Miten pidät itsestä

Anonyymi-ap

Huolta että ulkonäkö pysyy hyvänä

36

540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juon ulkona kaljaa. Eikös niin sanota, että alkoholissa säilyy näkö 🤣

• Anonyymi

Ehkä se on se, et koen, et liike on lääke ja terveet elämän tavat voittaa aina epäterveet elämän tavat? Suhtaudun tulevaan optimistisesti, vaikka tulisi kuinka lunta tupaan? Tyydyn tarvittaessa vähään ja saan pienistä asioista tarvittaessa hyvää mieltä itselleni.

• Anonyymi

Kaljaa ja tupakkaa, sopivassa suhteessa.

• Anonyymi

Nuoriso kuulemma vetää peukkua. Minäkin halusin nuorentua ja olen vetänyt peukkua ja koittanut imeskelläkin sitä, mutta ei mitään vaikutusta.

• Anonyymi

Voita, kermaa ja läskiä👍
      😎🥓
      🟡🤌
      ‼️
      🧦

• Anonyymi

Oot hyvännäköinen kyllä🤩

• Anonyymi

Juu sen huomaa 😂 Ookko huomannu ett masu kyl vähä alkanu pömpöttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomattu on! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllätyin itsekin kun slim paita halusi joustaa.

• Anonyymi

Hyvät geenit, vettä paljon ja liikuntaa.

• Anonyymi

Nyt et taida ymmärtää

• Anonyymi

Punasta lihaa ja giniä.

• Anonyymi

👍😃👍

• Anonyymi

Yritän kyllä juoda ynnä muuta suuhun pantavaa. Ulkonäkö se vaan pysyy samana vuodesta toiseen.

• Anonyymi

En mitenkään.

• Anonyymi

Neljä hampurilaista ja 3 litraa kokista päivässä.

• Anonyymi

Terve Donald👋

• Anonyymi

Välttelen valoja kuten aurinkoa ja kirkkaita liikennevalojen lisäksi. Sitten istun pimeässä ikkunasta ulos katsellen.

• Anonyymi

Olen mutantti

• Anonyymi

Ninjaago

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ninjaago

Sekin, ja ihmeellinen noin muutenkin

• Anonyymi

Kasvojen ihoa olen teinistä asti yrittänyt pitää hyvänä, kasvovettä, seerumi, kasvomaski, ja voide varsinkin iltaisin ja joskus laitan aamulla. Meikin olen aina pessyt pois. Eikä ole koskaan ollut pahemmin finnejä tai muuta sellaisia, harvemmin jokunen. Herkuista joskus tykkään ja kyllähän se paino on joskus jojoillut mutta yritän syödä silleen ettei liikaa tulisi syötyä kaikenlaista. Hampaat pesen vähintään aamuin illoin. On kausia etten jaksaisi hirveästi liikkua mutta yritän sitäkin silloin. Venytyksiä pitäisi tehdä paljon enemmän jotta olisi parempi ryhti.

• Anonyymi

Heikosti

• Anonyymi

En ole mikään elämäntapacoutchi :)

• Anonyymi

Ohi. Ulkonäkö ei ole hyvä joten ei mulle tämä.

• Anonyymi

Sipsipussi päivässä pitää hyvässä lihassa.

• Anonyymi

En ymmärrä kysymystä.

• Anonyymi

Älä stressaa vaan halua huolehtia itsestäsi. Ja muista että myös itseen pitää satsata. Perheessä tasapuolisuus, kaikki huomioidaan. Ja joskus pienet jutut tekevät ihmeitä, psyykkisesti, motivaatiossa, tavoissa ja fyysisissä jutuissa. Ja tekee virkeäksi, hävittää jämähtämistä ja nuutumista. ja vuodet tulee ja näkyy, hyväksy ne ja halua silti huolehtia itsestä. Arvosta itseäsi, älä ruoski mutta tee asioita.

• Anonyymi

Sinun tulisi keskittyä enemmän hygieniaasi ja siihen, ettet kaada päällesi litraa partavettä. Jos tarkoituksesi ei ole tainnuttaa kaikkia ohikulkevia ihmisiä hajullasi.

• Anonyymi

24-pack/pv

• Anonyymi

Välttelen ihmiskontakteja, ulkoilmaelämää ja aikaisia heräämisiä. Lapsia? Nounou, pelkästä ääntelystä tulee ryppyjä otsaan ja pulssi nousee. Omistusasunto ja auto vanhentavat ihmistä, kokoajan joutuu jostain huolehtimaan ja käyttämään aikaa, auto on kun kallis pikkulapsi jota joutuu hoitamaan ja julkisilla voi ajaa vaikka kuinka kännissä. Omistusasunto on pelkkä riesa, kun on vuokralla, ei tarvitse huolehtia mistään vastenmielisestä kollektiivisuudesta kuten esim yhtiökokouksista tai rajariidoista. Puen päälleni mitä tykkään enkä kampaa tukkaa moneen päivään tai meikkaa kun pari kertaa vuodessa ja silloinkin vaan suttaan mustaa kajaalia suttuisiksi rinkuloiksi silmien ympärille, ihan sama mitä joku nobody minun ulkonäöstä ajattelee, jos välittää liikaa muiden mielipiteestä alkaa vaan ummettaan ja sekin näkyy naamasta. Vältän myös terveellistä kotiruokaa joka haisee vanhustentalolta ja saa ihmisen tuntemaan itsensä näivettyneen kunnolliseksi. Matkailuko muka avartaa? Kyllä ihmiset on yhtä karseita persläpiä joka paikassa jo pelkkä muun olettaminen saa naaman näyttämään pettyneeltä ja olo on huijattj ja matkustus on kuluttavaa muutenkin ja aurinko vanhentaa ihoa👍

• Anonyymi

Muuten sama, mutta en meikkaa lainkaan ja en vältä terveellistä kotiruokaa.

• Anonyymi

Ajattelen pitkälle noin mutta käytännössä on tullut valittua toisin. Voisit muuten harkita kirjoittamista. Ammatiksi. Oket piristävä ja hauska. Samaa ei voi ssnoa 99, 99 % palstalaisiata.

• Anonyymi

Kiitos kehuista ja komppaamisesta. Kyllä kirjoitan ja kiva, että tykkäsitte. Ehkä joskus vielä julkaisen jotain, kukapa sen tietää. Ainoa vaan, että tällä kertaa kaikki tuo oli täysin totta. Tämmöttii me kirjailijat ollaan, kun laskisi pulkalla kivistä rinnettä. Onhan se piristävää, jos säilyy kyydistä hengissä🤣☠️

• Anonyymi

Ei se ulkonäkö mun niin hyvä koskaan ollutkaan 🤔

Vaikka en polta, juo tai käytä päihteitä

• Anonyymi

Mistä sä puhut tässä??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe