Osta säkin sellainen makkaratakki
Osta säkin sellainen
48
1971
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen kortsutakki? Minähän hukun sellaiseen makuupussiin.
- Anonyymi
Michelinin logo vaan hihaan vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Michelinin logo vaan hihaan vielä.
Sinä voisit olla ilman takkia. Tatuoi vaan otsaasi, että tyhäm...eiku
- Anonyymi
On jo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa tällänen vai? https://images.meesho.com/images/products/150262475/rugmq_512.jpg
..🖕
- Anonyymi
Niin se musta. Oli taas ihana riisua se sun päältä suudellessa pitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se musta. Oli taas ihana riisua se sun päältä suudellessa pitkään
Ei ole musta.
- Anonyymi
Osta sä Perunasäkki. Oi tuleva peruna vitu ääliö.
- Anonyymi
Komentovyössä viihtyisin parhaiten. Kaikki tervehtii.
- Anonyymi
Parempi niinpäin.
- Anonyymi
En osta
Olen aina ollut erilainen - Anonyymi
Ostin jo ja aidon ruotsalaisen sellaisen.
- Anonyymi
Ostin jo. Sopii tälläselle rumalle läskille. T. S
- Anonyymi
Kai sentään on aidot tissit eikä myöskään nirppanokka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sentään on aidot tissit eikä myöskään nirppanokka?
On mulla sot tissit ja hyvä pylly. Oikea namupala oon.
T. S
- Anonyymi
on omasta takaa jo makkaraa
- Anonyymi
En osta vaikka se olisi lämmin
- Anonyymi
Ostin jo kevättä varten, kun on tuolla noilla liikaa kevättä rinnassa niin saa kulkea rauhassa.
- Anonyymi
Ilolla kannan. Kevyt s-kokoinen, kuin lämpöinen tuulahdus , pitkä taivaan sininen untuvainen.
- Anonyymi
Must ne A-linjaset polvenlämmittimet on rumia. En osta!
- Anonyymi
Ostit siis säkin, en tee mitään säkillä, ei ole käyttöä
- Anonyymi
Ostit siis säkin? En osta säkkiä, en tee sillä mitään.
- Anonyymi
Mul on ja sul on mun makkara
- Anonyymi
Onko joku seonnut? Pelottavaa ja tää saitti lagaa jostain kumman syystä!
- Anonyymi
Mikä makkaratakki? Ai joku vaakaan topattu pussi?
- Anonyymi
Pakko oli katsoa ja sieltähän tuo löytyi:
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/f18529e0-3195-4eee-8c79-9da6d8add278
Hirveä haloo taas, ihan kivahan se on. On kyllä minusta paljon parempi kun joku perus tekninen talvitakki, jotka tosi rumia jäänteitä 80-luvun laskettelurinteistä. Itsellä pari sellaista ja on kyllä rumia. Miten nyt muka makkaratakki olisi niitä epäeroottisempi?
Go makkarat!!
- Anonyymi
Eiks niis oo neljä päätäkin?
- Anonyymi
Kyl löytyy jo. Lämmin ja paljon taskuja.
Ensimmäinen ajatus ”makkaratakista” on kurveja nuoleva, kuorimainen takki, joka ei jätä mitään arvailun varaan. Tämä oletus ei voisi olla enempää väärässä: ”makkaratakki” on muhkea toppatakkia johon moni ihastunut. - Anonyymi
Ja iltalehti on maailma surkein ja tyhmin
- Anonyymi
Mulla on vatsamakkarat omasta takaa. Ei niitä viitsi oikein korostaa jollain makkaratakilla.
- Anonyymi
Minä nukun makuupussissa. En pue sitä päälleni.
- Anonyymi
Kakkarat ne olla pittää.
- Anonyymi
Päivitysten viemää.
- Anonyymi
En osta säkkiä vaan peiton.
- Anonyymi
Kylläpä taas lehti naisia halveeraa.
- Anonyymi
On ollut makkaratakki mullakin ,vaik jo 70v, oli taskussa kärtsäripaketti, mut sitten paistettiin ,syötiin ,ei ollut enää, normitakki sit vain !
- Anonyymi
Millainen siis on makkaratakki?! 🙄😳
- Anonyymi
Mulla on Polo Ralph Lauren field-takki
Oliivin vihreä.
Tv. Tuntematon sotilas
Lähen Ukrainaan sotimaan - Anonyymi
Kortsutakissa ei näy läskit, siksi se suosittu malli lihavilla.
- Anonyymi
Makkaratakki on sellanen ,jonne mahtuu , lenkit, käristeet ym makkarat , taskuihin hieman suurempi ,ei tartte kantopusseja ja vaik makkarahaalareitakin ,hyvin mahtuu !Sinappikin vielä. Ei se sen kummempi ole .
- Anonyymi
Ei juma! 😂🤣🤭
- Anonyymi
Niin minnoon käyttäny yhtä vanhaa isoa takkia makkaratakkina , iha hyvä siihen ja hualarit.Mitäpä tuota ihmettelemää sen kummemmin .Tä.
- Anonyymi
Blööt rinnassa kuleksien no sehän voisikin sitten olla
- Anonyymi
Mulla on jo. Aivan ihana ja käytän melkein joka päivä ❤️
- Anonyymi
Onko myös makkarat taskussa mukana,eise muuten ole makkaratakki?
- Anonyymi
Ehkäpä itse asiassa tilaan jo tänä yönä kun hyvät alet on nyt noista talvivaatteista. Kiitti vinkistä. 🙏🏻👍🏻
- Anonyymi
Hienoa ,mut osta senverran iso,et makkarat mahtuu,kun tarve. Hyvä päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007