Kun käyt täällä. 😃 olen melkein 100 prossaa varma, että käyt. 😊
Minusta on siistiä
48
926
Vastaukset
- Anonyymi
Huh. Säikähdin jo, että haukut likaiseksi. Siistiä, että sanoit noin. Tuli puhdas mieli.
- Anonyymi
Heheh 😃😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheh 😃😄
🤭🤫👆👋
- Anonyymi
Jätit varmaan koulussa todennäköisyylaskennan ja kaikki tiedeopinnot väliin. 😐
Ja uskot horoskooppeihin. 😐
Vaikka joku antaisi puhelinnumeron ja koko nimen täällä, se voi silti olla joku toinen. Internetin 101. - Anonyymi
Moi 😃! 👋
- Anonyymi
M😃i! 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M😃i! 😘
Uuuuuhhhhh, teenage dream
- Anonyymi
Olet siis _melkein_ varma että täällä käy muitakin kun sinä? OK. 🥳
- Anonyymi
Oletko vanhempi minua?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Paljonko?
- Anonyymi
Oletko mun naapuri 😁🤭
- Anonyymi
Varmaan jonkun naapuri.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Ehkä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä🤭
En kirjoittanut naapureille kyllä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut naapureille kyllä. Ap
Ok. Sori. 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Sori. 😬
Ei se mitään! 😊
- Anonyymi
Neighbourhood.
- Anonyymi
En tarkoittanut naapureita. Ap
- Anonyymi
Kiva, että tuntuu kivalta. Toivottavasti piristyit. On ankeaa, jos sulla on ankeaa, olethan muuten melko pirtsakka tyttö.
- Anonyymi
Whit yellow hair and teenage dream
Sivusta vaan murjasin… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whit yellow hair and teenage dream
Sivusta vaan murjasin…Are you just teenage scumbag baby?
- Anonyymi
Kyllä mä käyn. Varmaan aika moni käy. Taitaa olla ainoa laatuaan tämä palsta tässä maassa.
- Anonyymi
Mistä sinä sen muka tiiät? Ei täällä voi olla mistään 100% varma.
- Anonyymi
Kiva, kiitos ☺️
- Anonyymi
💯Hoodwood😬🙄👋
- Anonyymi
Kyllä olen vanhempi. Miksi tämä vastaukseni poistettiin?
- Anonyymi
Paljonko vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko vanhempi?
20, 30?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20, 30?
Riippuu keneen verrataan. Jos sinuun, niin ehkä hyvinkin Jotain tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20, 30?
Joo, sitä luokkaa.
- Anonyymi
Ei täällä ketään käy.
🐰 - Anonyymi
Käyn enimmäkseen työaikana täällä 🤗
- Anonyymi
Miten kerkeät? Eikö sun pitäisi tehdä töitä töissä? Ei siellä saa tehdä mitään muuta ku töitä! Aika outoa et joku käy työaikana täällä. Töissä tehdään töitä ei mitään muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kerkeät? Eikö sun pitäisi tehdä töitä töissä? Ei siellä saa tehdä mitään muuta ku töitä! Aika outoa et joku käy työaikana täällä. Töissä tehdään töitä ei mitään muuta!
Ehkä se on töissä täällä!
- Anonyymi
S mies käy
- Anonyymi
Joo myönnän että käyn. Sinusta en vaan ole vielä satavarma että käytkö. Luulis että käyt kun ajattelee mitä kaikkee täs on sattunu KOHDALLE. Kävihän siinä vähän kuin Esko Mörkön iltasadussa, että kelloni pysähtyi. Se oli sillä selvä minulle. Kaikki. Mennyt. Tuleva. Ei vanhaa Wäiskiä harhauteta näissä asioissa.
- Anonyymi
Käyn mä juu välillä.
- Anonyymi
Aina se joskus ikävä yllättää. Mutta mikäpä iloisempaa, kuin tavata täällä ja huomata, jottei olekaan ainut ihminen maan päällä.
- Anonyymi
Ei hän käy, mutta minä Timo käyn täällä joskus, kun prokrastinoin.
- Anonyymi
Oletko se T-mies, joka kirjoittelee naiset tainnuksiin? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se T-mies, joka kirjoittelee naiset tainnuksiin? 😁
Väkeä lakoaa kuin heinää sanojeni edessä. Kuin tikari rasvaa tihkuvaan kinkkuun, niin osuvat sanat, huolellisesti paikoilleen asetetut.
- Anonyymi
Käynhän minä, mutta hän ei käy...
- Anonyymi
Väärin. En ikinä käy täällä. En ikinä ole täällä käynyt, enkä ikinä tule täällä käymäänkään.
- Anonyymi
Nainen kyllä tunnistaisi jostain jutuista melkein 100%. Itsekin kuvittelen vähän aikaa sitten tunnistaneeni 90% varmasti, mutta se on varmaan taas oma kuvitelma. Oli vaan niin kova tunnisteiden kombinaatio, että hän pyörii päässä kuin peruna pyllyssä.
- Anonyymi
Vaikka itse ajattelee toisen tunnistavan, niin ei se ole niin helppoa kuitenkaan. Varmaan ihan sivusta , vierestä ja kaukaa varmaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995