Ei kannata murehtia kun ryssä tappaa toisia ryssiä. Olen vanha mies ja joskus olen lukemalla saanut varmuuden, että sotavuosien aikana kun Ryssä hyökkäsi suomeen ja mm. Puolaan. Ryssän joukot oli saaneet hävitettyä ja ryöstettyä Puolan niin juuri nämä Puolan tuhoamisesta paluumatkalla olevat Ryssät saivat käskyn katkaista Suomi Oulun korkeudelta ja valmistella Oulu paraati kuntoon, kun Ryssän johto tulee esikuntineen valmiiksi järjesteltyyn voitonparaatiin. Tämä tehtävä lakesi siis ryöstöretkeltä Puolasta palaneelle yli10. ooo miehen kokoiselle joukolle jotka olivat kaikki UKRANAILAISIA ryssän sotilaita. Kaikki olemme kuulleet tai lukeneet sanan RAATTEEN TIE. Tämä tie koitui näiden hyökkäävien ryssien kuolemaan lähes viimeiseen ryssään. Suuret lumimassat LUMEN PEITTÄMÄT POKUTIET ja kova pakkanen oli suomen puolella ja jalkaisin kahlovat ryssät motitettin ja tapettiin lähes kokonaan. Että kannattaa muistaa, että ei nytkään me itse hyökkäillä mihinkään. , puolustetaan tarvittaessa omaa maatamme ja huolehditaan omista asioista.Ei lahjoiteta kansallista varallisuutamme, sotatarvikkeita eikä muutakaan mitä voimme itse tarvita. Suomi kuuluu suomalaisille ja suomi ensin. En ole koskaan äänestänyt persuja enkä äänestä tulevaisuudessa, vaan olen asioista tätä mieltä ja jokainen saa vaikka anta rahansa, omaisuutensa vaimonsa ja tyttönsä rysille jos hyvältä tuntuu. Valtiovalta ja päätäjät ovat jo nyt tehneet pahan ja korjaamattoman virheen avustamalla ryssää. Valtiovalta salasi vuosikymmeniä ryssien tekemät murhat siviilejä kohtaan. Anakin yli 200 murhaa ryssän rikollisjoukot jotka nimettiin partisaaneiksi tekekivät siviiiväestöä eärämasssa asuvia ihmisiä kohtaan. On syytä tutkia historiaa ja fakta tietoa ja muistaa, että on veren perintöä ja ryssä on aina ryssä.
Ryssä on Ryssä
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Siellä itärajan takana veli venäläiset käräjöi keskenään ja osa miehistä istuu pilkillä suomessa,kehuvat isoja kaloja ei ne mitään eurooppalaisia ole.
- Anonyymi
näinhän se vaan on aloittaja on tuonut oikeat tiedot esille ja nämä seikat löytyy jukisista sotapäiväkirjoista ja muista asiakirjoista eli historiasta
- Anonyymi
on se ihmeellistä, että ihmis ressukoilla enemmistöllä on luulo ja hyvä usko entiseen neuvostoliittoon nykyiseen venäjään. Kansa eli ihmiset siellä on sitä mitä ne on ja sehän on nähty ja koettu. Olisi korkea aika ottaa opiksi ja ojennukseksi ja viimeistään nyt kun vielä ollaan ns. "kuivilla" ja ryhdistäydytään kun vielä on aikaa.
- Anonyymi
Äläkää te kovin ryssitelkö,Inari on suhteellisen lähellä rajaa ja teilä tullee äkänen lähtö länttä kohti jos ja kun rähinä alkaa.
- Anonyymi
Aina se raja on siinä ollut ja sama mafia siellä toisella puolen ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se raja on siinä ollut ja sama mafia siellä toisella puolen ..
Mafia siellä ja toinen täällä.
- Anonyymi
Me naiset kerto että yksi muatafi on pimahtanu. Tietääkö holo asiasta tarkemmin.
- Anonyymi
Mysliä kannattaa syödä. Ei vippaa sitte yläpäässä. Alapäässä voi kyllä vuotaa.
- AnonyymiUUSI
Syö hapankaalia on terveellisempää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995