Niin kauanko kestää että saat?
Jos nainen tavataan kahden kesken
36
706
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoja suustaniko? Saattaa tovi mennä 🙃
- Anonyymi
Kolme minuuttia
- Anonyymi
Haluan sua.
- Anonyymi
Ai heppendaalit?
- Anonyymi
Ai hepulit? 😂 Tämä voisi käydä itselleni 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hepulit? 😂 Tämä voisi käydä itselleni 😂
Kiva, kun tykkäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun tykkäät.
Ei se ole siitä kiinni, ettenkö tykkäisi. Liian pitkä aika näkemisestä, jännitys ja jotain mitä ei osaa odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole siitä kiinni, ettenkö tykkäisi. Liian pitkä aika näkemisestä, jännitys ja jotain mitä ei osaa odottaa.
Ei siis nähty aamulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis nähty aamulla?
Ei kuule varmasti nähty.
- Anonyymi
Raivarin? Riippuu miten viime kerralla meni kun yhteydessä oltu ☺️
- Anonyymi
Viis min
- Anonyymi
Ei varmaan tarvi kauaa odotella.
- Anonyymi
ei voi ennakkoon sanoa, riippuu sinusta, fiiliksistä....kokeile, sitten näät
- Anonyymi
Saan mitä?rahaa,koruja vai mitä?
- Anonyymi
Et uskalla ehdottaa kuitenkaan mitään 🤭
- Anonyymi
Sulle ei
- Anonyymi
Kauemmin, kun sulla 😉
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko
Lyödäänkö vetoa?
- Anonyymi
Varmastikin hänellä kestää kauemmin, itsellä ei, sen verran ihana nainen kyseessä. Koko ajan mielessä hän ja se asia mitä sitten tehtäisiin, eri mittaisia sessioita...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa?
Lyödään vain.
- Anonyymi
Onko aloitus mieslahnalta?
- Anonyymi
Ei kauaa😂
- Anonyymi
Saat turpaas.
- Anonyymi
Laiton uhkaus?
- Anonyymi
Saan mitä haluan, silloin kun haluan. Siksi pitää olla tarkkana mitä haluaa ja kenen seurassa.
- Anonyymi
Erimittaiset sessiot erään ihanan tutun naisen kanssa. Pelkkää 🔥 olisi!
- Anonyymi
Luulen että joudun odottamaan loppuelämän halausta tai suudelmaa häneltä.
- Anonyymi
Et joudu! Jos olisit hän.
- Anonyymi
Riippuu kuinka nopeasti tulet päälleni ja kuinka nopeasti sinä saavutat huippusi.
Minä n- Anonyymi
Meillä just toisinpäin. Minä n ottaisin hänet nopeasti.
- Anonyymi
Sanottua jotain en tiedä. Riippuu miten pitkään mulla menee rauhoittuessa ja miten saan itkun loppumaan.
- Anonyymi
Onko sulla isokin pip peli
- Anonyymi
Pippeliksi iso, mutta ei se jellyjortikoille pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pippeliksi iso, mutta ei se jellyjortikoille pärjää.
Joo
- Anonyymi
Jos kuvittelen et tapaisin sut joskus silleen oikeesti oikeessa maailmassa niin mä varmaan purskahtaisin itkuun ja hakkaisin sua nyrkeillä mahaan, en silleen kovaa et sua sattuis mut silleen kumminkin. Varmaan kestäis hetki ennen ku antaisin sun halata mua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995