Kannattaako tunteita näyttää

Anonyymi-ap

aina? Vai onko parempi pitää tunteensa salassa?

32

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä aina ei kannata.

• Anonyymi

Anteeksi etten antanut sinun näyttää kaikkea niinkuin halusit. Tilanne vain hermostutti

• Anonyymi

Tein virheen, koska olin hieman humalassa. Näytin, mitä tunnen. Nyt molemmat ovat onnettomia. Sitä ennen olin vain minä. Eli ei olisi kannattanut.

• Anonyymi

Mitä sitten sanoit tai teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten sanoit tai teit?

Otin kädestä. Hän taisi järkyttyä. Myöhemmin ehkä sitten innostuikin, kiinnostui. Ja sitten taas järkyttyi kun menin täällä höperehtimään fyysisistä jutuista. Nyt kaikki itkee.

• Anonyymi

Kannattaa näyttää. Ehdottomasti, miksi joku olisi onneton tunteista. Olisin ainakin ikionnellinen.

• Anonyymi

Mä aina näytän tunteeni, paljon oon kärsinyt sen takia kuitenkin. Toisaalta kolikolla on kaksi puolta. Paha mennä sanomaan kummin päin parempi.

• Anonyymi

En aio näyttää enkä voisikaan kun se on liian raskasta henkisesti.

• Anonyymi

Harkiten tällä palstalla.

• Anonyymi

Kysy samalla kannattaako elää....

• Anonyymi

Ei kannata jos on ihastunut ystävään. n-n

• Anonyymi

Suomalaisessa kultturissa ei tunnetusti pahemmin tunteita näytetä ja tämäkin paikka on siitä oiva esimerkki. Raastavaa ikävää, ikävän tuntemuksia ja menetyksiäkin. Laittakaa kaikki tunteenne piiloon sillä tunteet ovat kauhea asia joka on täysin luonnotonta, niin no tietysti riippuu tilanteesta jolloin niitä ei voi kertoa eikä näyttää.

• Anonyymi

Olisinpa pitänyt salassa.

• Anonyymi

Ei kannata näyttää. Ainakaan jos on kyseessä romanttiset tunteet jos kohde on ns kielletty ja tiedät että siitä ei voi tulla mitään niin älä kerro tai jos kyseessä on ystävä niin ei kannata. Kokemusta on näistä molemmista.

• Anonyymi

Mä oon joutunu aina oikeis kanssakäymisis tukahduttamaan ja hilitsemään tunteita.
      Sitten löysin kirjoittamisen
      Ainoan tavan purkaa tunteita.
      Niin et joskus saa edes hiukan myötätuntoa
      Ymmärystä.
      Irlissä kun sosiaslinen kompelyyteni tuo mukanaa
      aina narsiti jupinat
      Todelisuus on se etten vain osaa käyttäyä kuin odotetaan täysin tunnekylmässä ympäristössä eläneenä
      Eikä tarvi olla kolkko ja kylmä mitä muuten pitää
      Oon kiitollinen siitä et oon saanu purkaa
      asiota kirjoittaen.
      Kiitos palstalle.
      Mun sekavia juttuja on varmasti ollu ärsyttävä lukea
      Siitä anteeksi
      Nyt mä meen.
      Hei hei

• Anonyymi

Minulla on ollut jonkinlaisia tunteita mutta ne ovat menneet pois.
      Yritän luoda tähän tilanteeseen järjestystä, joka on järkevä. Minä jatkan elämääni ja sinä löydät uuden suhteen. Minulla on hyvä perhe-elämä, jonka arvon nyt ymmärrän. Sitä ei kannata rikkoa, kun se sujuu. En ajattele asiaa pelkästään itseni kannalta, vaan lapsienkin.
      Sinulla on varmasti hyvä elämä edessä, en epäile. Olet hyvä tyyppi. Olet auttavainen jne. Jono on ovesi edessä.
      Olen käyttänyt auttavaisuuttasi hyväksi ja ehdottomasti olet antajapuolella tässä meidän tilanteessa. Minulla on tästä jutusta paljon oppimista ja opin. Minulle ei ole tehty mitään pahaa. Itse olen tämän tilanteen aiheuttanut.

• Anonyymi

Tämä voisi olla varmaan n. 70% tämän palstan naiskirjoittajilta peräisin.

• Anonyymi

Kannattaa todellakin pistää perhe
        ensinmäiseksi asiaksi kun semmoinen on.
        Ja varsinkin jos on hyvät välit lapsiin
        Ja olla itse hyvä ehkä parempi esimerkki lapsilleen
        Mitä omat vanhemmat osasivat olla
        Minä jos joku ymmärrän sen.
        Enkä halua hyviä perhekuviota rikkoa muilta.
        Siihen mulla ei oo luonetta...
        En halua viedä yhdeltäkään lapselta hyvän ja turvalisen kodin suojaa... Ei vaikka jokin itsessä kärsisi. Tai särkyisi.
        Elämä jatkuu toisaalla.
        Lasten turvalisuus ja suoja on ihan ykkösarvo
        Pidä siitä kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa todellakin pistää perhe
        ensinmäiseksi asiaksi kun semmoinen on.
        Ja varsinkin jos on hyvät välit lapsiin
        Ja olla itse hyvä ehkä parempi esimerkki lapsilleen
        Mitä omat vanhemmat osasivat olla
        Minä jos joku ymmärrän sen.
        Enkä halua hyviä perhekuviota rikkoa muilta.
        Siihen mulla ei oo luonetta...
        En halua viedä yhdeltäkään lapselta hyvän ja turvalisen kodin suojaa... Ei vaikka jokin itsessä kärsisi. Tai särkyisi.
        Elämä jatkuu toisaalla.
        Lasten turvalisuus ja suoja on ihan ykkösarvo
        Pidä siitä kiinni

😊👍👍

• Anonyymi

En suosittele pitämään salassa.

• Anonyymi

Ei varmaan aina, mutta varmasti useampi voisi olla rohkeampi. Tai parasta varmaan jossain välissä kertoa.

• Anonyymi

Se on tilannekohtaista, kun on tarkoitus arvioida ovatko tunteet nyt yhtälailla virinneet ja kumpikin valmis seuraavaan vaiheeseen.

• Anonyymi

Jos olet teini ja hävettää tunteet, kohde on teini ja lapsellinen/epäkypsä joka ilkkuu ja nauraa tunteille niin ei kannata.

Jos olet aikuinen ja kohde kypsä aikuinen, joka osaa ottaa aikuisten tavoin vastaan toisen tunteiden tunnustuksia niin kannattaa.

Mutta usko kerrasta se mitä toinen sanoo. Mikään ei ole niin ahdistavaa kuin jäädä roikkuun ja pakottaan toista tunteen samoin. Sanan pitää kuulua ja tehota.

T: Karoliina

• Anonyymi

Oletko kirjolla tjn?? Sitten ei ehkä kannata.

• Anonyymi

Kyllä niitä näyttää saa ja pitääkin. Mutta liiallinen puhuminen niistä pilaa kaiken kauniin.

• Anonyymi

Kannattaa miettiä siltä kannalta, että mitä jos se tunteiden kohde yhtäkkiä kuolisi. Toivoisitko silloin, että olisit puhunut tunteistasi?

• Anonyymi

Eikö se ny lähinnä ole miltä itsestäsi tuntuu mu onko niitä hyötyä näyttää jos ei niihin saa vastakaikua

• Anonyymi

Aina pitää punnita mielessään mitä niiden tunteiden kertominen tai kertomatta jättäminen tekee sille toiselle. Joskus voi olla parempi ettei toinen tiedä.

• Anonyymi

Joskus lipsuu, jos vuosia on pitänyt sisällään. Ajattelee, että toinen vain ilahtuu, pitää päivän piristyksenä ja jatkaa matkaansa junalla eteenpäin vähän iloisempana.

• Anonyymi

Itse en kiinnitä huomiota kuin sellaisiin naisiin, jotka osoittavat selvästi että minä kiinnostan heitä. Jos kiinnostusta peitellään, niin en todellakaan vaivaudu millekkään.

• Anonyymi

Kiinnostus osoitetaan tosi elämässä. Pelkkä täällä osoitus ei ole kiinostuksen osoitusta, koska ei voi ikinä luottaa kuka kyseessä.

• Anonyymi

Näin on. Älkää vain luottako tähän palstaan, tai huonosti käy. Jos on IRL jotain menossa, tänne pakeneminen on pakittamista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe