Tarpeetonta moittia

Anonyymi-ap

👁 silmänympärysvoide on tehonnut hyvin 😅

58

472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii´i käytän sit yläisen silmän ympärillä mut on loppumassa 🤔

• Anonyymi

Tarkoitin kyllä itseäni. Mulla on aina varalla täysinäinen tuubi omaa merkkiäni. Heti kun avaan yhden, niin ostan varastoon uuden.

• Anonyymi

Juuri tuollaista varmuusajattelua itsekin harrastan. Henkinen katastrofi jos pääsee yks loppumaan ja ei ole uutta heti saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuollaista varmuusajattelua itsekin harrastan. Henkinen katastrofi jos pääsee yks loppumaan ja ei ole uutta heti saatavilla.

No mulla on vain se yksi merkki, jota käytän kun muut ei sovi (allergiaa yms). Naurattaa vieläkin kun kävin maalaisapteekissa kysymässä, niin farmaseutti sanoi "meidän asiakkaamme eivät käytä silmänympärysvoiteita"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla on vain se yksi merkki, jota käytän kun muut ei sovi (allergiaa yms). Naurattaa vieläkin kun kävin maalaisapteekissa kysymässä, niin farmaseutti sanoi "meidän asiakkaamme eivät käytä silmänympärysvoiteita"

Voi hitsi kun he ovat niin luomua sielä maalla, miltei pierettää 😃

• Anonyymi

Ihmiset on niin pinnallisia. Oon mäki mut en tollasella tasolla. Käytän perus kasvovoiteita ja se saa luvan riittää. 😂

• Anonyymi

Rasva kuin rasva. Miten rasvan laatu tekee ihmisestä pinnallisen? Minä käytän rasvoja niihin tarkoituksiin mihin ne on valmistettu. Käsille ja jaloillekin mulla on omat rasvansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasva kuin rasva. Miten rasvan laatu tekee ihmisestä pinnallisen? Minä käytän rasvoja niihin tarkoituksiin mihin ne on valmistettu. Käsille ja jaloillekin mulla on omat rasvansa.

Nii no iha perus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, sellaista mitä voi käyttää sekä sisäisesti et ulkoisesti esim. oliiviöljy. Ensin desin kulaus sisäisesti ja sitten kasvot oikein kunnolla kiiltämään. Hyvä tuoksu ja asiat juoksevat sekä sisäisesti et ulkoisesti paljon paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, sellaista mitä voi käyttää sekä sisäisesti et ulkoisesti esim. oliiviöljy. Ensin desin kulaus sisäisesti ja sitten kasvot oikein kunnolla kiiltämään. Hyvä tuoksu ja asiat juoksevat sekä sisäisesti et ulkoisesti paljon paremmin.

DESIN 😳 2 TL riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii no iha perus

Atoopikolle ei käy teidän perusrasvanne ja ruokaöljynne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DESIN 😳 2 TL riittää.

Niin jos olet nainen, minä olen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DESIN 😳 2 TL riittää.

2 rkl on päivän annos sisältäen leipälevitteet. Sitäpaitsi kotimainen rypsiöljy on ravintorikkaampaa kuin oliiiviöljy. Kokkiohjelman laivakeittiössä pestiin kaikki vihannekset kloorivedellä. Sanoivat, että ne kuljetetaan lavoilla, missä päällimmäisenä on kanat ja vuohet tepastelemassa ja erittämässä. Että sellaista on joistakin kivaa ryyppiä ja hieroa itseensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puoli desiä riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 rkl on päivän annos sisältäen leipälevitteet. Sitäpaitsi kotimainen rypsiöljy on ravintorikkaampaa kuin oliiiviöljy. Kokkiohjelman laivakeittiössä pestiin kaikki vihannekset kloorivedellä. Sanoivat, että ne kuljetetaan lavoilla, missä päällimmäisenä on kanat ja vuohet tepastelemassa ja erittämässä. Että sellaista on joistakin kivaa ryyppiä ja hieroa itseensä.

Yleensä vertaillaan rasvohappojen suhdetta ja siinä rypsyöljy pärjääkin hyvin mut ajatellaan ihmisen kehoa käytännössä, niin mielestäni oliiviöljy on luontaisempaa ja emäksisempi vaihtoehto. Ihmiset syövät liikaa hapottavia ruokia ja juomia ja happamassa maassa ja kehossa ei mikään oikein kasva kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enempi hörpit rasvaa, kuin auto 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enempi hörpit rasvaa, kuin auto 😆

Pelotevaikutus, yks kulaus oliiviöljyä ja kovan rasvan ruuat ei enää himoita. Vaikutteita sain aikoinaan ukiltani, joka ryyppäsi yskänlääkettä puolen litran pullosta 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelotevaikutus, yks kulaus oliiviöljyä ja kovan rasvan ruuat ei enää himoita. Vaikutteita sain aikoinaan ukiltani, joka ryyppäsi yskänlääkettä puolen litran pullosta 😀

Entisajan yskänlääkkeet olivatkin aika tömäkkää tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä vertaillaan rasvohappojen suhdetta ja siinä rypsyöljy pärjääkin hyvin mut ajatellaan ihmisen kehoa käytännössä, niin mielestäni oliiviöljy on luontaisempaa ja emäksisempi vaihtoehto. Ihmiset syövät liikaa hapottavia ruokia ja juomia ja happamassa maassa ja kehossa ei mikään oikein kasva kunnolla.

Professorin mielestä rypsiöljy on terveellisempi kuin oliiviöljy. Oliiviöljystä ei edes saa tarpeeksi välttämätöntä omega-3:sta
        https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/77f6ecef-536d-4488-a963-c67b371bc89a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Professorin mielestä rypsiöljy on terveellisempi kuin oliiviöljy. Oliiviöljystä ei edes saa tarpeeksi välttämätöntä omega-3:sta
        https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/77f6ecef-536d-4488-a963-c67b371bc89a

Totta mut on olemassa myös vaihtoehtoisia suuntia nähdä esim. öljyjen vaikutuksia. Professorit edustavat nykyistä ajatussuuntaa, jossa keskitytään enemmän teknisiin, analyyttisiin, tutkittuihin asioihin. Vaihtoehtoisen ajattelun takana on kokonaisnäkemys, jossa ihmisen monet sairaudet ovat väärän happo-emäs-tasapainon vääristymän seurausta, kuten diabetes ja verenpaine -tauti. Ihmisen ruokavalio on muuttunut yhä hapokkaammaksi, syödään paljon lihaa, maitotuotteita ja makee, mitkä ovat yleensä voimakkaasti happamia. Ihmisen kehoo jaksaa nuorempana paremmin käsitellä noita happamuuksia ja säätää happamuutta emäksiseen suuntaan mut sitten kun keho ei enää jaksa mukautua, alkaa keho mennä enemmän ja enemmän happamaksi. Esim. läski on varasto täynnä happamuutta. Siten tulevat sairaudet kuten diabetes. Näistä vaihtoehtoisista jutuista ei puhuta paljoa, vaikka niillä on todistetusti parannettu sairauksia. Suomessa on niin voimakas auktoriteetteihin ja perustutkimusmenetelmiin usko ettei vaihtoehtoista ajattelua tuoda edes esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta mut on olemassa myös vaihtoehtoisia suuntia nähdä esim. öljyjen vaikutuksia. Professorit edustavat nykyistä ajatussuuntaa, jossa keskitytään enemmän teknisiin, analyyttisiin, tutkittuihin asioihin. Vaihtoehtoisen ajattelun takana on kokonaisnäkemys, jossa ihmisen monet sairaudet ovat väärän happo-emäs-tasapainon vääristymän seurausta, kuten diabetes ja verenpaine -tauti. Ihmisen ruokavalio on muuttunut yhä hapokkaammaksi, syödään paljon lihaa, maitotuotteita ja makee, mitkä ovat yleensä voimakkaasti happamia. Ihmisen kehoo jaksaa nuorempana paremmin käsitellä noita happamuuksia ja säätää happamuutta emäksiseen suuntaan mut sitten kun keho ei enää jaksa mukautua, alkaa keho mennä enemmän ja enemmän happamaksi. Esim. läski on varasto täynnä happamuutta. Siten tulevat sairaudet kuten diabetes. Näistä vaihtoehtoisista jutuista ei puhuta paljoa, vaikka niillä on todistetusti parannettu sairauksia. Suomessa on niin voimakas auktoriteetteihin ja perustutkimusmenetelmiin usko ettei vaihtoehtoista ajattelua tuoda edes esille.

Nuo meidän satavuotiaat tervaskannot ovat eläneet pitkään ilman sinun happojasi ja oliviöljyjäsi. Peruna ja läskisoossi on maistunut ja leivän päällä kirnuvoita.

Outoa uskoa keksittyihin teorioihon kun on olemassa oikeaa tutkittua tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhean pitkä puppukirjoitus. Happmuuden esimerkiksi mainitut ruoka-aineet ovat emäksisiä. Esimerkiksi maitoa suositellaan juotavaksi myrkytystilanteissa sen emäksisyyden takia. Läski on myös emäksistä. Sen voi todeta ostamalla ihrapalan kaupasta ja mittaamalla se markettien puutarhaosatolta ostetulla edullisella ph-testillä

• Anonyymi

Eikö tummeli sovi mihin vain? Kilon purkki niin riittää😆

• Anonyymi

Olen aivan varma et kummelit käytti aikoinaan tummelii.

• Anonyymi

Maalaistalon emännät käyttää tummelia. Tummelilla on muuten hyvä tassurasvaa koirille, joka tehoaa ihmisten halkeileviin kantapäihinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan varma et kummelit käytti aikoinaan tummelii.

Ja kuunteli kimmelii🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuunteli kimmelii🤔

Ja hassuttel ku murmelii 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalaistalon emännät käyttää tummelia. Tummelilla on muuten hyvä tassurasvaa koirille, joka tehoaa ihmisten halkeileviin kantapäihinkin.

Tummelista riittää monelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummelista riittää monelle.

Jotenkin mulla on käsitys, että tummelia laitetaan lehmän utareisiinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuunteli kimmelii🤔

Saa hiilet hehkumaan punaisellaam au a au

• Anonyymi

Jep. Ja videolla seki ;)

• Anonyymi

Tässä kommentissa on punainen lanka hukassa.

• Anonyymi

Ja sitte viel pandan versio tapahtumista ; )

• Anonyymi

Ettekö voisi häröillä omissa aloituksissanne? Niitä ei ole vaikea tehdä. Kysykää vaikka äidiltänne neuvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö voisi häröillä omissa aloituksissanne? Niitä ei ole vaikea tehdä. Kysykää vaikka äidiltänne neuvoa.

Mon tako mutsia sulla on niitten silmänpohjia kuvaamassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö omakehu nyt jalkojen alle? 🤭
        Täällä ei ole mitään omaa. Langat, miehet, naiset on kaikkien omaisuutta. Että jos olet by kokoomus, niin kannattaa valita toinen palsta 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö omakehu nyt jalkojen alle? 🤭
        Täällä ei ole mitään omaa. Langat, miehet, naiset on kaikkien omaisuutta. Että jos olet by kokoomus, niin kannattaa valita toinen palsta 😆

Siksi juuri konservatiivit ovat epäilyttäviä eivätkä oikein osaa siirtyä moderniin aikaan ajatuksissaan. Niin tiesin tämän1

• Anonyymi

Ei juma noita päätelmiä.😄

• Anonyymi

No vähän kyllä viikonloppu näkyy vielä nasmasta🤔 t. Mennytmies

• Anonyymi

Joo ei enää, korkeintaan yks pers kerta.

• Anonyymi

Pitäisi minunkin käyttää

• Anonyymi

Miesten silmäkulmissa rypistyminen on vain söpöä. Tulee mieleeni eräs, jonka silmiä jäin tuijottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten silmäkulmissa rypistyminen on vain söpöä. Tulee mieleeni eräs, jonka silmiä jäin tuijottamaan.

Niin varmaan. Silmäkulmissa rypistymistä ja silmät harottaa vähän eri suuntiin, eikö se ole kuin ilmetty koiranpentu 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan. Silmäkulmissa rypistymistä ja silmät harottaa vähän eri suuntiin, eikö se ole kuin ilmetty koiranpentu 😊

Puhutko nyt minusta🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko nyt minusta🤔

Tuo koiranpentujuttu ei ole aloittajalta.

• Anonyymi

Ryppyreijän rypyt

• Anonyymi

Niin on vierekkäin kuin kaksi marjaa kyljellään, eiku....

• Anonyymi

Kannattaisi vaihtaa levyä. Aina tuota samaa 😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi vaihtaa levyä. Aina tuota samaa 😡

Jos hän on jäänyt siihen freudin teoretisoimaan anaalivaiheeseen kun lapsi raahaa potan keskelle huonetta ja häntä pitää kehua hyvästä suorituksesta

• Anonyymi

On montakin voidetta mutta eihän niitä muista laittaa tai ehkei sitten vaan kiinnosta tarpeeksi eikä vielä pahemmin ryppyjä näy ja pienet rypyt silmäkulmassa kertoo että on nauranut elämässään ja rypytkin jossain vaiheessa kuuluu ihmiseloon, ei huolta. 🤗

• Anonyymi

No kato kuvias. Kyl ne nyt näkyy kilsan päähän... 🤮Miten se Oskar voi olla tollasen lurppasilmän kaa🤮ja äidin mummobikinit jalas... 😁Vähä isot... Siitähän se lempinimi on Mummohousu... 😁

• Anonyymi

Käy vähän ulkona kävelyllä, että jäähtyy pää. Haukut nyt ihan väärää henkilöä. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, jotka voivat käydä täällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy vähän ulkona kävelyllä, että jäähtyy pää. Haukut nyt ihan väärää henkilöä. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, jotka voivat käydä täällä palstalla.

Joo ja kertoo sinusta aika paljon, jos koet nämä aloittajasedän sivukerronnat jotenkin validina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja kertoo sinusta aika paljon, jos koet nämä aloittajasedän sivukerronnat jotenkin validina

Sinusta kertoo liikaakin tuo sun fiksoituminen tuohon kuvitteelliseen palstaukkoosi. Minä olen aloittaja ja nainen. Lisäksi kirjoitin tuon ulkoiluun kehottavan kommentin. Sinunkin kannattaisi välillä ulkoilla. Näyttää siltä että sinä olet ollut liikaa palstalla.

• Anonyymi

Eikö ole ihottumaa enää

• Anonyymi

Atooppinen ihminen on atooppinen koko ikänsä.

• Anonyymi

En käytä itse kuin silloin tällöin kun jaksan kaveri sanoo ettei uskalla olla käytti jos sitten vanhenee haha 😂😂 ehken usko mihinkään rasvaan vaan muihin tekijöihin. :) Mutta toki jos on kuivat ympärykset silmissä on hyväkin käyttää niin kuin muutkin rasvat auttaa. Tai voiteet siis .

• Anonyymi

Nuohan on täyttä lööperiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe