pintaa oikein sileäksi, vaan skrapannut ne muutamat näkit tuoreeltaan irti noston yhteydessä, niin tulee riittävän siisti, sitten eliönestoa päälle. Ilman eliön estoa näkkiä tulee huomattavasti enemmän.
Katsot että ei ole kuparipohjaista, koska et kaipaa muita murheita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Happoja ovat, joten huuhtele hyvin, jos päödyt käyttämään.
Itse en ole nähnyt mitään järkeä saada pintaa oikein sileäksi, vaan skrapannut ne muutamat näkit tuoreeltaan irti noston yhteydessä, niin tulee riittävän siisti, sitten eliönestoa päälle. Ilman eliön estoa näkkiä tulee huomattavasti enemmän.
Katsot että ei ole kuparipohjaista, koska et kaipaa muita murheita.On kyllä tarkoitus laittaa vetolaitteeseen eliönesto maalia. Ostin kyseisen veneen viime keväänä. Edelliseltä omistajalta oli jäänyt maalit laittamatta. Syksyllä, kun nostin veneen ylös, niin vetolaite näytti lähinnä ampiaispesältä. Kova homma on rapsutella näitä irti, mutta eipä siinä muu auta.
Vene korjaamolta kuulin, että heillä on kamaa, millä näkit lähtee, mutta sitä ei saa yksityisille myydä
- AnonyymiUUSI
"Vene korjaamolta kuulin, että heillä on kamaa, millä näkit lähtee, mutta sitä ei saa yksityisille myydä"
Olisko vaan kuitenkin normaalia tymäkämpää oksaalihappoa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007