Ihan hullua. Ikävä jo muutenkin, niin jonkin näköinen pinnallinen ihorikko tullut käteeni. Jos sitä pitäisi kuvailla, niin se on sinun nimesi alkukirjain 🤔😵💫
Tämäkin nyt vielä
28
513
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on T niin Jeesus on kanssasi. ✝️
- Anonyymi
Ei ollut T
- Anonyymi
Voi v.ttu
- Anonyymi
😂
🐰
- Anonyymi
Se on merkki, että olet minulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Hyvin pitkälti samaa mietin, että it's sign.
- Anonyymi
Oot allerginen kaivatullesi😅
Tai varoitellaan ylhäältä et äläpä hätäile hänen suuntaan.- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Sä oot allerginen tälle suurelle rakkaustarinalle
Sivu
- Anonyymi
Oliko kissalla pitkät kynnet
- Anonyymi
Mut tosi suloista ❤️Merkkejä on niin paljon minullakin…
- Anonyymi
Ei ole kissaa 🙂
- Anonyymi
Öitä Sinulle!
- Anonyymi
Öitä 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä 😳
Sorry meni väärälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry meni väärälle
Ei voi tietää.
- Anonyymi
J😳😱
- Anonyymi
Ei, kyllä tämä on ihan selvä M.
- Anonyymi
❤️❤️💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️💋
❤️❤️😘
J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️😘
JJ❤️M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️😘
JSivusta - mulle tuli myös sama juttu ihoon J joten Saattaa olla tarttuvaa 😵💫💋❤️ Terkkuja täältä sun spaasta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️😘
JSivusta - mulle tuli myös sama juttu ihoon J joten Saattaa olla tarttuvaa 😵💫💋❤️ Terkkuja täältä sun spaasta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - mulle tuli myös sama juttu ihoon J joten Saattaa olla tarttuvaa 😵💫💋❤️ Terkkuja täältä sun spaasta 😁
Kirottu talo☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - mulle tuli myös sama juttu ihoon J joten Saattaa olla tarttuvaa 😵💫💋❤️ Terkkuja täältä sun spaasta 😁
Terkut takaisin💋❤️
Mutta tämä näyttää M kirjaimelta 🤭
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkut takaisin💋❤️
Mutta tämä näyttää M kirjaimelta 🤭
-Ap
- Anonyymi
Känsät
- Anonyymi
Ala ottamaan jo pikkuhiljaa tosissasi tämä meidän yhteys. Meidät on tarkoitettu toisillemme halusit sitä tai et. Rakkaudella suurella Mn ❤️🙏
- Anonyymi
Se on Zorro. 🕵️♂️🤺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995